بازدید 11756
۷

کالدرون: بیرانوند فعلا برود استراحت!

کد خبر: ۹۴۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵ 23 December 2019

کالدرون از افشین پیروانی خواست به بیرانوند بگوید فعلا به استراحت بپردازد و با شروع تمرینات در نیم فصل دوم، در محل تمرین پرسپولیس حاضر شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون درباره وضعیت علیرضا بیرانوند اظهار کرد: بیرانوند گلر شماره یک ما و تیم ملی است. قبلا هم گفتم روی او از شروع نیم فصل دوم حساب کرده ام و الان هم همان را می‌گویم. چون بیرانوند در بازی با نساجی هم بازی نمی‌کند تصمیم گرفتم او استراحت کند و با شروع تمرینات نیم فصل دوم به جمع ما ملحق شود.

کالدرون تصریح کرد: این بردها را هم به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه دل شان شاد باشد. بیرانوند را مثل پسر خودم دوست دارم و او از ژانویه و شروع مجدد تمرینات با تمرکز و هدف بالا کنار ما خواهید بود و خواهید دید که علی هیچ‌گاه در جنین شرایطی نبوده و در بهترین شرایط فوتبال خود خواهد بود. من بهترین‌ها را برای بیرانوند می‌خواهم و هر تصمیمی اگر من و کادر فنی می‌گیریم به همین دلیل است.

به گزارش ایسنا، در همین رابطه کالدرون از افشین پیروانی خواست تا به بیرانوند بگوید فعلا به استراحت بپردازد و با شروع تمرینات در نیم فصل دوم، در محل تمرین پرسپولیس حاضر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
بيرانوند بايد ميرفت باشگاه هاي خارجي، ايجوري هم حاشيه كمتر داشت هم بيشتر پيشرفت مي كرد هم پول بيشتري گيرش ميومد
مثل کی روش که رحمتی را از تیم ملی حذف کرد و تیم خیلی بهتر شد الان وقته شِ بیرانوند هم از پرسپولیس حذف شود
آقای کالدرون حقوقت را گرفتی و این بدبخت پولت را پرداخت کرد. خواستی بگی آره.....!!! نه اون تعریفت در برنامه فرمول یک از این دروازه بان نه این جمله ات برای استراحتش. سرمربی درجه چندم اون پایین مایین ها...!!!
بیرانوند باید از عاقبت رحمتی درس بگیره و دچار غرور کاذب نشه
بیرانوند باید حرفه ای فکر کند و تابع بی چون چرای تصمیمات مربی باشد. او باید بداند که اگر این مسیر را ادامه دهد، خودش آسیب خواهد دید.
متاسفانه غرور بی جای بیرانوند و پرخاشگریهای چند ماهه اخیر ایشان کارش را به اینجا کشانده است بیرانوند اگر از مهدی رحمتی درس گرفته بود باید خیلی زودتر از اینها نسبت به اصلاح رفتارش باید اقدام میکرد !
اخراج موقتی و محترمانه !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل