بازدید 4714

سرمای ‌ منفی 14 درجه در بام ایران

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا اواسط هفته آینده در اغلب مناطق کشور جو آرام است و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به تدریج آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۴۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ 18 December 2019

صادق ضیائیان در گفتوگو با خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز بارش برف و باران را در برخی نقاط اصفهان و چهارمحال و بختیاری شاهد هستیم.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز همچنین ‌رگبار باران در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، هرمزگان، فارس، کرمان، برخی نقاط سیستان و بلوچستان، تنگه هرمز، غرب دریای عمان، مرکز و شرق خلیج‌فارس ادامه دارد. 

وی گفت: فردا در استان‌های کرمان،‌ هرمزگان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بارش پراکنده خواهیم داشت.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: از فردا تا اواسط هفته آینده در اغلب مناطق کشور جو آرام است و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به تدریج آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد. 

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف خواهد بود، همچنین طی 4 روز آینده آسمان تهران صاف و غبارآلود است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 11 و 2 درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: فردا شهرکرد با کمینه دمای 14 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای 23 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود. 

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: فردا در 19 استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر