بازدید 8656
۵

اعلام حکم شبنم نعمت زاده تا آخر هفته

کد خبر: ۹۴۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 29 December 2019

حکم شبنم نعمت زاده در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی از سوی قاضی مسعودی مقام صادر شد و تا آخر هفته اعلام می‌شود. براساس شواهد موجود در پرونده و کیفرخواست صادره از سوی دادسرا، پیش بینی می‌شود دادگاه، حکم ۲۰ سال حبس را برای شبنم نعمت زاده صادر کند.

به گزارش تابناک، براساس پیگیری های باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد که حکم شبنم نعمت زاده در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی از سوی قاضی مسعودی مقام صادر شد و تا آخر هفته اعلام می‌شود.

براساس شواهد موجود در پرونده و کیفرخواست صادره از سوی دادسرا، پیش بینی می‌شود دادگاه، حکم ۲۰ سال حبس را برای شبنم نعمت زاده صادر کند.

نام شبنم نعمت زاده به عنوان متهم ردیف اول پرونده احتکار دارویی اولین بار منتشر شد، اما این اولین باری نبود که پای خانواده نعمت‌زاده به دادگاه قاضی مسعودی مقام و شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم و مفاسد اقتصادی باز شده بود.

پیش از آن که رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده آغاز شود و اواخر سال گذشته در پرونده سوءاستفاده از ارز‌های دولتی در پتروشیمی که متهم ردیف اول آن رضا حمزه‌لو بود، نام خانواده نعمت‌زاده برای بار اول رسانه‌ای شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵
عمرا بره زندان
حکمش حبس ابد است تاموهای سرش مثل دندانهایش شود وپدرش هم تمام اموالش صادر و ممنوع الخروج شود
کسی بدون اینکه قانونی را نقض کند از جیب خودش سی هزار سکه خرید اما هم خودش و هم دستیارش اعدام شدند اینکه جرمش بسیار بسیار سنگین تر است.
پولایی که از این طریق به جیب زدن چی میشه تکلیفش؟؟20 سال زندان هم مطمئنا اجرا نمیشه...
اونی که براش حکم اعدام آمد(بابک زنجانی)حدود 1 سال پیش از زندام خارج شده و کسی هم در موردش صحبت نمیکنه.
آخه با چه رویی احتکار دارو می کردید مگر شما انسان نیستید شما به جای اینکه به یک انسان دیگر در این شرایط سخت کمک کنید مردم بی گناه و بیمار را برای طمع ثروت به کام مرگ می کشانید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها