بازدید 6459

انفجار خودروی انتحاری توسط ارتش سوریه

کد خبر: ۹۴۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ 02 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از اسپوتنیک، یگانی از ارتش سوریه یک خودروی بمب‌گذاری شده، که سرنشین آن یک عامل انتحاری بود را در حین نزدیک شدن به مواضع ارتش در محور شهرک «التح» در حومه جنوب شرقی ادلب منفجر کرد.

در این‌باره، یک منبع محلی تصریح کرد، یک فروند موشک هدایت‌شونده توسط یک سرباز ارتش به سمت خودروی بمب‌گذاری‌شده نشانه رفت که در پی آن، صدای وحشتناکی در مناطق مختلف شرق شهر «معره النعمان» شنیده شد.

منبع مذکور تصریح کرد، یگان‌های ارتش سوریه در این میان وارد درگیری‌های شدیدی در محور‌های التح و «جرحناز» واقع در حومه شهرک معره النعمان شدند و دست به ضد حمله‌ای علیه عناصر مسلح گروه‌های «جبهه النصره» و «اجناد القوقاز» و دیگر گروهک‌های تروریستی همپیمان با ترکیه زدند.

یک منبع میدانی نیز در این‌باره گفته است که نیرو‌های ارتش سوریه توانستند موج حملات خشونت‌بار گروه‌های مسلح تروریستی در محور‌های شهرک التح و جرجناز را دفع کنند.

طبق گفته این منبع میدانی، یگان توپخانه‌ای و موشکی ارتش در هدف قرار دادن مواضع و تحرکات عناصر مسلح و سکو‌های پرتاب موشک در محور‌های «تلمنس معر شمارین» و «الدیر الشرقی» در شرق و جنوب شرقی ادلب مشارکت داشتند.

منبع: تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار