بازدید 4442

نساجی در آستانه بازی با پرسپولیس از مالک جدید پول گرفت

خروج صنیعی فر که مدتها بود پرداخت حقوق و دستمزد بازیکنان نساجی را با وقف های عجیب مواجه می کرد، به سود نساجی شده است و این باشگاه محبوب مازندرانی ها بالاخره از زیر فشار شدید ناشی از عدم انجام تعهد از سوی صنیعی فر خلاص شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 26 December 2019

نساجی بعد از اینکه مالکیتش از حالت دونفره درآمد ، طی دو روز اخیر شرایط بهتری پیدا کرده و بازیکنان این تیم در آستانه بازی مهم برابر پرسپولیس شارژ مالی شدند تا مشخص شود با رفتن صنیعی فر اوضاع تیم قائمشهری رو به بهبود است.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا حدادیان که به تازگی با خرید سهام صنیعی فر به عنوان تنها مالک نساجی انتخاب شده است، علاوه بر گرفتن کارت بازی دو بازیکن باقیمانده این تیم، پاداش برد مقابل گل گهر را به اعضای تیم نساجی پرداخت کرد. تیم نساجی در هفته گذشته موفق شد گل گهر سیرجان را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد. پاداش این برد در اختیار قائم‌مقام باشگاه قرار گرفت تا بین اعضای تیم تقسیم شود.

به این ترتیب مشخص شد خروج صنیعی فر که مدتها بود پرداخت حقوق و دستمزد بازیکنان نساجی را با وقف های عجیب مواجه می کرد، به سود نساجی شده است و این باشگاه محبوب مازندرانی ها بالاخره از زیر فشار شدید ناشی از عدم انجام تعهد از سوی صنیعی فر خلاص شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار