بازدید 13965
۵
واکنش

جعل امضای دادکان برای گرفتن وام میلیاردی پرسپولیس!

من در آن سال رئیس فدراسیون فوتبال بودم و به عنوان عضو افتخاری در هیات مدیره پرسپولیس بودم و حتی حق امضا نداشتم. به من گفتند مرحوم خطیب به جای من امضا کرده تا با اعتبار شما این وام دریافت شود. شما که از دادن این وام فیض! برده‌اید، اصلا چرا بدون استعلام وام پرداخت کردید
کد خبر: ۹۴۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴ 11 December 2019

محمد دادکان در واکنش به خبر بدهی پرسپولیس به یک بانک بابت تاخیر 15ساله در بازپرداخت وام و ارسال نامه بانک تجارت برای او ، مسایل عجیبی را مطرح کرد که نشان می دهد در باشگاه به جای او برای دریافت این وام امضا زده اند!

به گزارش تابناک ورزشی، رییس اسبق فدراسیون فوتبال اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس از دوره مدیریت مرحوم حجت اله خطیب به بانک تجارت بدهکار است، اما الان برای ما نامه فرستاده‌اند که باید بدهی باشگاه پرسپولیس را بدهید! من با بانک تجارت تماس گرفتم و گفتم این بدهی مربوط به باشگاه پرسپولیس است و چرا باید ما بدهی را بپردازیم؟ به من گفتند شما در آن زمان عضو هیات مدیره بودید. این درحالی است که من در آن سال رئیس فدراسیون فوتبال بودم و به عنوان عضو افتخاری در هیات مدیره پرسپولیس بودم و حتی حق امضا نداشتم. به من گفتند مرحوم خطیب به جای من امضا کرده تا با اعتبار شما این وام دریافت شود.

جعل امضای دادکان برای گرفتن وام میلیاردی در پرسپولیس!

وی افزود: واقعیت این است که الان پرسپولیس و وزارت ورزش بدهکار هستند نه من. چرا باید ما این بدهی را پرداخت کنیم؟ وقتی درباره این نامه تحقیق کردم دیدم فقط برای من نامه ارسال شده و به آقایان پورمحمدی و شجاعی‌برهان که عضو اصلی وقت هیات‌مدیره بوده‌اند، نامه‌ای ارسال نشده است. واقعا جای تعجب دارد که این نامه را به کسانی که در آن سال حق امضا داشتند و برای دریافت وام امضا هم کرده‌اند ارسال نشده است.

دادگان ادامه داد: از رئیس یکی از شعبه‌های بانک تجارت سوال کردم، چرا نامه را فقط برای من ارسال کرده‌اید که گفت: از بالا گفته‌اند فقط به دادگان نامه بدهید، چون دو عضو دیگر هیات مدیره وقت الان پست دولتی دارند و این کار‌ها بوی سیاسی می‌گیرد! من هم خطاب به مدیران وقت بانک تجارت که وام را داده‌اند می‌گویم شما که از دادن این وام فیض! برده‌اید، اصلا چرا بدون استعلام وام پرداخت کردید. حالا هم شما باید پاسخگو باشید. من چرا باید برای این وام و بازپرداخت نشدن آن به بانک جواب بدهم؟ می‌خواهید برخورد سیاسی کنید، پس من هم تا آخر ایستاده‌ام.

دادگان تاکید کرد: بانک تجارت باید از مدیران وقت بپرسد روی چه حسابی بدون انجام استعلام این وام را پرداخت کرده‌اید؟ هرچند الان هم باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش مالک این باشگاه هستند و باید این بدهی را پرداخت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
فقط مونده بود باشگاه ورزشی اختلاص کنه که اینم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
یعنی الان باشگاه ها نمی کنند؟
داداکان عزیز همان که گفتی موضوع بوی سیاسی و تسویه حساب می دهد.
بزرگ مرد مدیریت فوتبال ایران
مدیری پاک و متخصص
خدا توفیقتان دهد
بانکها چرا بعداز چندسال اقدام میکنند؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان