بازدید 5979

محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندران

کد خبر: ۹۴۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ 25 December 2019

رئیس پلیس راه استان مازندران از محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۳ دی ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۷ دی ماه در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی با اعلام این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۳ دی ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۷ دی ماه در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۷ دی ماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۶ دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز، گفت:: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۴، ۵ و ۶ دی ماه از این محور ممنوع است.

قدمی ادامه داد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۶ دی ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان