بازدید 18441

پیام سید حسن خمینی در پی شهادت سردار سلیمانی

دشمنان نادان و کینه توز ایران و اسلام و حاکمان خیره سر آمریکا از ارزش شهادت و توان آن در فرهنگ خمینی غافلند و نیک نمی دانند که مقلدان خمینی جز این سرنوشتی نمی‌طلبند.
کد خبر: ۹۴۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 03 January 2020

سید حسن خمینی در پیامی به فرمانده معظم کل قوا به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت: دشمنان نادان و کینه توز ایران و اسلام و حاکمان خیره سر آمریکا از ارزش شهادت و توان آن در فرهنگ خمینی غافلند و نیک نمی دانند که مقلدان خمینی جز این سرنوشتی نمی‌طلبند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، متن پیام سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی

شهادت سردار سرافراز و مجاهد خستگی ناپذیر سپهد پاسدار حاج قاسم سلیمانی رحمت الله علیه را خدمت ملت بزرگ ایران و حضرتعالی و همه دوستداران انقلاب اسلامی در جهان تسلیت عرض می‌نمایم.

آن شهید سرافراز پس از عمری مجاهدت و جان فشانی به قافله عاشقان پیوست و به مراد و معشوق خویش حضرت امام خمینی ملحق شد. برای کسانی که حاج قاسم را می شناختند ، اگر سرنوشتی جز این برایش رقم می خورد ، عجیب می نمود.

بی شک راه این مجاهد عزیز که راه سرخ عاشوراست، همیشه رهروانی بزرگ خواهد داشت و همواره به فلاح و رستگاری خواهد انجامید.

دشمنان نادان و کینه توز ایران و اسلام و حاکمان خیره سر آمریکا از ارزش شهادت و توان آن در فرهنگ خمینی غافلند و نیک نمی دانند که مقلدان خمینی جز این سرنوشتی نمی‌طلبند.

خدای سبحان به حضرتعالی طول عمر با عزت و عظمت عنایت دارد و به آن شهید سرافراز بهترین اجرها و بالاترین ثواب ها را ارزانی نماید و به خانواده آن عزیز صبر وافی و به همراهان شهیدش به خصوص برادرمان ابومهدی مهندس اجر جزیل مرحمت فرماید.

سید حسن خمینی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر