بازدید 10182
با غلبه صادراتی ها بر بانک ملی؛ فاتح پنج دوره قبلی مسابقات؛

بانک صادرات، قهرمان فوتسال بانک های کشور شد+عکس

در دیدار فینال این دوره از رقابت ها، بانک صادرات ایران موفق شد به سلطه پنج ساله تیم بانک ملی خاتمه دهد و در ضربات پنالتی جام قهرمانی را بعد از ۵ سال متوالی، از این تیم بگیرد.
کد خبر: ۹۴۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 21 December 2019

مسابقات قهرمانی فوتسال بانک‌های کشور با قهرمانی بانک صادرات ایران به پایان رسید و این بانک جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های فوتسال کارکنان شبکه بانکی کشور که در مجموعه ورزشی دانشگاه بابلسر در حال برگزاری بود، دیروز با قهرمانی تیم بانک صادرات به اتمام رسید. در دیدار فینال این دوره از رقابت ها، بانک صادرات ایران موفق شد به قهرمانی‌های پنج ساله تیم بانک ملی خاتمه دهد و با درخشش در ضربات پنالتی جام قهرمانی را بعد از ۵ سال متوالی، از این تیم بگیرد.  

بانک صادرات، قهرمان فوتسال بانک های کشور شد

دیدار نهایی و حساس این مسابقات در وقت قانونی با تساوی یک بر یک همراه شد تا تعیین تکلیف به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها این صادراتی‌ها بودند که با برتری ۵ بر ۴ مقابل حریف فاتح دربی بزرگ شبکه بانکی کشور شدند.  تیم‌های رفاه و ملت نیز برگزار کننده دیدار رده بندی مسابقات بودند.

در مراسم اهدای جوایز این دوره از مسابقات، همت الله حسین زاده سوادی قهرمان اسبق کشتی پهلوانی کشور و ملی پوش پیشین تیم ملی کشتی آزاد ایران که ریاست سرپرستی بانک صادرات شعب جنوب پایتخت را برعهده دارد در کنار امینیان مدیرکل رفاه این بانک حضور داشتند.

نکته جالب توجه همگروهی هر دو تیم صادرات و ملی در مرحله گروهی این مسابقات بود که همین دو تیم در فینال مسابقات هم با یکدیگر روبرو شدند.

بانک صادرات، قهرمان فوتسال بانک های کشور شد

بانک صادرات، قهرمان فوتسال بانک های کشور شد

بانک صادرات، قهرمان فوتسال بانک های کشور شد

بانک صادرات، قهرمان فوتسال بانک های کشور شد

نویسنده: پژمان حسین زاده

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی