بازدید 7034

مهارت آموزی سربازان در دستور کار نیرو‌های مسلح

کد خبر: ۹۴۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 24 December 2019

سردار کمالی گفت: بخشی از اموال بلااستفاده نیرو‌های مسلح برای مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه بکار گرفته می‌شود.

به گزارش تابناک، سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی با حضور نمایندگان سازمان‌های نیرو‌های مسلح، وزارتخانه و سازمان‌های ذی‌ربط گفت: در این جلسه ابتدا گزارش ارزیابی عملکرد یگان‌های مستقر در استان‌های کشور ارائه شد که بر این اساس در ۹ ماه گذشته یگان‌های ۳۱ استان کشور دو مرتبه و عملاً ۶۲ بار مورد بازدید گرفتند و بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر در کلاس‌های مهارتی شرکت کردند و ۵۳ هزار گواهی صادر شده است.

سردار کمالی با بیان اینکه منشور کیفیت تنظیم برای نظرخواهی ارسال شده است، گفت: همچنین در این جلسه اعلام شد که مجوز استفاده از اموال بلا استفاده نیرو‌های مسلح از قبیل: انواع خودرو، رایانه، چاپگر قطعات و تجهیزات جهت استفاده در امر آموزش کارکنان وظیفه صادر شده است.

بیشتر بخوانید:
هدف طرح مهارت‌آموزی به کارکنان وظیفه کسب درآمد و داشتن یک شغل شرافتمندانه است
سخنگو و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح افزود: نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی از وضعیت مهارت‌آموزی در دانشگاه‌ها را ارائه کرد که بر این اساس امسال در ۶۰ دانشگاه کشور ۴۵۵۱ دوره برگزار شد و ۱۳۲۰۰۰ نفر این دوره مهارت آموزی را طی کردند.

وی افزود: نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین توضیحاتی در مورد طرح مدرسه اشتغال دانشگاه صنعتی شریف، طرح واحد ۳ کار دانشگاه امیرکبیر و طرح ۲۰ مهارت در ۲۰ سالگی دانشگاه خوارزمی ارائه کرد.

سردار کمالی ادامه داد: نماینده وزارت ورزش و جوانان نیز گزارش اقدامات انجام شده برای مهارت آموزی را در دو حوزه جوانان و ورزش ارائه کرد، بر این اساس آموزش در حوزه جوانان سرباز در ۱۶ استان منتخب آغاز شده و تا کنون حدود ۱۴۰۰۰ نفر در حوزه جوانان و ۶۰۰۰ نفر در حوزه ورزش آموزش دیده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر