بازدید 6424
سرمربی نساجی:

گل تساوی سپاهان به نساجی آفساید بود

کد خبر: ۹۴۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱ 05 December 2019

سرمربی نساجی با رد اظهارات امیر قلعه‌نویی مبنی بر اشتباهات داور علیه تیمش گفت: به نظرات قلعه‌نویی احترام می‌گذارم اما به نظر من گل دوم سپاهان آفساید بود

به گزارش تابناک ورزشی، رضا مهاجری بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل سپاهان گفت: فوتبال خیلی خوبی را ارائه کردیم و از جان مایه گذاشتیم. در مقابل تیم شایسته و صدرنشین سپاهان خوب عمل کردیم. صحبت کردن درباره فوتبال راحت است اما وقتی سوت بازی دمیده می‌شود و بازیکن تحت فشار قرار می‌گیرد، ظرفیت‌ها مشخص می‌شود. درست است که نتوانستیم بازی را ببریم و بازی مساوی شد اما جا دارد دست تک تک بازیکنانم را ببوسم. برای همه لحظات بازی برنامه داشتیم. زمانی که جلو افتادیم، متاسفانه تعویض علیاری دست ما را بست. می‌دانستیم اضافه شدن کی‌روش به علی قربانی کار ما را سخت‌تر خواهد کرد. دو سر زن بسیار خوب لیگ برتر هستند. فوتبال جان‌دار، شناور و خوبی را دیدیم که 4 گل هم داشت.

مهاجری یادآور شد: تیم مقابل ما سپاهان بود که از کادرفنی و امکانات خوبی برخوردار است. خوشحالم که گل خورده را جبران کردیم اما عدم تمرکز ما بعد از جلو افتادن از حریف خوب نبود. البته کارشناسان می‌گویند گل سپاهان در شرایط آفساید به ثمر رسید. به نظرم از وقتی ممبینی به کمیته داوران آمده، شرایط بهتر شده است اما همانطور که از بازیکنم ایراد می‌گیرم، می‌گویم که اگر کمک‌داور تمرکز داشت، گل سپاهان به ثمر نمی‌رسید.

سرمربی نساجی با بیان اینکه این وضعیت نوید روزهای بهتر را می‌دهد، گفت: به رقم گل‌هایی که زدیم، چندین موقعیت خوب دیگر داشتیم. حریف هم موقعیت‌هایی داشت و در نهایت فکر می‌کنم مساوی عادلانه بود.

مهاجری درباره اظهارات امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه تیمش بیش از هر تیمی از داوری ضربه خورده است اظهار کرد: من به نظرات قلعه‌نویی احترام می‌گذارم. هر کسی یک نظری دارد. به نظر من گل سپاهان آفساید بود. هر کسی تفکراتی دارد. به نظرم خیلی سخت است که جلوی سپاهان پرمهره، موقعیت دو به یک به دست بیاورید. به قلعه‌نویی احترام می گذارم اما ما پا پس نکشیدیم و فوتبال خوبی را انجام دادیم. اگر این تیم حمایت شود، روزهای خوبی را برای مردم رقم خواهد شد.

او با اشاره به بهبود شرایط تیمش گفت: چه در این فوتبال باشم و چه نباشم، دوست دارم نساجی در قدرت باشد. این تیم هواداران زیادی دارد. البته به لحاظ سخت‌افزاری مشکلات ما مرتفع شده و اگر مسئولان پا پیش بگذارند و مالکان تیم به هم نزدیک‌تر شوند، موفق می‌شویم و خستگی از تن هواداران خارج می‌شود.

سرمربی نساجی با اشاره به بی توجهی بازیکنانش به جزییات در طول مسابقه خاطرنشان کرد: مقابل استقلال دو گل روی عدم تمرکز و عدم رعایت جزییات دریافت کردیم. در بازی با سپاهان هم این اتفاق افتاد. تعجب کردم که چطور گل نخست را دریافت کردیم. ساختار دفاعی ما درست بود اما روی بی‌دقتی گل خوردیم. جزییات تفاوت‌ها را رقم می‌زند. علیرضا حقیقی مدتی از شرایط مسابقه عقب بود اما باید به او کمک کنیم. باشگاه و کادرفنی این فضا را به او داده تا به اوج بازگردد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان