بازدید 284453

اعلام آخرین تغییرات سهمیه بنزین خودرو‌ها

از این ماه و با توجه به این مصوبه، ۴۰ لیتر به سهمیه سوخت خودرو‌های معلولان و جانبازان اضافه شد. بدین صورت سهمیه سوخت خودرو‌های تک‌سوز شخصی متعلق به معلولان و جانبازان ۱۰۰ لیتر و خودرو‌های دوگانه سوز ۷۰ لیتر در ماه تعیین شده است.
کد خبر: ۹۴۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 01 January 2020

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، آخرین تغییرات در سهمیه‌های سوخت خودرو‌های معلولان و جانبازان، آژانس‌های تاکسی تلفنی و سرویس‌های مدارس، قایق‌های صیادی و سهمیه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های فرسوده را اعلام کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، شهرام رضایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به مصوبه اخیر کارگروه تعیین سهمیه سوخت خودرو‌ها گفت: از این ماه و با توجه به این مصوبه، ۴۰ لیتر به سهمیه سوخت خودرو‌های معلولان و جانبازان اضافه شد. بدین صورت سهمیه سوخت خودرو‌های تک‌سوز شخصی متعلق به معلولان و جانبازان ۱۰۰ لیتر و خودرو‌های دوگانه سوز ۷۰ لیتر در ماه تعیین شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: افرادی که کارت سوخت مخصوص معلولان و جانبازان دریافت کرده‌اند از همین ماه افزایش سهمیه خود را دریافت خواهند کرد، اما کسانی که فاقد این کارت هستند باید برای دریافت کارت سوخت مخصوص معلولان و جانبازان اقدام کنند. البته تفاوت و مانده افزایش سهمیه ماه‌های قبل نیز به کارت این افراد واریز خواهد شد.

* سرویس‌های مدارس سهمیه سوخت خود را براساس پیمایش دریافت می‌کنند

رضایی در خصوص تخصیص سهمیه سوخت آژانس‌های تاکسی تلفنی و سرویس‌های مدارس نیز افزود: امروز فهرست خودرو‌های آژانس‌های تاکسی تلفنی دریافت شد و سهمیه سوخت آن‌ها به صورت اعتبار تا فردا واریز خواهد شد.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این که سهمیه برخی از سرویس‌های مدارس نیز اعمال شده است، گفت: سرویس‌های مدارس سهمیه سوخت خود را براساس پیمایش دریافت می‌کنند، اما برای تاکسی‌های تلفنی سهمیه ۲۰۰ لیتر در ماه در نظر گرفته شده است.

وی همچنین افزود: سهمیه در نظر گرفته شده برای سرویس‌های مدارس و آژانس‌های تاکسی تلفنی به صورت اعتبار بوده و تفاوت نرخ بنزین آزاد و بنزین سهمیه‌ای تا سقف تعیین شده به صورت ریالی در کارت بانکی مالکان این خودرو‌ها واریز شده و این افراد می‌توانند از این مبلغ صرفاً برای پرداخت هزینه سوخت خود در جایگاه‌ها استفاده کنند.

*خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های فرسوده سهمیه سوخت دریافت نمی‌کنند

رضایی در خصوص تعیین سهمیه سوخت قایق‌های صیادی نیز افزود: براساس مصوبه‌ای که اخیراً صادر شده شبیه آن چه در قبل و طبق سامانه تجارت آسان به این قایق‌ها سهمیه سوخت تعلق می‌گرفته هم اکنون نیز این سهمیه لحاظ خواهد شد.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه سوخت قایق‌های صیادی براساس توان قایق و مقدار مسافت طی شده که باید به تأییدیه شیلات برسد به صورت بنزین در کارت سوخت آن‌ها اعمال خواهد شد.

وی در خصوص برخی اخبار مبنی بر تخصیص سهمیه سفر به خودرو‌های شخصی در آستانه تعطیلات نوروز گفت: قبلاً سهمیه‌ای با عنوان سهمیه سفر داشته ایم، اما هنوز در این زمینه تصمیمی در کارگروه تعیین سهمیه‌های سوخت گرفته نشده است.

رضایی درباره تخصیص سهمیه سوخت به خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های فرسوده نیز گفت: براساس مصوبه دولت و همچنین ستاد هوای پاک این خودرو‌ها سهمیه سوخت دریافت نمی‌کنند و تا امروز تغییری در این مصوبه انجام نشده است.

*زمان صدور کارت‌های سوخت ممکن است تا دو ماه طول بکشد

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره برگزاری مناقصه برای واردات ۴ میلیون کارت خام سوخت هم افزود: ما سالیانه به این میزان کارت خام سوخت نیاز داریم و با توجه به این که امسال این عدد افزایش یافته و در یکی دو ماه گذشته بیش از ۲ میلیون درخواست برای صدور کارت سوخت داشته ایم تصمیم به برگزاری این مناقصه و تهیه ۴ میلیون کارت خام سوخت گرفته ایم.

وی درباره مدت زمان انتظار برای صدور کارت سوخت المثنی هم گفت: هم اکنون توان تولید کارت سوخت در کشور روزانه ۳۰ هزار عدد است که برخی مواقع این توان به ۵۰ هزار کارت در روز نیز می‌رسد، اما از آنجا که همچنان حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار درخواست در صف تولید قرار دارند ممکن است زمان صدور کارت‌های سوخت که در حال عادی بین ۲ تا ۳ هفته زمان می‌برد به حدود ۲ ماه افزایش یابد.

رضایی درباره برخی گلایه‌ها مبنی بر از بین رفتن سهمیه سوخت خودرو‌ها در هنگام سوخت‌گیری افزود: همان طور که قبلاً بار‌ها نیز توضیح داده‌ایم؛ اگر شهروندان عزیز هنگام سوخت‌گیری و قبل از حک شدن جمله «کارت خود را بردارید» بر روی صفحه‌های نمایشگر نازل‌ها کارت سوخت خود را از نازل خارج کنند؛ ممکن است کسری از ۳ و ۹ دهم لیتر از سهمیه آن‌ها کم شود؛ لذا از همه درخواست داریم حتماً پس از اتمام سوخت‌گیری منتظر باشند تا پیام کارت سوخت خود را بردارید روی نمایشگر نشان داده شود و تا قبل از این اقدام به برداشتن کارت خود نکنند.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پایان در خصوص کاهش مصرف سوخت پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت نیز گفت: آمار‌های فعلی حکایت از کاهش روزانه ۲۰ میلیون لیتر بنزین در کشور دارد، اما تجربیات گذشته نشان می‌دهد این کاهش مصرف در آینده دچار تغییر شود بنابراین باید تا آخر سال صبر کرد تا با اطمینان بیشتری در زمینه میزان صرفه جویی بنزین پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی اظهار نظر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷۱
البته انصاف نبود که حدالاقل سهمیه سوخت را همان لیتری هزار تومان ثابت می ماند .

برای فروش آزاد بحثی دیگر است . ......

هر چند ما ملت ایران همانطور که رییس جمهور آمریکا گفته است :

گروگان هستیم و هر بلایی را میتوانند بر سر ملت بیاورند ......چون بی مبالاتی مسئولین کشور را هزینه اش را مردم

باید بپردازند ........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
دمت گرم دلاو ر
ایرانی مفلوک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
چرا باید در عمل دهها سال به عقب برگردیم در حالیکه در حسرت این همه امکانات و پبشرفت دنیا موندیم؟چرا باید بیماران سرطانی و بعضی بیماران دیگه بدلیل نبود دارو و امکانات درمانی روز دنیا ناامیدانه منتظر مرگ باشند؟
چرا سهمیه بنزین ماشین های شخصی رو اضافه نکردید....
با 60 لیتر که میشه یک باک و ربع مگه میشه زندگی کرد؟؟؟
چرا درد ما مردم مظلوم ایران رو درک نمی‌کنید......
پاسخ ها
علی
| - |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
درد دل همه مردم همینه متشکر
معلولان جسمی حرکتی که پلاک معلولین ندارند و با کمک افراد خانواده جابجا میشوند چی چرا معلولین را اذیت میکنید خیلیها نمیخوان پلاک معلولیت داشته باشند
"اما کسانی که فاقد این کارت هستند باید برای دریافت کارت سوخت مخصوص معلولان و جانبازان اقدام کنند." با حرف ایشان "زمان صدور کارت‌های سوخت ممکن است تا دو ماه طول بکشد" کمی اذیت کن هست. بیام تقاضای کارت سوخت جدید بدیم. حالا دو ماه هم طول بکشه . خوب اگر کم آوردیم که حتماً هم میاریم باید آزاد بزنیم. داری اذیت می کنی راه حل بهتری هم با این همه کارشناس توی اون دفتر و دستکت بود که بدی
پرايد مدل 1382 دارم موتورش تعمير ميخواهد مكانيك ميگويد 6ميليون هزينه تعمير اساسي موتور است ازكجا بياورم انوقت خودرو من هم جز فرسوده ها حساب ميشود
تفاوت گذاشتن بین افراد و جدا کزدنشان کار درستی نیست
منم ایرانیم
پاسخ ها
اسد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
اصلا من نمی دانم چرا تفا‌وت قائل می شویدتفاوت یعنی رانت همه ما ایرانی هستیم
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اگه منظورت جانبازان باشه خدا قسمت شما هم بکنه .و از این .
، امکانات استفاده کنی
سلام مربیان آموزشکده‌های رانندگی هم به شغل شریف مربیگری اشتغال دارند وبرای مخارج روزانه همانند سایر اقشار جامعه بایستی کار کنند مصرف متوسط ماهانه 400 لیتر می‌باشد که با نرخ جدید قادر به ادامه کار نیستند چشم انتظار تصمیم عاجل مسؤلین محترم هستند باتشکر
سه ماه ونیم از سال تحصیلی گذشته ترو خدا اگه میخواید سهمیه بدید زودتر بیچاره شدیم از بس بنزین ۳۰۰۰ تومنی زدیم
آقایون...
نگیدجانبازان!!!
این کلمه یعنی همه جانبازان!
بگیدجانبازان پلاک ویژه(ژ)...
والسلام.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
نباید ما هم بخاطر 40لیتر بنزین بی ارزش که قراره به این دو قشر آسیب پذیر جامعه بدن به این ایجاد دودستگی دامن بزنیم.باید به کل مردم بدن این عزیزان معلول و جانباز هم اضفه بدن نه اینکه آبروی اینها را الکی ببرند و باعث نفاق بین مردم بشن.
بنده جانباز هستم وبا مرکز هاتف بنیادشهید وامورایثارگران به شماره تلفن ۱۶۱۶ تماس گرفتم جهت سهمیه جانبازی گفتن تا الان خبری نیست اخه چراتا اقدام نکردی بیخود اعلام میکند و مردم فکر میکند جانبازان برای این تسهیلات ازجان خودشان گذشتن آبروی مارانبرید !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اینو کسی میگه که براش مهم نیست نه شما که تا خبر رو دیدی پریدی رو تلفن
سلام چرا دوره قبل ۳۰۰لیتر ولی امسال ۲۰۰لیتر برای آژانس کم نیست تر خدا
چیکارکنیم ...بریم خودمونوجانباریامعلول کنیم تالطف شماشامل حال ماشود
میخواستم بپرسم که 40لیتربرای خانواده شهدا هم هست؟
به ما هم عیدی بنزین بدهید......
خیلی بدبختیم
یکی نیست بگه آخه منی که یه موتور فرسوده دارم خرج زن و بچهامو با این موتور در میارم تسهیلات دادی که موتورم عوض کنم که نکردم حالا این 25لیتر بنزین رو قطع میکنید....
من سرویس مدارسم توی سامانه هم ثبت نام کردم ولی هیچی ب حسابم نیومده
برای چی موتور سیکلت مدل ۸۴ باید فرسوده اعلام بشه وسهمیه به من تعلق نگیره یعنی ما باید موتور وماشینمونو آتیش بزنیم رفتم پلیس بعلاوه ۱۰ میگن مدل پایین ده سال فرسوده اعلام میشه انصاف هم خوب چیزییه
تبعیض تا کی مگه ما در این خراب شده زندگی نمی کنیم
دستشون درد نکنه اینجا هم به خانواده های خاص سهمیه دادن؟سهمیه کنکور ومشاغل وغیره کافی نبود؟اکسیژن بیشتر احیانا نمیخوان از ما بگیرن به اونا بدن تو این الودگی خوی نفس بکشن؟ انگار این کشور مال یه عده خاصه ما اینجا بیگانه ایم تکلیفمون رو روشن کنین اگه بیگانه ایم درخواست پناهندگیم رو ببرم افغانستان حداقل پاسپورت امریکایی بگیرم اینجا واسه چی موندیم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
صدای دوهول از دور خوشه.پدر بنده ۷۰ درصد جانبازن جز ۲/۵ حقوق چی بهش دادن که فکر میکنی جانبازا بردن و خوردن.الان چندساله که حتی از بنیاد یه زنگ نزدن ببینن زنده است یا مرده.هر چند من حاضرم تمام زندگی و هر چی که تو فکر میکنی امتیازه رو بدم و فقط پدرمو سالم کنار خودم ببینم.در ضمن من ارشد مکانیک دارم اما سه ساله که بیکارم.کو اون امتیازی که ازش حرف میزنی.از جانبازی فقط اسمش واسه ماست
من گرسنم
سلام شما که سهمیه برخی هارو زیاد کردید وممکنه ماه به ماه ازخانه شان بیرون نروند لاقل کسی که باماشینش داره خرج زن وبچه اهشو در میاره زیاد کنید بدرداشان نمیخوره
گناه من که جانباز نیستم چیه...؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خب شما هم برو جانباز شو راه شهادت وجانباز همچنان
باز است اگه دلشو داری برو
فکر کردی خود جانبازان هم از این وضع راضی هستن که اینجور سر زبانها می اندازنشان و کارشان وهدفشان بی ارزش میکنن
چرا میزان بنزین دوگانه سوز نصف ماشینهای دیگر است در صورتیکه اکثر شهرهای کوچک وجاده ها ی کشور پایگاه CNG ندارد.هرجور می تونند زور می گند ....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
ما که ون وانا داریم و سرویس بر هستیم تکلیف مان چی میشه کرایه اضافه نشده روی کارت ماشین زده سواری کار ولی روی کارت سوخت زده سواری شخصی
من که ماشین ندارم پیاده میرن سرکار که بیکارم پس برای من خوبه
سهمیه بندی سوخت در شرایط فعلی بیشترین ضرر رو به قشر پایین دست نظام زد همونوهایی که به فرموده حضرت امام ستون مملکت و اسلام هستند
سلام .به داد بنزین ماشین های اینترنتی برسید . مردم از خدمات انها راضی بودند .جوانان سرگرم کار بودند . ازوقتی بنزین شده سه هزار ازکار دست کشیدن چون اصلا صرف نمی کند.
الان من یک موتور سیکلت مدل ۸۲ دارم بسیار سالم و تمیز
ولی کارت سوخت براش صادر نمیشه...میگن ده سال بیشتر شده ..چکار باید انجام بدم..
تورم وافزایش بی رویه نباشه پیش خانواده ومهمان شرمنده خجالت زده نباشیم تحریمهاراتحمل میکنیم اقای ریس جمهور باید وضع زندگی مردم بازنشسته ومردم کم درامد رادرنظر داشته باشد کسانی که برای حفظ جان وناموس ملت وکشورازجانشان دریغ نمیکنن
عزیز سهمیه سرویس مدارس واریز نشده...! ملتو مسخره نکنید! عجیبه واقعا!
مسولین با هر تصمیمی که می گیرند مردم را نا امیدتر ازقبل میکنند.ناکارامدی و ناپختگی در تمامی رفتاروکردارشون موج میزند.خدا عاقبت همه مردم رو ختم به خیر کنه.
پرداخته مالیاته خارج از عرف ۹درصدی و نداشتنه حقوق شهروندی و پرداخت هزینه با نرخ آزاد برای تهیه مایحناج ضروریِ زندگی‌‌..ینی من و ما بیگانه‌ایم..
افغانستان که هیچ اطلاعاتی ازش در دسترس نیست و روی نقشه،سفید رنگ هست صدها پله از مردم عادیه ایران جلوترن و بیشتر امکانات دارن
گناه ما چیبود..غیراز زاده شدن تو ایران..
ایا‌یک‌وانت‌که‌دوگانه‌هست‌بنزین‌که دادیین‌ماشین‌گرم‌می‌کنه
با سلام
سهمیه شخصی ها را حداقل 120 لیتر کنید.
60 لیتر کمه.
کدوم پیکان وانتی در ماه 200 لیتر بنزین مصرف میکنه؟
بنده خداها از ال پی جی استفاده میکنن.
الان ماشین من bmw کلاسیکه جزوه فدراسیونم هس ۷۰ میلیون قیمتشه چرا باید بنزین بهم تعلق نگره حتما باید پراید ۶۰ تومنی سوارشم
جرم ما که نداریم ماشین مدل بالا بگیری چیه ما اگه داشتیمماشین درست حسابی میخریدن از کجابیاریم بنزین آزاد بزنیم. انصاف هم خوب چیزیه لیبرال ها دقیقا دارید اهداف و فرهنگ خودتون رو جا میندازید یعنی کسی که نداره بره بمیره همه چی علیه فقیرهاست .اه این مردم لیبرالیسم را نابود خواهد کرد
هر روز کیفیت زندگی من پائینتر میره به امید روزی که بمیرم و از شر همه راحت شم
هر چی سنگ بر پای لنگه
وقتی مسئولان نمی توانند اشتغال پایدار ایجاد کند مردم از بیکاری به سمت خودرو بازی و اشتغال از طریق بنزین ارزان سرازیر می شوند تا نیازهای زندگی و هم کسب درآمد و حتی سودجویی کنند و این در دراز مدت برای اقتصاد بیمار و طاعون زده ی ایران بسیار خطرناک است . لازم است تنشهای سیاسی با جهان برچیده و شعارهای پوچ انقلابی گری کنار گذاشته شود و تصمیمات مهم به آرا گذاشته شود. دیکتاتوری بس است !
سلام وعرض ارادت ماشینهایی که معاینه فنی دارن مالیات میدهند وسالی 2 میلیون هزینه بیمه می دهند واز نظر کیفیت واقعا از خودروهای روز بهترن چرا باید سوخت آنها قطع شود
خدا خودش به داد این مردم بیچاره برسه
من حدود ۲ماه است کارت سوخت ثبت نام کردم ولی از عهده بنزین ۳ تومانی بر نمیام لطف کنید زودتر این کارته را بدید ممنون میشیم
سلام
خواهش میکنم پیگیری کنید سهمیه سوخت تاکسی تلفنیها به کارت سوختها واریز شود نه حساب بانکی صاحب پلاک !!! من ماشین را از بستگان نزدیک خریدم ولی نمیاد پلاک عوض کنیم میگه تادوسال باید سوختشو بردارم وثبتنام کرد تا سوخت به حسابش واریز شود منم باید تو آژانسش باجیب خودم بنزین بزنم
شصت لیتر بنزین در ماه واقعابا این خودرو های پر مصرف ایرانی کمه.خواهشا مسئولان امتحان کنند ببینند؟!
حق این بود که بنزین هزار تومانی تا صدونیست لیتر میشد. واصافه برآن لیتری سه هزار تومان. کسی هم اعتراضی نداشت زمان جنگ بااون مشکلات وکم بود پالایشگاه اینقدر تحت فشار نبودیم
اولاده سال برای تاکسی کارکرد(فرسوده)حساب میشه اونهم برای تعویض تاکسی ده سال فرسودگی برای خودروهای شخصی یاموتورسیکلت نیست متاسفانه وقتی قانونهای ویژه وخاص ایجادمیشه توجه به بعضی مسائل فراموش میشه
درضمن هستندبعضی ازخودرو هایی که شایدسنشان بالی بیست سال باشد ولی موتورشان تازه تعمیرشده ونه ایکه هزارتاهم کارنکرده یعنی موتوریش نو شده صفر شده بازهم فرسوده حساب میشه ؟؟؟،
کی به نظرمااهمییت میده که نظربدیم
خوب ملت ایران از لحاظ مالی جانبازه خوب چرا سهمیه بیشتر دریافت نمیکنند چرا باید فرق داشته باشند
ای تف به ای زندگی که نمیتونیم سرمونو جلو زن وبچهامون بلند کنیم با این همه مشکلات و گرفتاری و بدبدختی اینه حق ما به چه دل خوش کنیم
سلام پسرمن دانشجو هستش بیچاره با اسنپ خرج خودشو ودانشگاه رو در میاورد ولی بااین گرونی بنزین نمیره دیگه چکار کنیم خدایا جرا کسی به داده ملت بدبخت نمیرسه ...
آخه چرا وانتای دوگانه سوز اضاف نمیکنید،من سه ماهه هر ماه فقط 60 لیتر برام شارژ میکنن که هر روزم دارم باهاش سگ دو میزنم درآمد که ندارم هیچ باید بنزین 3 هزاری آزاد بزنم،عدالتم آرزوست.!!
بخدا من فقط دوتا سیم کارت به نام خودم دارم این کجای عدالته معیشت بهم نمیدن به من ندین پس ب کی دادین پول های مملکت رو برید بابا بخدا عدالت فقط شعر هست واس شما خدا اگه هست که البته کاری کردن خدا قهرش گرفته انتقام دو بچه وزن منو از اینا بگیره .چرا من هیچ ندار درس خوندم بشم نون بیار درس ب درک کار بدرک که بیکارم دو قرون رو چرا از من دریغ میکنید بعد دم از عدالت علی وار میزنن
تاکی تبعیض.تا کی میخواین بد بختی مردمو ببینید.
باسلام... جناب آقای مدیر برنامه ریزی ! پس چرا ماشین های اموزش رانندگی سهمیه ندارن این اختلاف ۲هزارتومنی رو کی پرداخت میکنه توروبه خدا یه فکری هم واسه ی ماشینهای تعلیم رانندگی بفرمایید،کمرمون شکست با بنزین ۳ هزارتومانی
تفاوت من با اتباع خارجی درچیست؟ چند وقت دیگر ازمن رای میخواهید.
کارت سوخت مخصوص جانبازان کجا مراجع کنند
کاش یه فرقی بین ماشین ها قایل میشدید کسی که پراید سوار میشه با کسی که ماشینش ۲۴۰۰ سی سی هست یه اندازه سهمیه داره و این اصلا درست نیست مالیات و عوارض ما با پراید خیلی فرق داره اما سهمیه سوختمون یکی هست
وانت دوگانه سوز دارم تو شهرماcnj گارسی ناجی نیست با این ماشین پر مصرف۱۲۰لیتر خیلی کم است به داد ما برسید واقعا توکار و کاسبی ماندیم زندگی برای ما که تو روستا هستیم دست رسی به هیچگونه امکاناتی نداریم برای زندگی برای ما خیلی سخت است به داد ما برسید واقعا توکار و کاسبی ماندیم
سلام
بنده که 4 فرزند دارم هر کدوم یک منطقه درس میخونه وبنده خودم سرویس بچه هام هستم در ماه شاید 300 لیتر بنزین مصرف بشه ایا برای امثال بنده فکری نمیشه که سهمیه بنزین 1500 تومانی بیشتر بشه
در ضمن ماشین بنده تک سوز هست وگاز سوز نمیشه
اصلا فکر افراد ضعیف و مظلوم نیستید امیدوارم جای ما قرار بگیرید که بفهمید با چه بدبختی با بنزین لیتر ۳۰۰۰تومان خرج چند خانواده رو میدهیم
30 لیتر بنزین (دو گانه سوز) کفاف روشن شدن ماشین ها رو توی این فصل سرد نمی دهد یکم زیادش کنید (گدا نیستیم) ولی بیچاره کردید ، با این سهمیه بندی .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل