بازدید 10432
۳

وضعیت تصادفات و تخلفات رانندگی در ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد بیش از ۹۲ درصد از رانندگان کشور، قانون‌مدار هستند و فرهنگ بستن کمربند ایمنی برای ۹۹ درصد از رانندگان و شهروندان نهادینه شده است. همین امر باعث شده تعداد کشته‌های ناشی از تصادفات و حوادث رانندگی از ۲۷ هزار نفر در سال ۱۳۸۵ به ۱۷ هزار نفر برسد. در این اینفوگرافیک، وضعیت تغییر میزان تصادفات و تخلفات رانندگی طی سال‌های اخیر را مشاهده می‌کنید.
کد خبر: ۹۴۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ 24 December 2019

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
به طور قطع و صد در صد آمار اشتباه است.
یعنی چی فقط یکدرصد متخلف بوده اند ؟ در حقیقت یک درصد متخلف نبوده اند و 99 در صد بوده اند.
رانندگان قانون مدار 92 درصد؟؟؟!! بر چه اساس و کدام نمونه آماری؟؟؟!! عجب سویسی هستیم و خبر نداریم!!! بر پایه معیارهای بین المللی تقریبا راننده قانون مدار نداااریم در کشور! (حرکت بین خط، استفاده از راهنما، ... رایج ترین و ساده ترین خطاهایی هستند که هر ثانیه رخ می دهند!!!)
این آمار یکم عجیبه. یه دوستی داشتم که یک روز بهم گفت بین آدمهای عاقل این مملکت سه گروه دیوانه هست . یک گروه با توجه به فرهنگ خانواده تحت درمان در منزل یا تیمارستان هستند. یه گروه دیگه بدلیل فقر خانواده چه مادی و فرهنگی توی خیابان راه میروند و با خودشون حرف می زنند و گاهاً به مردم گیر می دن. اما گروه سوم بدلیل نامعلوم و مجهولی میشینند پشت فرمون و توی خیابان رانندگی می کنند که نتیجه آن هم آمار بالای تصادفات و کشته هاست. راهنمایی و رانندگی باید این غضنفر ها رو بگیره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار