بازدید 24012

سکته پدرزن به خاطر رابطه دامادش با یک زن

از مدتی قبل متوجه شدم که شوهرم با زن دیگری که از همکارانش است ارتباط پنهانی دارد و به من خیانت می‌کند. شب حادثه متوجه شدم که او با زن مورد علاقه‌اش در یکی از پارک‌های شهر قرار گذاشته است. موضوع را به پدرم گفتم و از او خواستم همراهم بیاید.
کد خبر: ۹۴۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷ 09 December 2019

ساعت ۱۱ شب ۱۶ آذر، مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مشکوک مرد میانسالی در بیمارستان خبر دادند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، با اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و در بررسی‌های اولیه دختر وی به مأموران گفت: از مدتی قبل متوجه شدم که شوهرم با زن دیگری که از همکارانش است ارتباط پنهانی دارد و به من خیانت می‌کند. شب حادثه متوجه شدم که او با زن مورد علاقه‌اش در یکی از پارک‌های شهر قرار گذاشته است. موضوع را به پدرم گفتم و از او خواستم همراهم بیاید. وقتی به پارک رسیدیم پدرم با بچه هایم داخل ماشین نشستند و من به سراغ شوهرم و آن زن رفتم. بعد با آن‌ها درگیر شدم در همین هنگام پدرم پیاده شد و با همسرم شروع به جر و بحث کرد، اما ناگهان حال پدرم بد شد و روی زمین افتاد. او را به بیمارستان منتقل کردیم، اما پدرم ساعتی بعد فوت کرد.

بدین ترتیب به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، آرش به دادسرا احضار شد

وی در این رابطه گفت: همسرم آدم شکاکی است به همه رفتار‌های من بدبین است دیگر از دستش خسته شدم. حتی به او پیشنهاد دادم نصف اموالم را به نامش کنم در عوض طلاق بگیرد، اما قبول نمی‌کند. او ادامه داد: من کارمند بانک هستم و خانمی که در پارک بود هم همکارم است. یکسال قبل به او مقداری پول قرض دادم و همسرم برگه واریز پول را دید. آنچنان جنجالی به پا کرد که پشیمان شدم. هر چه به او گفتم که رابطه‌ای بین ما نیست قبول نکرد. همسرم شماره همکارم را پیدا کرده بود و مدام مزاحمش می‌شد. روز حادثه همکارم از من خواست با او قرار بگذارم تا در این مورد باهم صحبت کنیم. اما همسرم دوباره از راه رسید و جنجال به راه انداخت.

با اظهارات مرد جوان، بازپرس غلامی دستور تحقیقات بیشتر در این پرونده را صادر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۱
خوب دعوتش می کردی خونه پدر زنت همراه با بستگان نزدیک آن خانم . نه این که در پارک
ماهم باور كرديم
دوره بدی شده مردان و زنان خیلی بی تعصب شدند ..همه خصوصا مردان هوس ران ششدند وزنان رند نیز به محض انکه مردی را به طور بندازند دیگه رهاش نمیکنند و مردان هم گول هوس میخورند و عشق ظاهری تظاهر میکنند و نتیجه این میشود ...این ادم مطمین باشید تقاص پس خواهد داد یا خیانتی که به زنش کرده و موجب مرگ پدرش شده ..خیلی نامرده
قباهت داره تابناک...
هنوز حکمی صادر نشده عنوان تیتر خبرت جای خجالت داره ....
من که متوجه نشدم
واقعا این خبر ارزش نشر دادن داره؟!!
شب قرار گذاشتی؟!!!
تو پارك با همكار خانمت صحبت كني؟!!!
قدیما مردا غیرتی می شدند و نمیگذاشتن زنشان با مرد غریبه صحبت کند.
الان برعکس شده است.
این نوع رفتار ها از حس مالکیت نسبت به همسر سرچشمه می گیرد.
اسلام اگر چه بازداشتن همسر از کار حرام را نوعی غیرت صحیح می داند. اما حس مالکیت نسبت به همسر و فرزند را مطرود می داند.
همسر همسفر زندگی است و فرزند امانت است
با همکارت داخل بانک صحبت میکردی خب.....
مگه تو پارک با همکار قرار میزارن؟
پس اداره واسه چیه؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان