بازدید 7840
۱

سارق بیهوش کننده رانندگان تاکسی دستگیر شد

کد خبر: ۹۴۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ 24 December 2019

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اعلام خبر دستگیری سارق سابقه‌دار که به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از رانندگان مسافرکش کرده بود، گفت: متهم به ده‌ها فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش تابناک، سردار غلامعباس غلامزاده در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت به روش بیهوشی از رانندگان تاکسی‌‎های درون شهری در سطح شهرستان شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان با انجام چهره‌نگاری و بهره‌گیری از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه داری شدند که پیش از این نیز بار‌ها به اتهام سرقت به شیوه بیهوشی دستگیر و روانه زندان شده است.

سردار غلامزاده ادامه داد: نهایتا با شناسایی کامل و دقیق تصویر متهم توسط مال باخته، متهم در مخفیگاهش در یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر و برای ادامه تحقیقات به اداره پلیس آگاهی استان منتقل شد.

وی با بیان اینکه متهم در استان‌های دیگر نیز توسط شکات مورد شناسایی قرار گرفته است، گفت: سارق به ده‌ها فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری و چند استان همجوار، اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دستور انتشار پوشش تصویر متهم از مقام قضائی برای شناسایی سایر مال باختگان اخذ شده است.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
چرا به این سارقای حرفه ای پابند الکتونیکی نصب نمیکنن تا شب و روز زیر نظر باشن؟؟
چرا این سارقا رو بعد از آزادی موظف نمیکنن که به کلانتری محلشون آمار روزانه بدن؟؟؟؟ کار خیلی سختیه؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر