بازدید 3464

موبایل قاپ‌ها در کمین زنان جوان

کد خبر: ۹۴۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 21 December 2019

متهمان از زنان جوانی که در حال مکالمه تلفنی بودند، گوشی های شان را سرقت می‌کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری ۲ موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در یک ماه اخیر، خبر داد و گفت: متهمان از زنان جوان که در حال مکالمه تلفنی بودند، سرقت می‌کردند.

سرهنگ جهان شاه تیموری گفت: مامورن انتظامی کلانتری ۱۳۲ نبرد هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری با صحنه درگیری تعدادی از شهروندان برخورد کردند و برای بررسی موضوع به صحنه درگیری نزدیک شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با حضور ماموران، ۲ فرد که سلاح سرد در دستشان بود، به طرف ماموران حمله ور شدند که با کنترل و مدیریت صحنه درگیری، هر ۲ فرد دستگیر و خلع سلاح شدند.

وی با اشاره به اینکه خانم جوانی حدود ۳۰ ساله به واحد گشت مراجعه کرد، گفت: این فرد مدعی بود که با تلفن همراهم در حال مکالمه بودم که ترک نشین موتورسیکلت از آن پیاده شد و به سمتم حرکت کرد و دریک لحظه موبایلم را دزدید و سوار بر موتورسیکلت شد که با کمک خواستن از شهروندان، موتورسواران که قصد متواری شدن از صحنه سرقت را داشتند تعادل شان را از دست دادند و به زمین برخورد کردند و با کمک مردم هر دو موتورسوار را دستگیر کردیم.

تیموری با بیان اینکه گوشی مال باخته در بازرسی از متهمان کشف شد، عنوان کرد: هر ۲ موبایل قاپ به کلانتری منتقل شدند و به جرم خود اعتراف و اظهار کردند در یک ماه اخیر ۲۰ فقره موبایل با همکاری یکدیگر سرقت کرده ایم.
کلانتر محله نبرد گفت: متهمان در ادامه اظهار داشتند با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت، خانم‌های جوانی را که در حال مکالمه بودند، انتخاب می‌کردیم و در یک لحظه از غفلت آن‌ها استفاده و گوشی شان را سرقت می‌کردیم و به سرعت از محل متواری می‌شدیم.

این مقام پلیسی تصریح کرد: تاکنون ۵ تن از مال باختگان شناسایی شدند و هر ۲ متهم با دستور قضائی برای کشف سایر جرائم و شناسایی مال باختگان در اختیار ماموران کلانتری قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار