بازدید 28442
۲
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه 18 آذر 98/ بازار تحت تاثیر گرانی دلار/ افت نسبی تقاضا و کاهش حباب

بازار طلا و سکه تهران در سومین روز هفته همزمان با بازگشایی بازار جهانی طلا، شاهد نوسان روبه افزایش قیمت‌ها به دلیل رشد نرخ ارز به ویژه دلار بوده است.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ 09 December 2019
قیمت طلا و سکه امروز شنبه 16 آذر 98/
 
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران در سومین روز هفته همزمان با بازگشایی بازار جهانی طلا، شاهد نوسان روبه افزایش قیمت‌ها به دلیل رشد نرخ ارز به ویژه دلار بوده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (دوشنبه هجدهم آذرماه ۹۸) بازار طلا و سکه با رشد قیمت‌ها همراه شد. به گونه‌ای که سکه امامی به مرز مقاومتی ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان نزدیک‌تر شد.

حال برای اطلاع از آخرین نرخ‌ها در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با تاکید بر نوسان ۳ دلاری هر اونس طلا در سطح ۱۴۶۳ دلار در بازار جهانی، اظهار داشت: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قیمت گذاری است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) به نرخ ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسید که این رقم نشان از کاهش حباب سکه به رقم ۵۰ هزار تومان دارد.

همچنین هر نیم سکه بهار آزادی به رقم ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. هر ربع سکه بهار آزادی نیز یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

هر سکه یک گرمی در بازار امروز، با رشد قیمت، به رقم ۹۳۰ هزار تومان رسیده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش قیمت، به رقم ۴۷۲ هزار تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز با رشد قیمت به رقم ۲ میلیون و ۴۵ هزار تومان رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خواهشن قوه قضایه ورود کند
خواهش می کنیم
این چه بازیه
سلام طلا امروز تا چقدرمیرسد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل