بازدید 3107

نشانه‌ای دیگر از نزدیکی کشورهای عرب شورای همکاری خلیج فارس

با وجود قطع روابط دیپلماتیک میان قطر و بحرین از سال ۲۰۱۷، امیر قطر قهرمانی بحرین در جام کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را به این کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 09 December 2019

با وجود قطع روابط دیپلماتیک میان قطر و بحرین از سال ۲۰۱۷، امیر قطر قهرمانی بحرین در جام کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را به این کشور تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، پرونده بیست و چهارمین دور مسابقات فوتبال جام کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به میزبانی قطر و با قهرمانی بحرین بسته شد. در فینال این رقابت‌ها تیم ملی فوتبال بحرین و عربستان به مصاف هم رفتند و تیم ملی بحرین توانست با یک گل در این دیدار به پیروزی برسد.

در این راستا، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در توییتی نوشت: از مشارکت برادران خود در جام خلیج (فارس) که با آنها روزهای خوشی را گذراندیم، خوشوقت شدیم. تبریک به بحرین برای کسب عنوان قهرمانی و آرزوی موفقیت برای تیم‌های دیگر.

عبدالله بن ناصر بن خلیفه آل ثانی، نخست وزیر قطر نیز در توییتی نخستین قهرمانی تیم ملی فوتبال بحرین را در این مسابقات تبریک گفت و در ادامه نوشت: به میزبانی قطر از بزرگترین مسابقات ورزشی افتخار می‌کنیم.

انتشار این پیام‌ها در حالی است که گزارش‌هایی از چند هفته پیش درباره حل بحران میان اعضای "شورای همکاری خلیج" فارس وجود دارد و احتمال دارد در جریان نشست این شورا در ریاض این موضوع کاملا حل و فصل شود. مشارکت تیم‌های ملی فوتبال کشورهای محاصره‌کننده قطر (عربستان، امارات و بحرین) در جام خلیج فارس در قطر این احتمال را تقویت می‌کند.

پیشتر نیز امیر قطر با انتشار توییتی از همه برای شرکت در مسابقات جام خلیج فارس در دوحه دعوت و امیر کویت نیز ابراز امیدواری کرده بود که این مسابقات باعث بازگشت همبستگی میان کشورهای منطقه شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر