بازدید 10526

بهترین گلزنان و بدترین پنالتی زنان لیگ کدامند؟

کد خبر: ۹۴۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 22 December 2019

در پایان هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر ۳ بازیکن ۸ گله در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارند و ۳ بازیکن هم با ۷ گل در تعقیب آنها هستند.

به گزارش تابناک به نقل از مهر، هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر پشت سر گذاشته شد و در پایان این هفته مهدی قائدی و شیخ دیاباته از استقلال به همراه عیسی آل کثیر از صنعت نفت با ۸ گل در صدر جدول گلزنان برتر این مسابقات قرار دارند. پس از آنها هم ۳ بازیکن دیگر با ۷ گل زده قرار دارند که شامل مهدی ترابی از پرسپولیس، شهریار مقانلو از پیکان و احمد زنده روح از ماشین سازی هستند.

جدول بهترین گلزنان لیگ برتر در حالی شکل گرفته که قائدی و دیاباته بدون پنالتی در صدر آن قرار دارند و هر ۸ گل شان را در جریان بازی زده‌اند. عیسی آل کثیر دیگر مهاجم ۸ گله ۲ بار از روی نقطه پنالتی به گل رسیده و ۶ گل در جریان بازی زده است.

هر ۳ بازیکن ۷ گله هم تعدادی از این گل‌ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده‌اند. مهدی ترابی وینگر ۷ گله سرخ پوشان ۳ بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده و ۴ بار در جریان بازی به گل رسیده است.

شهریار مقانلو مهاجم ۷ گله پیکان نیز ۴ بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده ۳ بار در جریان بازی به گل رسیده است. احمدرضا زنده روح هافبک دفاعی ماشین سازی که با ۷ گل در جدول گلزنان حضور دارد، ۴ بار از روی نقطه پنالتی به گل رسیده و تنها ۳ بار در جریان بازی موفق به گلزنی شده است.

جدول گلزنان برتر لیگ برتر بدون احتساب ضربات پنالتی به شرح زیر است:

۸ گل؛ مهدی قائدی و شیخ دیاباته (استقلال)
۶ گل؛ کی‌روش استنلی (سپاهان)
۵ گل؛ حسین مالکی (شاهین بوشهر) ارسلان مطهری (ذوب آهن) فراز امامعلی (پیکان)
۴ گل؛ مهدی ترابی و علی علیپور (پرسپولیس) ایوب والی (فولاد)

جدول بهترین پنالتی زنان لیگ برتر نیز به شرح زیر است:

۴ پنالتی؛ احمد رضا زنده روح (ماشین سازی) محمد نوری (پارس جنوبی) شهریار مقانلو (پیکان)
۳ پنالتی؛ مهدی ترابی (پرسپولیس)
۲ پنالتی؛ مهرداد عبدی (گل گهر) عیسی آل کثیر (صنعت نفت)

همچنین کی‌روش استنلی سوارز مهاجم تیم سپاهان و آقای گل فصل گذشته که با ۶ گل زده در رده سوم جدول بهترین گلزنان قرار دارد، با از دست دادن دو ضربه پنالتی، بدترین پنالتی زن این فصل از رقابتهای لیگ برتر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر