بازدید 34851
فرد مجروح، زنده و سالم است!

حادثه وحشتناک در پیست اسکی سپیدان + عکس

زیپ لاین پولادکف به دلیل عدم استاندارد قابلیت راه اندازی نداشته و حادثه‌ای که برای یکی از شهروندان رخ داد و کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شده نشانگر استفاده غیرقانونی مالک این مجموعه است که به همین دلیل پرونده علیه او تشکیل شده
کد خبر: ۹۴۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 12 December 2019

بعد از انتشار یک ویدیو در فضای مجازی از حادثه‌ای دلخراش در پیست اسکی سپیدان، مدیرعامل این مجموعه اعلام کرد فرد آسیب دیده هم اکنون در سلامت کامل به سر می‌برد!

به گزارش تابناک ورزشی، ویدیویی در یکی دو روز اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود که مربوط به یک حادثه دلخراش در پیست اسکی سپیدان در استان فارس است. در این ویدیو فردی که سوار بر زیپ لاین شده، در انتهای مسیر با شدت زیاد به میله‌ای برخورد می‌کند و به نظر می‌رسد که به شدت آسیب دیده باشد.

مدیرکل استاندارد استان فارس درباره این حادثه می‌گوید: زیپ لاین پولادکف به دلیل عدم استاندارد قابلیت راه اندازی نداشته و حادثه‌ای که برای یکی از شهروندان رخ داد و کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شده نشانگر استفاده غیرقانونی مالک این مجموعه است که به همین دلیل پرونده علیه او تشکیل شده و قطعا با متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

حادثه وحشتناک در پیست اسکی سپیدان + عکس

ظریفکار، مدیرعامل مجموعه پولادکف سپیدان در این باره می گوید: بعد از این که این حادثه رخ داد، سریعا فرد آسیب دیده را به بیمارستان منتقل کردیم که خدا را شکر به جز کوفتگی مشکل دیگری نداشت! باز هم برای اینکه مطمئن شویم و از عدم خونریزی داخلی هم اطمینان پیدا کنیم، این فرد را به بیمارستان شیراز اعزام کردیم، اما بعد از بررسی‌های صورت گرفته، او همان شب مرخص شد. این فیلم از زاویه بدی گرفته شده (!) و خیلی زود هم قطع می‌شود.

وی ادامه داد: ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی این طور نشان می‌دهد که فردی که سوار بر زیپ لاین است، به تیرآهن برخورد می‌کند، اما این دستگاه‌ها تا ۴ متر به صورت فنر کار می‌کنند و به خاطر جمع شدن فنر کمترین آسیب را به فرد حادثه دیده می‌زنند. از سویی، چون آن فرد لباس مخصوص زیپ لاین را به تن داشت، از سیم جدا نشد و معلق روی هوا مانده بود.

مدیرعامل مجموعه پولادکف سپیدان درباره دلیل این حادثه عنوان کرد: ترمزی که باید در هنگام پایین آمدن فرد کار می‌کرد، در آن لحظه کار نکرده و بعد از بررسی مشخص شد که پاره شده است. ما همان لحظه زیپ لاین را تعطیل کردیم تا رفع نقص صورت بگیرد.

ظریفکار در پاسخ به این سوال که زیپ لاین دارای استاندارد بوده یا خیر؟ گفت: در مجموعه ما سرمایه گذار‌های مختلفی داریم که هر کدام مسئولیت بخشی را برعهده گرفتند و قرارداد رسمی امضا کردند. مثلا هتل، رستوران و تله کابین هر کدام به یک سرمایه گذار اجاره داده شده است. در بخش زیپ لاین هم سرمایه گذار پیگیر استاندارد بوده، اما اطلاع دقیقی ندارم که در چه مرحله‌ای قرار داشته است. معمولا در تله کابین که این طور است وقتی برای استاندارد اقدام می‌کنید، ۲، ۳ سال زمان می‌برد تا مجوز صادر شود و در این مدت کار متوقف نمی‌شود.

وی در پایان افزود: ما هم تا حدودی مسئولیت را بر گردن خودمان می‌دانیم. این اتفاق که خدا را شکر باعث آسیب دیدگی شدید فرد نشد، می‌تواند یک واکسن برای ما باشد تا از این پس بیشتر سخت گیری کنیم. از سازمان‌های مسئول هم می‌خواهم به جای نگاه پلیسی به ما کمک کنند. شنیدم که فرد مصدوم قصد شکایت نداشته، اما با اصرار مسئولان سازمان استاندارد می‌خواهد شکایت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
اگه این فیلم نبود کلیت واقعه رو انکار میکرد!!
عجب !
عجب !پس مقتول در سلامت کامل است!
وقتی شرکتها وکارهابدست خصوصیهاداده شدونظارت برداشته شداینگونه میشود، برویدخداراشکرکنیدکه خطرازبغل گوشتان ،گذشت! نکنه مثل آخوندی میخواهیدبگیدهیچ نگرانی نیست ودستگاههابیمه است!!!.
این جمله را باید ب آب طلا نوشت :
معمولا در تله کابین که این طور است وقتی برای استاندارد اقدام می‌کنید، ۲، ۳ سال زمان می‌برد تا مجوز صادر شود و در این مدت کار متوقف نمی‌شود.
یعنی دستگاهها بدون داشتن استاندارد کارمیکنند.این میشه ارابه مرگ نه تله کابین.
برادر عزیز حالا شما شدی بده روزگار و بهت گیر میدن ولی انصافا شما با مردم خوب باش و به فکر جان و مال مردم باش
کار متوقف نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟۲ تا ۳ سال بدون استاندارد کار متوقف نمی شود؟؟؟؟؟؟؟
جناب آقای ظریف کار حرفتون واقعا تکان دهنده بود یعنی حتما باید اتفاقی بیوفته تا شما برداشت کنید یه واکسن بهتون بوده ..
برای یه معرفی ساده از سازمان صنایع زنجان به شرکت نفت زنجان جهت گازوئیل لیفتراک کارخانه 45 روزه میرم و میام و هنوز کارم تمام نشده.اونوقت برای استاندارد گرفتن 2-3 سال کمه؟؟؟!!!! بابا اینجا ایرانه
برای یه معرفی ساده از سازمان صنایع زنجان به شرکت نفت زنجان جهت گازوئیل لیفتراک کارخانه 45 روزه میرم و میام و هنوز کارم تمام نشده.اونوقت برای استاندارد گرفتن 2-3 سال کمه؟؟؟!!!! بابا اینجا ایرانه
آقای ظریف لطفا علاوه بر این نا استاندارد بودن پبست . به فکر ترافیک حاصل از این مجموعه باشید . که روستاهای زیر دست رو تحت تاثیر قرار داده است .‌اقای ظریف مجموعه شما روستا های زیر دست رو تحت تاثیر ترافیک قرار داده . اگه یه نفر مریض بشه تا بره سپیدان باید بمیره آقای ظریف .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر