بازدید 18544

واکنش سخنگوی سپاه به اظهارات منتسب به سردار قربانی

کد خبر: ۹۴۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ 11 December 2019
سخنگوی سپاه در واکنش به اظهارات منتسب به سردار مرتضی قربانی مبنی بر هدف قرار دادن تل آویو از لبنان در صورت ارتکاب خطای اسراییل در قبال ایران، گفت: سخنان وی تحریف و مورد برداشت نادرست رسانه‌ای قرار گرفته است.

به گزارش سپاه نیوز، در پی انتشار خبری مبنی بر اظهارات منتسب به سردار مرتضی قربانی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس پیرامون هدف قرار دادن تل آویو از لبنان در صورت ارتکاب خطای اسرائیل در قبال ایران و متعاقباً اظهار نظر وزیر دفاع لبنان در این خصوص، گفت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده آنچه سردار مرتضی قربانی مطرح کرده‌است تحریف و مورد برداشت نادرست رسانه‌ای قرار گرفته است و ایشان در واقع پاسخگویی به اسرائیل را با ابزار‌ها و ظرفیت‌های متنوع موجود دراختیار مطرح کرده است.

وی با اظهار امیدواری نسبت به دقت بیشتر اصحاب رسانه در تنظیم خبر‌های حوزه دفاعی و امنیتی از به کار بردن عناوین نادرست برای معرفی فرماندهان سپاه انتقاد و با تاکید بر ضرورت دقت رسانه‌ها در این گونه موارد، تصریح کرد: سردار مرتضی قربانی از فرماندهان دلاور هشت سال دفاع مقدس هستند که مجاهدت‌های حماسی وی همواره مورد تجلیل و قدردانی ملت ایران است. وی در حال حاضر در سمت مشاور فرمانده کل سپاه فعالیتی نداشته و در عرصه‌های دیگر در نیرو‌های مسلح در حال خدمت می‌باشند.

سخنگوی سپاه همچنین از دقت و دوراندیشی وزیر محترم دفاع کشور لبنان که با پاسخ هوشمندانه خود شیطنت رسانه سعودی - صهیونیستی را خنثی کرده اند، قدردانی کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی