بازدید 55826
۸

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه 12 آذر 98

بازار ارز در چهارمین روز هفته در حالی آغاز شده است که روند نرخ گذاری توسط بازارساز نشان می‌دهد که سیاست گذاری ارزی به دنبال مدیریت نوسانات چند روز اخیر می‌باشد. به گونه‌ای که امروز دلار در صرافی‌های بانکی در میانه کانال ۱۲ هزار تومان قیمت گذاری شده است.
کد خبر: ۹۴۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 03 December 2019

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه 12 آذر 98

تابناک اقتصادیبازار ارز در چهارمین روز هفته در حالی آغاز شده است که روند نرخ گذاری توسط بازارساز نشان می دهد که سیاست گذاری ارزی به دنبال مدیریت نوسانات چند روز اخیر می باشد. به گونه ای که امروز دلار در صرافی های بانکی در میانه کانال 12 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

به گزارش تایناک اقتصادی؛ در معاملات امروز سه شنبه دوازدهم آذرماه 98؛ بازار ارز با افت اندک نرخ دلار در صرافی های مجاز و بانکی همراه شده است. به گونه ای که بر اساس جدیدترین گزارش ها از بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های مجاز و بانکی سطح کشور به نرخ 12400 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 12500 تومان به متقاضی دریافت ارز فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 50 تومان کاهش داشته است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ 13600 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 13700 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز دوشنبه، همانند دلار، 50 تومان ارزان تر شده است.

نرخ رسمی 47 ارز در ایستگاه بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۸ ارز مانند یورو و پوند نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت ۹ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ دلار و ۹ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «سه‌شنبه دوازدهم آذر ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس نیز با ۱۰۹ ریال افزایش  نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۳۵۱ ریال و هر یورو نیز با ۲۳۷ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۶ هزار و ۵۲۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۳۲۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۰۷ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۵۸۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۲۷ ریال، روپیه هند ۵۸۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۵۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۴۶۲ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۶۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار ۵۷۵ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۳۴۶ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۹۱ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۳۱۵ ریال، روبل روسیه ۶۵۶ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۸ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۷۳۴ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۷۶۸ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۰۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۱۶ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۴۸۳ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۳۹ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۹۰۹ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۶۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۷۵۹ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۶۴ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۴۵۲ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۶۲ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۱۷۱ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۷۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۹۷۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۲۷۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۹۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
گویا دولت افزایش 10 درصدی نرخ ارز پس از افزایش قیمت بنزین را با آغوش باز پذیرفته است.
فکری بحال مردم چرا نمیکنن چقدر این ارز بالا و پایین میاد زندگی های ما رو هم زیرورو میکنه آخه بسه دیگه کسی نیست بتونه کاری بکنه مردم و خلاصی بده ازاین نگرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
آخر جانم مردم فقط پول دارها هستند آنها هم نیازی به کمک کسی ندارند توهی داد بزن فایدش چیه
بدبخت کردن مردمو...
با توجه به اینکه فروش نفت ایران حدود ۹۰درصد کاهش پیدا کرده و کفگیر حسابی ته دیگ خورده و خزانه از ارز خالی شده است قیمت دلار به زودی افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد. از طرفی دیگه هم دولت سعی داره قیمت دلار و طلا را بالا ببره و هرچه دلار و طلا داره بیاره توی بازار با قیمت گرانتر بفروشه تا سود بیشتری بدست بیاره و کسری بودجه خودش را جبران کند.
یکی به میخ میزنند یکی به نعل اول دلار را گران میکنند بعد نرخ را کمی یایین میکشند که مردم خوشحال شوند وبه قیمت جدید که بالاتر از قیمت قبلی است عادت کنند وبعد ازمدت کوتاهی دوباره روز ازنو روزی ازنو...
اگر دولت دخالت نکنه ارز میاد پایین ........
نمیشه دولت هم بنزین گران کنه هم‌خودرو و....هم ارز را گران کند .......
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی