بازدید 4966
سوژه

استقلال بلیت خرید؛ آیا میلیچ و دیاباته بر می گردند؟

تا امروز هیچ صحبتی برای بازنگشتن آنها مطرح نشده اما استقلالی ها با توجه به جدایی استراماچونی از این ترس دارند که این دو خارجی نیز بدون سرمربی تیم حاضر به بازگشت نباشند. در این میان نحوه پرداختی های استقلال تعیین کننده خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 03 January 2020

مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند در هفته آینده بخشی از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه را پرداخت کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان باشگاه استقلال به دنبال رایزنی با برخی منابع مالی در روز‌های گذشته قصد دارند در ابتدای هفته آینده بخشی از مطالبات بازیکنان این تیم را پرداخت کنند. با توجه به اینکه باشگاه نسبت به پرداختی به بازیکنان عقب است، پرداخت مطالبات آن‌ها می‌تواند کمی شرایط تیم را بهتر کند.

همچنین باشگاه استقلال با دستور اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست این باشگاه بخشی از مطالبات هروویه میلیچ و شیخ دیاباته، دو بازیکن خارجی آبی‌پوشان را پرداخت کرده است. همچنین هزینه بازگشت آن‌ها از کشورشان به ایران بعد از تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی نیز تأمین شده و قرار است این دو بازیکن هرچه زودتر به تهران بازگردند. البته تا امروز هیچ صحبتی برای بازنگشتن آنها مطرح نشده اما استقلالی ها با توجه به جدایی استراماچونی از این ترس دارند که این دو خارجی نیز بدون سرمربی تیم حاضر به بازگشت نباشند. در این میان نحوه پرداختی های استقلال تعیین کننده خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان