بازدید 155683

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه 14 آذر 98

در ساعات آغازین فعالیت معاملات امروز پنجشنبه چهاردهم آذرماه ۹۸، شاهد ثبات نسبی در نرخ گذاری ارز هستیم. به گونه‌ای که در صرافی‌های مجاز و بانکی سطح کشور،  هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۱۲۵۵۰ تومان از مردم خریداری شده و به قیمت ۱۲۷۰۰ تومان به متقاضی دریافت ارز فروخته می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 05 December 2019

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه 14 آذر 98

در ساعات آغازین فعالیت معاملات امروز پنجشنبه چهاردهم آذرماه 98، شاهد ثبات نسبی در نرخ گذاری ارز هستیم.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ به گونه ای که در صرافی های مجاز و بانکی سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 12550 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 12700 تومان به متقاضی دریافت ارز فروخته می شود.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ 13800 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 13950 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود.

برخی معتقدند در روزهای اخیر در مقاطعی از بازار، افزایش عرضه ارز توسط بازارساز باعث عقب نشینی نوسان گیران از معاملات ارزی شده بود و در نتیجه کاهش و ثبات نسبی قیمت ها را شاهد بودیم. هرچند گروهی دیگر باور دارند که در شرایط کنونی، همچنان تقاضای فصلی به دور از رفتار هیجانی وارد بازار خواهد شد و روند صعودی نرخ گذاری را رقم خواهد زد.

نرخ رسمی 47 ارز؟

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «پنج شنبه چهاردهم آذر ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس نیز با ۴۸۶ ریال افزایش  نسبت به روز گذشته ۵۵ هزار و ۸۱ ریال و هر یورو نیز با ۳۱ ریال رشد نسبت به روز گذشته ۴۶ هزار و ۵۴۹ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۵۰۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۲۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۵۸۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۳۱ ریال، روپیه هند ۵۸۸ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۹۲ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۷۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۵۸۶ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۶۶ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار ۸۵۷ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۴۵۴ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۷۹ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۹۸ ریال، روبل روسیه ۶۵۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۴ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۷۲۴ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۳۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۲۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۱۷ ریال، کیات میانمار ۲۹ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۵۳۹ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۰۳ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۹۳۹ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۵۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۳۹۷ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۶۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۲۷۹ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۷۲ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۲۱۹ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۸۴۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۵۶۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱
اصلا عجله نکنید آقای روحانی ارز رو هم گران میکنند . پارسال یادمون نرفته که ایشان با مخالفت مجلس برای افزایش قیمت بنزین قیمت دلار و مملکت رو 6 ماه به امان خدا رها کردند.
الان رئیس بانک مرکزی کجاست که میگفت کنترل ارز دست خودمان هست خودمان باسیاست های خودمان تونستیم ارز را پایین بیاریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
هنوز از افاضات سیف در سال 96 داریم زجر میکشیم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
الان سیاست اینه که گرانش کنند
فقط میشه گفت سرعت بی ارزش شدن پولمان از سرعت اب شدن یخ در افتاب بیشتر شده وقتی صبح تا شب کار می کنی اخرش پولی می گیری که به هیچ دردی نمی خوره زندگی چه فایده ایی داره
بنده صبح پا شدم دیدم دلار گرون شده و اصلا خبر نداشتم حتا روحم هم خبر نداشتههه...
علی برکت ا...............................................................................
مقصر تمامی گرانی ها و بدبختی های مردم آمریکاست.
هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.
مسئولین کاملا بی تقصیرند و فقط و فقط و فقط به فکر رفاه و آسایش مردم.
به خدا اگه دروغ گفته باشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
چطور مقصر آمریکاست ولی بچه های مسئولان تو آمریکا و آنکارا هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
من به فرمایش شما ایمان دارم. مسعولین ما تکن به غدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
آخرش بگو علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
من میدونم که اگر آمریکا با هواپیما روی ایران دلار پخش کنه بازم نمیگذارن قیمت دلار پایین بیاد! سال 92 و 93 و 94 این رو تجربه کردیم
ای بابا عارفانه به زندگی نگاه کنید اخه مادیات ارزشی نداره که به خاطرش نگران بشیم
پاسخ ها
هه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
واسه نون شبت نمودی که حالیت بشه مادیات ارزش داره یانداره
دلار میره بالا همه چی گرون میشه دلار میادپایین هیچی ارزون نمیشه مجددآ دلارمیره بالابازهمه چی گرپن میشه میادپایین هیچی ارزون نمیشه واین داستان ادامه دارد
مرگ بر ترامپ! علی برکت الله
پاسخ ها
هه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
اره برکت الله بروتوبازاربچرخ برکتو میفهمی یعنی چی خخخخخخخخخخخخ
با سلام
پس از چهل سال وقتی در صدا و سیما و رسانه ها پر بازدیدترین و مهمترین اخبار در صدر، قیمت گوشت و مرغ و سیب زمینی و گوجه فرنگی و پیاز و برنج و... است و مهمترین نگرانی مردم ، یارانه معیشتی و حمایتی است چه نتیجه ای میتوان گرفت ؟ این بدان معناست که هنوز دغدغه و نگرانی اصلی مردم و اشتغالات فکر آنها تامین نیازهای اولیه و نان شکمی آنهاست ( تاکید میکنم نان شکمی و نیازهای اولیه اولیه ). اینچنین مردمی میتوانند به اختراع فناوریهای پیشرفته ، رشد علوم و فنون، رفاه و آسایش بیشتر!!!!! بیندیشند و منشا اثر در این زمینه ها شوند؟ آیا از جامعه ای که دغدغه نان و سیری شکم دارد و هرچه تلاش کند فقط میتواند زنده بماند و بس ، میتوانیم انتظار داشته باشیم که به معنویات و بالندگی بپردازد؟ چشم مسئولان روشن که در تامین نیازهای اولیه و معیشت مردم در این جایگاه رفیییییییع هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
ظریف جوابتو قبلا داده: خودتون انتخاب کردید! تازه زنگنه هم گفت این وضع تا جایی که مردم تحمل کنن ادامه داره
اره
سال دیگه دلار میره بالای بیست!
همینجوری پیش بره و پول مملکت بی ارزش بشه دوباره روحانی و‌مسئولین میان میگن بنزین تو کشور ارزون و باید گرون بشه و به فوب خلیج فارس برسه
اولاً که قیمت دلار در حال حاضر در بازار ۱۳۲۰۰تومان هست و نه اون قیمتی که تابناک اعلام کرده.ثانیاً با توجه به اینکه قیمت همه ی اجناس لز سال گذشته تاکنون حداقل ۳برابر شده اند، قیمت دلار خیلی هم بالا نرفته.ثالثاً با توجه به اینکه فروش نفت ایران حدود ۹۰درصد کاهش پیدا کرده و کفگیر حسابی ته دیگ خورده و خزانه از ارز خالی شده است و دلار دیگه جایی نیست، قیمت دلار لاجرم افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد. ...
سلام؛ منصرف از روند صعودی نرخ ارز و فشار مولفه های اثرگذار بر این روند افزایشی، دوستان مستحضر باشند اگر مقاطع دو هفته قبل از ارسال لایحه بودجه به مجلس طی سنوات گذشته را رصد کنند، افزایش محسوس در این دو هفته همیشه وجود داشته است.
ای خدا خسته شدیم افسرده شدیم ازاین همه گرونی ای خدا به فریادمون برس دیگه نمیدونیم چیکار کنیم دارم جهیزیه میگیرم برا دخترم تمام زندگیم زیر قرضه از بس همه چی گرونه این دولت مردا چیکار دارن میکنن با زندگیه مردم... بیچاره کردین مردم رو
قیمت یوان را اشتباه نوشته اید
حالا حالاها باید افسوس خورد . افسوسی که زمانی با ایرانیان غریبه بود .
واقعا ادم خجالت میکشه وقتی اکثر جراید و.... کارشون شده گفتن اینکه گوشت . و بنزین و .(.پول معشیت هم که بتازگی جزو سبد لاینفک بدبختی مردم شده .) بعدش ادعا میکنیم که ما ایرانیها مغز برتر دنیا هستیم .
آخه چطور ممکنه من که صبح تا شب دنبال یه لقمه نون هستم و با زور یک دهمش رو گیر میارم تازه اونم با هزار دوز و کلک . آیا ممکنه چیزی بتونم اختراع کنم .؟
دردمون رو فقط میتونیم بخودمون بگیم اونم زمانیکه تاریخ رو بخونیم ......
خدایا
ملتی که همیشه تو نظر دادن‌ نفر اول و جوری نظر میدن انگار سیاست مدارن خوشبحالتون
باز هم قیمت ارز افزایشی شده
امشب میخوابم خداکنه فردابهم خبرندن دلارشده ۱۵۰۰۰
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی