بازدید 22142
۱

کلیپ غیراخلاقی مایه دردسر داور لیگ برتری

یکی از داوران سابق لیگ برتر فوتبال انگلیس اعتراف کرد که به یک دلیل غیراخلاقی از ادامه کار در سطح اول فوتبال جزیره منع شده است.
کد خبر: ۹۴۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ 01 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فرارو، بابی مدلی، داور سابق لیگ برتر فوتبال انگلیس اعتراف کرد به دلیل انتشار یک ویدئوی شرم‌آور با هدف شوخی با یکی از دوستانش از فهرست داوران لیگ جزیره کنار گذاشته شده است.

مدلی از ماه آگوست سال ۲۰۱۸ دیگر در لیگ برتر انگلیس قضاوت نکرده است. در ابتدا کمیته داور فوتبال انگلیس اعلام کرد که دلیل این اتفاق جابجایی و سفر مدلی به نروژ است، اما الان خود فاش کرده که دلیل کنار گذاشته شدن او، انتشار یک فیلم بوده که قرار بود تنها یکی از دوستانش آن را ببیند، اما به دست کارفرمایانش رسید.

در ویدئویی که باعث اخراج مدلی شد، او یک فرد دارای ناتوانی حرکتی را مسخره می‌کند که به همین دلیل او به کمیته انضباطی لیگ برتر احضار و در ادامه اخراج شد. مدلی گفت که این ویدئو را در پاسخ به گزارش انتقاد یک آمیز یک نشریه با عنوان «بابی خال‌خالی» که در آن نویسنده مطلب مارک هیسلی داور انگلیس را «چاق شرمنده» توصیف کرده بود، تهیه کرده است. در آن مطلب مارک هیسلی مدعی شده بود که اشتباهات بابی مدلی در امر قضاوت به خاطر اضافه وزن او است.

مدلی ۳۴ ساله در مطلبی در فضای مجازی درباره این ویدئو نوشت: «یک روز که در خودروی خود نشسته بود و گوشی‌ام را چک می‌کردم، یک نفر از مقابل خودرو من عبور کرد که دچار ناتوانی حرکتی بود. از گفتن مابقی ماجرا شرمسارم. من یک کلیپ ۶۰ ثانیه‌ای گرفتم و در طول آن هیچ حرفی نزدم. این کار را در (نرم‌افزار) اسنپ‌چت انجام دادم که با آن تمام فیلم‌هایی که می‌خواهم نگه دارم را تهیه می‌کنم. در کنار این ویدئوی نوشتم: "من امسال شانس پیروزی در مسابقه والدین را دارم". من کاملاً می‌پذیرم که کارم شرم‌آور بود. با این حال هدف من فقط یک شوخی با خودم بود.»

طبق گفته مدلی، این ویدئو تحت عنوان یک پیام خصوصی به یکی از دوستان مورد اعتمادش ارسال شده، صرفاً جنبه شوخی داشته و قرار نبود که شخص دیگری آن را ببیند. او افزود: وقتی فهمیدم که این ویدئو همه جا منتشر شده، دنیا روی سرم آوار شد. الان بابت گرفتن آن ویدئو پشیمانم. پشیمانم که آن را فرستادم هرچند می‌دانم که هدفم فقط یک شوخی بد بود. به هیچ عنوان قصد نداشتم کسی را شرمنده کنم. در عین حال که کاملاً اهمیت عواقب و مجازات‌های انضباطی چنین حرکتی را می‌دانم، باید بگویم که تا به امروز هنوز تصمیمی که در مورد من اتخاذ شد شوکه‌ام می‌کند. هرگز این تصمیم را نخواهم پذیرفت، چون چنین مجازاتی برای من نه ضروری بود نه متناسب با اشتباهی که مرتکب شدم. این ۱۸ ماه گذشته برای من تماماً عذاب روانی بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
به این میگن کمیته انظباطی، قانون، نظارت و ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار