بازدید 11546
۳
واکنش

جواب آبادان به پرسپولیس: ترابی و علیپور بجای آل کثیر!

حسین فرکی سرمربی پیکان با درخواست انتقال شهریار مغانلو مخالفت کرده و اعلام کرده این مهاجم را نه برای پرسپولیس و نه هیچ تیم دیگری از دست نخواهد داد. اما باشگاه نفت آبادان تصمیم گیری در این زمینه را به دراگان اسکوچیچ کروات واگذار کرده
کد خبر: ۹۴۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 01 January 2020

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس درخواست کتبی خود برای جذب عیسی آل کثیر را به نفت آبادان ارسال کرده، با پاسخ جنجالی از سوی سرمربی این تیم مواجه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس برای جذب مهره‌های کالدرون دست به کار شده و برای تقویت خط تهاجمی روی عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو دو مهره موفق و گلزن نیم فصل در جدول گلزنان حساب ویژه برای انتقال زمستانی خود باز کرده است. تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب آقای گل کنونی فصل با ارسال درخواست کتبی این انتقال به باشگاه نفت آبادان همراه بوده، همچنین باشگاه پیکان نیز نامه پرسپولیس را دریافت کرده است، اما مسلم است که این دو باشگاه به سادگی از دو بازیکن کلیدی خود نخواهند گذشت، به خصوص که نفت آبادان برای سهمیه آسیایی و تاریخ سازی در لیگ می‌جنگد و پیکان نیز اوضاع دشواری برای فرار از سقوط در جدول دارد.

جواب آبادان به پرسپولیس: ترابی و علیپور بجای آل کثیر!

در اینباره گفته می‌شود حسین فرکی سرمربی پیکان با درخواست انتقال شهریار مغانلو مخالفت کرده و اعلام کرده این مهاجم را نه برای پرسپولیس و نه هیچ تیم دیگری از دست نخواهد داد. اما باشگاه نفت آبادان تصمیم گیری در این زمینه را به دراگان اسکوچیچ کروات واگذار کرده است. در همین زمینه با سرمربی اهل کرواسی نفت که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات سال نوی میلادی در کشورش حضور دارد، تماس گرفتیم که او در پاسخ گفت: آل کثیر را از دست نخواهیم داد. او ۳۰۰ درصد در صنعت نفت می‌ماند.

دراگان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است با پیشنهاد معاوضه باشگاه پرسپولیس موافقت کند، به شوخی گفت: بله، مهدی ترابی و علی علیپور را به نفت بدهند و آن وقت ما عیسی را برای آن‌ها آزاد می‌کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رودل نکنی
پرسپولیس با وجودهمین شیرهای ایرانی ! برای چهارمین بارمتوالی قهرمان خواهدشد
اباداني هاي محترم پرسپوليس حامي وزير دارد شما چطور
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان