بازدید 19894
۱

برندگان «عصر جدید» این روزها چه می‌کنند؟

حدود چهارماه از پایان فصل اول مسابقه «عصر جدید» و رقابت فینالیست‌های آن گذشته است. بعضی از استعدادهای این مسابقه موفق شدند با حمایت شبکه سه در قاب تلویزیون دیده شوند و بعضی از آنان هم پا به صحنه تئاتر گذاشتند.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 18 December 2019

حدود چهارماه از پایان فصل اول مسابقه «عصر جدید» و رقابت فینالیست‌های آن گذشته است. بعضی از استعدادهای این مسابقه موفق شدند با حمایت شبکه سه در قاب تلویزیون دیده شوند و بعضی از آنان هم پا به صحنه تئاتر گذاشتند. تعداد زیادی از شرکت‌کننده‌ها هم که این روزها نسبت به قبل چهره‌هایی شناخته‌شده‌تر به حساب می‌آیند، همچنان مشغول اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه مهارت و استعداد خاص خود هستند.

به گزارش «تابناک» به نقل ااز باشگاه خبرنگاران، فاطمه عبادی نفر اول «عصر جدید»، اعتبار ۵۰۰ میلیونی برای پیشبرد هنرش را از برنامه دریافت کرد و در ماه محرم، در برنامه «چهلچراغ» که با اجرای مجتبی امینی از شبکه سه روی آنتن رفت، به عنوان تصویرگر حضور داشت.

او با استفاده از نقاشی‌های شنی خود، موضوعات مرتبط با عاشورا را به تصویر کشید و این روزها در تدارک است آموزشگاه خود را در ماهشهر گسترش دهد.

محمد زارع آکروبات کار که برگزیده دوم «عصر جدید» شد، اعتبار ۲۰۰ میلیونی خود را دریافت کرده و به عنوان مربی در «عصر جدید» فعالیت می‌کند.

پارسا خائف نفر سوم برنامه «عصر جدید»، اعتبار ۱۰۰ میلیونی خود را برای تهیه آلبومش هزینه کرده و می‌کند و تیتراژ تلویزیونی مسابقه «میدون» را خواند.

سعید فتحی روشن شعبده باز و منتالیست، نفر چهارم «عصر جدید» بود که اعتبار ۷۵ میلیونی خود را دریافت و به همراه تیم تولید برنامه «بازیمون» در تدارک تولید این برنامه برای شبکه سه است.

دختران نینجا هم جزو استعدادهای محبوب «عصر جدید» بودند که با مربیگری فریبا فرجی پور، رتبه پنجم را کسب کردند. آن‌ها هم اعتبار ۵۰ میلیونی خود را دریافت کردند و برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی برای شبکه ورزش آماده می‌شوند.

غیر از فینالیست‌ها، چند شرکت‌کننده دیگر در «عصر جدید» حضور داشتند که اجراهای خوبی داشتند و نظر مردم و داوران را هم جلب کردند. شکوفه عزیزی قرار است با سعید فتحی روشن در «بازیمون» همکاری داشته باشد.

علی جعفری معروف به علی قمی که در «عصر جدید» حاضر شد، با رأی مردم توانست جزو برندگان آرای مردمی باشد و این روزها در مسابقه «میدون» حضور دارد و بیشتر برای جذابیت و تنوع، لحظاتی در «میدون» دیده می‌شود.

فاطمه رادمنش یکی از استعدادهای بازیگری مسابقه «عصر جدید» هم در تله‌فیلم پلیسی «ایکس ری» ساخته سروش محمدزاده، در نقش یک شخصیت پلیس بازی کرده است. همچنین کیا رکنی در فیلم سینمایی «گربه سیاه» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی بهرام رادان حضور پیدا کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
همه كه شدن حقوق بگير دولت پس كار آفريني چه شد ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر