بازدید 12153

سفیر جدید ایران در روسیه با روحانی دیدار کرد

کد خبر: ۹۴۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 15 December 2019

«کاظم جلالی» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه روز یکشنبه و پیش از عزیمت به محل ماموریت خود با رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «کاظم جلالی» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه روز یکشنبه و پیش از عزیمت به محل ماموریت خود با رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با اشاره به روابط خوب دو جانبه و همکاری‌های بین المللی و منطقه‌ای تهران - مسکو برای نماینده کشورمان در انجام مطلوب وظایف و ماموریت‌های محوله آرزوی موفقیت کرد.

رئیس جمهور همچنین بر ضرورت اهتمام در راستای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشورمان به سرمایه گذاران و بخش‌های خصوصی و دولتی محل ماموریت و تلاش برای تسریع در اجرای توافقات فی مابین و توسعه، تقویت و تحکیم روابط و مناسبات همه جانبه با روسیه به عنوان کشوری دوست و همسایه تاکید کرد.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت روابط ایران با روسیه در بخش‌های مختلف، بر تلاش و جدیت در مسیر انجام وظایف و توسعه مناسبات اقتصادی و تقویت همکاری‌های همه جانبه تهران- مسکو تاکید کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر