بازدید 16763

چرا فرمانده کل سپاه امروز به ماهشهر رفت؟

کد خبر: ۹۴۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ 01 January 2020

فرمانده کل سپاه گفت: برنامه سپاه در ‌بندرماهشهر ساخت مسکن برای افراد بی‌سرپناه، توزیع جهیزیه برای زوج‌های جوان و ایجاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی و درمانگاه برای مردم این شهرستان بوده است.

به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم ، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز وارد شهرستان بندرماهشهر شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدا ضمن بازدید از مناطق محروم و گفتگو با مردم، کلنگ یک مدرسه ۶ کلاسه در شهر چمران را به زمین زد و در مراسم اهدای ۱۱۰ جهیزیه به زوج‌های جوان در مناطق محروم وارد شهرستان بندرماهشهر شرکت کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسینم در بندرماهشهر اظهار داشت: خوزستان یکی از استان‌های مهم کشور ماست که سهم و نقش تعیین‌کننده در امنیت و اقتصاد کشور داشته و اینجا سرزمین بسیار پربرکت و نعمتی است که مردمی علاقه‌مند به پیشرفت دارد.

وی افزود:، اما در عین حال آثاری از کم‌برخورداری و محرومیت دارد که هدف ما این است که این پدیده را کاهش دهیم و به مناطق محروم کمک کنیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به بازدید از شهرستان بندرماهشهر بیان کرد: برنامه سپاه در شهرستان بندرماهشهر ساخت مسکن برای افراد بی‌سرپناه، توزیع جهیزیه برای زوج‌های جوان و ایجاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی و درمانگاه برای مردم این شهرستان بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل