بازدید 10068
۳
واکنش

رسوایی بزرگ استقلال و وزارت ورزش/ استراماچونی: هیچ ملاقاتی در دوحه به نمایندگی از من انجام نشده!

کد خبر: ۹۴۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ 02 January 2020

در حالی که از چندین روز پیش نمایندگان باشگاه استقلال و وزارت ورزش به دوحه سفر کرده اند تا با نماینده سرمربی ایتالیایی دیدار و مذاکره کنند و به توافق دست یابند، اما استراماچونی افشا کرده که جلسه ای در کار نبوده!

به گزارش تابناک ورزشی، آندره آ. استراماچونی در واکنش به خبر‌های منتشره در خصوص ملاقات‌هایی که نمایندگان باشگاه استقلال در دوحه با نمایندگان وی انجام دادند گفت: هیچ جلسه‌ای در دوحه به نمایندگی از من انجام نشده است.

 «آندره‌آ استراماچونی» در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا ادعای عجیبی را مطرح کرده است، ادعایی که به طور حتم با واکنش باشگاه استقلال و وزارت ورزش همراه خواهد شد چرا که باعث رسوایی آنهاست.

رسوایی بزرگ استقلال و وزارت ورزش/ استراماچونی: هیچ ملاقاتی در دوحه به نمایندگی از من انجام نشده!

آقای استراماچونی؛ هدف از تماس این بود که در مورد مذاکرات اخیر مابین شما و نمایندگان استقلال در دوحه قطر اطلاعاتی به دست آوریم.

صادقانه متوجه سوال شما نمی‌شوم، باشگاه خواستار ملاقات بود، اما این ملاقات هرگز تایید نشد و اتفاق نیفتاد.

من هیچ درخواست دیگری جز قرارداد قبلی به علاوه هزینه‌ها را مطرح نکردم (هزینه پرواز و غیره..) بعلاوه بودجه‌ای کم برای تقویت تیم خواستم. این موضوع مربوط به ۱۰ روز قبل است؛

وضعیت در حال حاضر چطور است؛ و اینکه آیا درست است که هیچ ملاقاتی در دوحه صورت نگرفته است؟

امکان ندارد. می‌توانید تمام سایت‌ها را چک کنید و فدریکو پاستورلو برای حضور در مراسم گلدن ساکر اواردز طی ۵ روز گذشته در دبی بوده است و فردا هم به ایتالیا بر می‌گردد.

شرایط در حال حاضر چطور است، منظورمان شرایط ادامه همکاری با استقلال است، می‌توانیم این خبر را منتشر کنیم که هیچ مذاکره‌ای در دوحه صورت نگرفته است؟

هیچ اعلامیه یا بیانیه‌ای ندارم، اما تایید می‌کنم که هیچ جلسه‌ای در دوحه به نمایندگی از من انجام نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
این ایتالیایی لومپن را ول کنید
هیچ مذاکره ای نبوده، پس چند روز خطیر و دوستان در دوحه با پول ملت چه می کنند؟ استراماچونی دنبال پولش بود که گرفت و رفت، انسان عاقل هم از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود، دوباره با شما قرارداد ببنده و ماه ها دنبال پولش بدوه، وقتی بارها و بارها در این بیست روز دروغگویی های متفاوتی از اشخاص مرتبت با باشگاه می بینه، مگر مریض که دوباره با شما مذاکره کنه
بابا ولش کنید اینو برگشتنی نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل