بازدید 45258
هزار و هشتصد و پنجاهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کنایه معنادار ظریف به تهدید ماشه‌ای اروپا/پیغام عارف به روحانی پیش از گرانی بنزین/انتقاد حسام‌الدین آشنا از رویکرد صداوسیما در پوشش اعتراضات اخیر/نماد ملی نیوزلند در ستاد انتخابات کشور!

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:یک پایگاه خبری از مرگ شماری از تروریست‌های منافقین در زلزله خبر داد/سخنگوی ستاد انتخابات: ۹۱ درصد داوطلبان آقا هستند و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 02 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
یارانه ۱۶ میلیون نفر حذف می‌شود؟

با اعلام رسمی انتخاب ۶۰ میلیون نفر از یارانه‌بگیران برای کمک حمایتی دولت، به نظر می‌رسد دیگر پرداخت یارانه به ۱۶ میلیون نفری که محق حمایت معیشتی نبودند و در سه دهک بالای درآمدی طبقه‌بندی شده‌اند، معنا نداشته و باید منتظر حذف یارانه نقدی آن‌ها نیز بود؛ موضوعی که تکلیف قانونی هم هست. از روال طی شده این گونه به نظر می‌رسد که جمعیت شناسایی شده برای کمک حمایتی در واقع همان جمعیتی هستند که قرار بود در سبد یارانه‌بگیران ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی بمانند و اظهارات مسئولان وزارت رفاه تا حدی این موضوع را تایید می‌کند/ایسنا

هشدار حشد شعبی عراق نسبت به بازگشت داعش

هیات حشد شعبی عراق امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای نسبت به بازگشت مجدد این گروه تروریستی هشدار داد. در این بیانیه آمده است، از مهم‌ترین مناطقی که داعش به آن‌ها حمله کرده، استان دیالی است که روز یکشنبه صحنه درگیری میان حشد شعبی و تروریست‌های داعش بود. این گروه تروریستی تلاش داشت به شهر نفوذ کرده و به لحاظ نظامی آن را براندازد که در جریان این درگیری‌ها شش تن از نیرو‌های حشد شعبی کشته و ۱۷ تن دیگر زخمی شدند. / ایسنا

زمان مناسبی برای تک نرخی شدن بنزین است

هادی حق شناس، نماینده پیشین مجلس و استاندار استان گلستان گفت: در شرایط فعلی مواضع رهبری و سران سه قوه کاملا مشخص است. هم رهبری و هم سران سه قوه در رابطه با قیمت بنزین و دو نرخی شدن آن نظرات خود را اعلام کردند و در هر حال حاضر بعید به نظر می‌رسد تلاش این عده از نمایندگان مجلس ره به جایی برد. همان طور که در سال ۹۴ دولت پس از چند سال دو نرخی بودن اقدام به تک نرخی کردن قیمت بنزین گرفت اکنون هم بهتر است زمانی بگذرد و با در نظر گرفتن ضعف‌ها و قوت‌ها تصمیم گیری کرد.

گفتند دایی را برکنار نکن تا تماشاگران با سنگ او را بزنند

حمیدرضا سیاسی، رئیس سابق هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس پس از حدود چهار سال سکوت گفت: بنده حدود ۲۰ میلیارد از خودم به باشگاه تزریق کردم و یک ریال آن هم برنگشت. ما با چند تن از مسئولان درباره برکناری علی دایی صحبت کردیم و به ما گفتند شما اشتباه می‌کنید که او را کنار می‌گذارید. بگذارید بماند و دو بازی دیگر ببازد تا تماشاگر با سنگ و کلوخ و شیشه نوشابه به او حمله کنند و او را پایین بکشند و بدون اینکه پولی به او بدهید، خودش می‌گذارد و می‌رود. من گفتم این مردانه نیست و باید به اصول قراردادمان با ایشان پایبند باشیم. /خبر ورزشی

عده‌ای مفت سواری سیاسی می‌کنند

سعیدحجاریان در گفت وگو با ماهنامه ایران گفت: مبارزه مسلحانه ره به‌جایی نبرد. به‌همین خاطر امام خمینی هم بشدت با مبارزه چریکی منفصل از توده مخالفت کرد و تروریسم را در همه اشکالش محکوم کرد. فرض کنیم آقای روحانی تصمیم بگیرد با رئیس جمهوری امریکا دیدار کند اگر روحانی این تصمیم را براساس برداشت و تحلیل شخصی‌اش بگیرد، عملی نادرست مرتکب شده، چون صرفاً خود را قربانی کرده است. هزینه‌های سیاست‌ورزی روی عده‌ای قلیل و حتی سیاست‌ورزان شناسنامه‌دار بار می‌شود هر چند فردای پیروزی‌ها، مفت‌سواران سیاسی می‌آیند و میوه کنش‌های جمعی را می‌چینند. مثلاً در انقلاب یا حتی انتخابات این دغدغه مطرح است.

خداحافظی تنها نماینده مستعفی مجلس با عالم سیاست

محمد قسیم عثمانی تنها نماینده مستعفی مجلس با اعلام این خبر در اینستاگرام خود از عالم سیاست خداحافظی کرد و آن را آلوده نامید و نوشت: برای هیچ حوزه انتخابیه‌ای در انتخابات مجلس ثبت نام نمی‌کنم و پس از ١٢ سال نمایندگی و کار طاقت فرسا و علیرغم اطمینان کامل به لطف و اعتماد چند باره مردم فرهیخته بوکان و حومه، با وجدانی راحت از این سمت کنار می‌روم و با دنیای آلوده سیاست خداحافظی نموده و زندگی با عزت خود را در کلاس درس و دانشگاه پی می‌گیرم.

زخمی که خنده‌های آقای روحانی به دل مردم زد یک زخم کاری است

پروانه سلحشوری، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از همان روز‌های ابتدایی که اعتراضات و اتفاقات رخ داد، نمایندگان به این فکر افتادند تا یک راهکاری پیدا کنند و به حقایق موجود پی ببرند. مشاهده می‌کنیم بین جان باختگان نوجوانان هستند که بسیار تاسف‌آور است. با توجه به همین شرایط و اتفاقات بود که ما خواستار تشکیل یک کمیته حقیقت‌یاب شدیم. کمیسیون ویژه باید با قید سه فوریت به مجلس بیاید و سریع شروع به کار کند. باید در اسرع وقت اعضایش مشخص شود تا ما بتوانیم در چندماه باقی مانده در مجلس دهم نتایجی را به دست بیاوریم و گزارش دهیم. مردم عصبانی و سرخورده هستند، در این چند روز تحقیر شده‌اند. فشار اقتصادی از یک سو و سرخوردگی از سوی دیگر، باعث شده، امروز فکر کنند انسان بودن‌شان کتمان شده است.
 
حذف نشان «شیر و خورشید» از بعضی تیر‌های قدیمی برقِ تهران

طرح «شیر و خورشید» روی بعضی تیربرق‌های قدیمی به دلیل نوع ساخت بدنه‌ی پایینی معمولا مخدوش شده یا حتی آن بخش سیمانی کامل از بدنه‌ی تیر جدا شده‌اند./ ایسنا
 
کنایه معنادار ظریف به تهدید ماشه‌ای اروپا/پیغام عارف به روحانی پیش از گرانی بنزین/انتقاد حسام‌الدین آشنا از رویکرد صداوسیما در پوشش اعتراضات اخیر/نماد ملی نیوزلند در ستاد انتخابات کشور!
 
یک خطای تکراری؛ نماد ملی نیوزلند در انتخابات ایران!

برای چندمین مرتبه است که در ستاد انتخابات وزارت کشور به اشتباه از تصویر یک قله خارجی به جای قله دماوند - نماد ملی کشورمان - استفاده می‌شود. / ایسنا
 
کنایه معنادار ظریف به تهدید ماشه‌ای اروپا/پیغام عارف به روحانی پیش از گرانی بنزین/انتقاد حسام‌الدین آشنا از رویکرد صداوسیما در پوشش اعتراضات اخیر/نماد ملی نیوزلند در ستاد انتخابات کشور!
 
انتقاد حسام‌الدین آشنا از رویکرد صداوسیما در پوشش اعتراضات اخیر

حسام‌الدین آشنا نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای خواستار ابلاغ اعتراض شورای نظارت در خصوص رویکرد تقلیل‌گرایانه صداوسیما در پوشش اعتراضات آبان ۹۸ شد. در ابتدای این نامه به هدف‌گیری دولت و یک رویکرد جناحی و سیاست‌زده توسط صداوسیما اشاره شده است: همان‌گونه که مستحضرید طرح سهمیه‌بندی بنزین، مصوب سران قوا و مورد تایید مقام معظم رهبری بوده است. بررسی بخش‌های خبری صداوسیما و برنامه‌های گفتگومحور آن، نشان می‌دهد با فروکش کردن اعتراضات به سهمیه‌بندی بنزین، رویکرد صداوسیما نیز به هدف‌گیری دولت تغییر پیدا کرده‌است. این مواجهه سیاست‌زده و جناحی با یک مساله ملی، تقلیل موضوع و بر خلاف وظیفه صداوسیما به عنوان رسانه ملی است
 
پیغام عارف به روحانی پیش از گرانی بنزین

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر نرخ بنزین و اعتراضات مردمی به این تصمیم، گفت: دو روز قبل از اعلام تغییر نرخ بنزین براساس اخبار جسته و گریخته‌ای که به گوش ما رسید، در جلسه ماهیانه وزرای دولت اصلاحات از طریق یکی از اعضای کابینه به آقای روحانی پیغام دادم و بر لزوم هم اندیشی با مجلس و تاخیر در اجرای این طرح نکاتی را مطرح کردم بعد از اعلام رسمی تغییر نرخ بنزین هم در نامه‌ای به رئیس مجلس خواسته‌هایی را مطرح کردم، از جمله لغو تعطیلی مجلس در هفته بعد از حوادث، دعوت از سران قوا در مجلس و نیز دعوت از مقامات امنیتی و اقتصادی برای حضور در مجلس.
 
کنایه معنادار ظریف به تهدید ماشه‌ای اروپا

وزیر امور خارجه ایران در پیامی توئیتری به مواضع اخیر اروپایی‌ها به ویژه تهدید سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان برای توسل آن‌ها به «مکانیسم ماشه» واکنش نشان داده است. محمد جواد ظریف در این پیام نوشت: «اتحادیه اروپا/ سه کشور اروپایی (فرانسه، انگلیس و آلمان) و سوئد به عنوان سهامدار آینده اینستکس به جای تهدیدات متکبرانه یا وعده‌های کاغذی توخالی باید ابتدا کار را با یک اقدام خیلی ساده شروع کنند: از (شرکت دارویی) مولنلیک بخواهند برای کمک به کودکان ایرانی مبتلا به ای‌بی برای پوشاندن زخم‌هایشان محصولاتشان را (به ایران) بفروشند. تروریسم اقتصادی آدم می‌کشد». «ای‌بی» یکی از بیماری‌های نادر است، به طوری که از هر ۵۰ هزار تولد، یک نوزاد به آن مبتلاست. مبتلایان به این بیماری، پوستی به شدت لطیف و شکننده دارند که با اندکی تماس آسیب می‌بیند، به همین دلیل به آن‌ها، بیماران پروانه‌ای می‌گویند. به گفته موسس خانه ای‌بی (EB)، احتمالاً در ایران حدود ۱۲۰۰ بیمار پروانه‌ای وجود دارند که تقریباً نیمی از آن‌ها شناسایی شده‌اند.
 
ناگفته‌های سردار شریف از ناآرامی‌های اخیر

سردار شریف با بیان اینکه دشمن از گذشته تاکنون سرسوزنی از اهداف خود دست برنداشته است، اظهار کرد: در مساله مدیریت مصرف سوخت صرف نظر از حواشی و جوانبی که درخصوص آن حرف‌هایی برای گفتن وجود دارد، اما دشمن سعی کرد با شبکه سازی و آموزش‌های تخصصی برای افراد خود و مشابهت سازی‌هایی که میان ایران و عراق و لبنان و ... انجام داد، از این فرصت سوء‌استفاده کند که مشاهده کردید ظرف مدت کوتاهی بیش از ۷۰۰ شعبه بانک آتش زده شد و بیش از ۵۰ فروشگاه بزرگ غارت شد و در کنار مصدومیت و کشته شدن تعدادی از مردم، بسیاری از اموال دولت و مردم خسارت دید. معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اعتراضات اخیر مردم به معنای خروج از مسیر قانونی کشور نبود. همه این حواشی و اتفاقات صورت گرفته، ناشی از طرح و نقشه‌های دشمن و تجهیزات ویژه آنان بود که البته با حضور هوشمندانه مردم و مسئولین خنثی شد. این نقشه‌ها تمام جغرافیای ایران را هدف قرار داده بود که خوشبختانه تماما نقش برآب شد و فرموده‌های مقام معظم رهبری پس از برخی ناآرامی ها، آرامش را به کشور برگرداند.
 
سخنگوی ستاد انتخابات: ۹۱ درصد داوطلبان آقا هستند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع از روز گذشته تا کنون ۱۵۵۱ مراجعه برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس داشته‌ایم که از این تعداد ۱۲۶۰ نفر ثبت‌نام‌شان تکمیل شده است. سید اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس یازدهم گفت: تا این لحظه ۶۰۵ داوطلب مراجعه و ثبت نام ۳۸۰ نفر نهایی و مابقی در حال ثبت نام و بررسی مدارک هستند. وی ادامه داد: در مجموع از روز گذشته تاکنون ۱۵۵۱ مراجعه برای ثبت‌نام در انتخابات داشته‌ایم که از این تعداد ۱۲۶۰ نفر ثبت‌نامشان تکمیل شده. ۹۱ درصد از این افراد آقایان و مابقی خانم هستند. موسوی تأکید کرد: کسانی که می‌خواهند در انتخابات مجلس ثبت نام کنند ابتدا مدارک خود را منطبق با قانون کنند و سپس حضور پیدا کنند.
 
یک پایگاه خبری از مرگ شماری از تروریست‌های منافقین در زلزله خبر داد

یک وبگاه ویژه منطقه بالکان مدعی شد، در جریان زمین لرزه اخیر در آلبانی برخی عناصر گروهک منافقین کشته یا زخمی شده‌اند. به دنبال زلزله اخیر در بخش‌هایی از آلبانی، یک رسانه ویژه پوشش اخبار منطقه بالکان به تخریب بخش‌هایی از پایگاه «اشرف-۳» نزدیک «تیرانا»، پایتخت آلبانی و کشته شدن برخی عناصر گروهک منافقین در جریان این زمین لرزه خبر داد. وبگاه «بالکان پست» در مطلبی در این زمینه مدعی شد که مقر منافقین در فاصله پنج کیلومتری زمین لرزه قدرتمند ۵.۳ ریشتری قرار داشته و تعدادی از ساکنان پایگاه اشرف-۳ در این پایگاه نه چندان مستحکم مجروح یا کشته شده‌اند. بالکان پست در گزارش خود اشاره کرده که رسانه‌های و مقامات آلبانیایی به دلیل حساس بودن این مساله از انتشار آمار تلفات اتباع خارجی در جریان این زمین لرزه و البته هر گونه گزارشی از سرنوشت منافقین خودداری کردند. این وبگاه با اشاره به نحوه کسب اخبار و اطلاعات بیشتر از این ماجرا مدعی شد که خبرنگارانش حین بازدید از یک بیمارستان در پایتخت آلبانی برای کسب اطلاعات جدید در این خصوص، با خودرو‌های امدادی و پلیس و هشدار‌های نیرو‌های حاضر در بیمارستان برای متفرق شدن از صحنه و عدم عکس گرفتن از بیمارستان به دلیل ورود «بیماران بسیار مهم» مواجه می‌شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰۴
سعدی فرمود:

بگفتیم در باب احسان بسی / ولیکن نه شرط است با هر کسی

بخور مردم آزار را خون و مال / که از مرغ بد کنده به پر و بال

یکی را که با خواجهٔ توست جنگ / به دستش چرا می‌دهی چوب و سنگ؟

بر انداز بیخی که خار آورد / درختی بپرور که بار آورد

کسی را بده پایهٔ مهتران / که بر کهتران سر ندارد گران

مبخشای بر هر کجا ظالمی است / که رحمت بر او جور بر عالمی است

جهان‌سوز را کشته بهتر چراغ / یکی به در آتش که خلقی به داغ

هر آن کس که بر دزد رحمت کند / به بازوی خود کاروان می‌زند

جفاپیشگان را بده سر بباد / ستم بر ستم پیشه عدل است و داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
هی داد از بی داد، سعدی جون راحت بخواب، حال ما هم خوبه فقط اون شیر و خورشید ته تیر چراغ برق اذیت میکنه که اونم به همت مسئولین رفع و رجوع شدو داریم لذت میبریم
اقای ارژه ای گفتند باید با اقناع مردم این طرح اجرا می شد ولی در دولت نشد ، من از اقای ارژه ای خواستار هستم که این نامه را نادیده بگیرند و صدا وسیما کارش در اگاه سازی مردم ادامه دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
بد سانسور می کنی و کلمه را حذف کردی در خط اول
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
چه با اقتاع چی بی اقناع . فرافکنی . تفسیر و توشیح ..... چه فرقی به حال گرانی بنزین داشت . اینهمه دور احمدی نژاد اقتاع و شرح داده شد . بیا اگر نطراتی در باب گرانی . رشد اقتصادی . تولید و واردات و صادرات بیان میکنید نطرات شما با سوادها حداقل علمی و تجربی باشد . کجای دنیا بنزین را چه با برنامه چه بی برنامه سه برابر میکنند . تنها راه حل ساده این هست قیمت دلار را با روش های عدمی کم کنید این مشکلات حل میشود . بنزین را گران کردید میخواهید پول حاصل از گرانی را چکار کنید
اقای ظریف؛ خیلی جوش سیاست خارجی را نزنید. ملت بیش فعالی دلسوزانه شما را در سال۹۳ شاهد بود. اکنون در اتاق کار خود بنشینید ، چای بنوشید و دستاوردهای مخالفانتان در این دو سال رانظاره کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
البته تجربه پیدا کردن و فهمیدن که در سیاست خارجی هیچ تضمینی وجود نداره اون چه دارید می بینید نتیجه بی تجربگی بوده و نه ادعاهای فرافکنانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
جناب ظریف با این خند هات واقعا آبروی هر چی سیاست مدارو بردی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
درود بر دکتر ظریف که سنگ زیرین اسیاب شده و همه هجمه ها را به برجام به تنهایی تحمل میکند ؟اقای ظریف شما سپر بلای این تیرها شده اید همچنانکه علی (ع) بر پیامبر(ص) بود و اقای ظریف بدانید که هنوز هستند کسانی چون من که عرق ریختن شما در طول مذاکرات و قلب شکسته و عاشق وطن شما را در پس ان لبخندهای ظاهریِ ارامبخش میبینند و حس میکنند.اقای ظریف فرزند کوچک ایران شما سهم خود را برای وطنتان ادا کردید و دلتان دریا بماند همچنانکه تا کنون بوده
ناشناس
| France |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
آقای ظریف خیلی احساساتی و بی منطق صحبت کرده است چون ما مرتب شعار میدهیم که در همه صنایع بیشرفت کرده ایم و به خودکفایی رسیده ایم اما جناب ظریف دارد علنا اعتراف میکند که هنوز در بعضی زمینه ها ناتوان هستیم و نیاز به کشورهای غربی داریم ! معلوم نیست که آن موقع که دکتر صالحی میگفت ما رآکتور تحقیقاتی هسته ای را برای مصارف صلح آمیز و ساخت دارو میخواهیم، دارو سازان کجا بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
پرچم فرانسه جهت اطلاع تهيه پانسمان براي بيماران اي بي در ايران كه هيچ در دنيا ، به دليل شمار پايين مبتلايان توجيه اقتصادي نداره. در كل دنيا فكر ميكنم فقط يكي دوتا توليد كننده كه يكيش همين شركت سوئدي است وجود داره
ولي تحريم همچين مورد خاص و محدود در عين حياتي و اصرار شركت توليد كننده به پيروي از نظام تحريمي آمريكا مصداق جنايت عليه إنسانها كه اغلبشان كودك هست نيست
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
درود بر ظریف
بازهم صد رحمت بر پدر و مادر نماینده محترم مستعفی بوکان شیر مادر حلالت که حرف حق را باید از شما شنید
پاسخ ها
ملت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
بعد از 12 سال تازه یادش اومده سیاست کثیفه. چند سال دیگه میخورد بعد می فهمید
تابی در مورد پسر کرو لال اهل ایلام که نیروی انتظامی اونو فرستاده برای افغانستان چیزی ننوشتید؟
نرود میخ آهنی در سنگ.
امروز از قول مقام امنیتی گفتند که معترضین دستگیر شده به گرفتن‌پول و سلاح از اسراییل در حبس اعتراف کردند
چرا سخنان پر گوهر مطهری که رهبری گفتند چرا دست دست می کنید و کاری نمی کنید و بنرین را گران نمی کنید!!!!!!و ما در مجلس و دولت به خاطر بن بست رسیدن در طرح بنزین دولت مجبور به ان کار شد!!!!!!
ولی اقای مطهری چرا گزینشی حرف می زنید و نمی گویید که بر اساس برنامه های کوتاه و بلند مدت بودجه باید اصلاح می شد و نکردین و رهبری گفتند چرا اجرا نمی کنید که این شامل اصلاح بانکداری بدون ربا و خارج شدن از بنگاه داری است و یا ریخت و پاش های دولت کم کنند و مالیات از ثروتمندان و کاهش وابستگی به نفت است که یکی از ان هم اصلاح قیمت بنرین جز این ها است؟
واقعا خجالت نمی کشید این همه مدت نمایندگی خودتان را پشت رهبری قایم می کنید و از ایشان هزینه می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
بفرمایید چگونه میشود بانک بدون ربا باشد . اصلا شدنی هست ؟ وقتی تورم ۵۰ درصد هست چگونه ادعا میکنی که سپرده گذار ضرر نکند . چرا کاری کردند که تنش ایجاد شود بعد نافرجام و برجام . تحریم و تهدید و کاهش سرمایه گداری و تورم و بیکاری و .....بانک و بورس و گرانی ارز و اعتراض و سپس درگیری خونین ..... کشور شدید نیاز به اصلاحات ساختاری و سیاسی و اقتصادی نیاز دارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
کسی با تورم کاری ندارد بلکه سود دیر کرد که به بانک می پردازن
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
۲۲.۲۸
امکانش وجود دارد ولی اولین مخالف ان خود روسای بانکها هستند زیرا از سپرده های مردم هر میزان بخواهند وام ۴ درصد میگیرند و با ان سکه و ملک میخرند و بعد از یکی دو سال با تورم۵۰ درصدی بقول شما؛ بار خود را میبندند و راه حل را خود حقیر قبلا عرض کرده ام که مبنی محاسبه قیمت روز طلا باشد بدین معنی که روزی که سپرده گزاری میکنید یا وام میگیرید معادل انرا به ارزش طلا محاسبه کنند و سپس به همان میزان طلا به سپرده گزار بدهند یا بگیرند‌.انهم بصورت ماهیانه.کارمزد خود را نیز ۴ درصد قرار بدهند و خواهید دید که ربا چگونه از بین میرود.البته از یکسال قبل که این موضوع را مطرح کردم هیچگونه اراده ای برای انجام ان ندیدم
کفتار، کلاغ و کرکس هر سه مرده خوار هستند لاکن غو، اردک و کبک بسیار زیبا هستند.
پاسخ ها
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
املای قو صحیح است ؛ ببم عسلم
در سالهای برجامی دولت گاهی یک چهارم و گاهی یک سوم درامد نفتی را به صندوق ذخیره یا صندوق توسعه واریز میکرد، در ان سالهایی که مخالفان ،دولت را به عدم رعایت اقتصاد مقاومتی متهم میکردند! از طرفی همه پولی که قرار است از گرانی بنزین نصیب دولت شود وان هم باید به ملت باز گردد۲/۵ میلیارد دلار است ایا بهتر نبود این وجه از صندوق برداشت میشد و به قیمت بنزین دست نمیزدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
اقتصاد مقاومتی اصلش ان بود که سهم نفت در بوجه کم تر شود وپروی بیاورد به اصول اقتصادی
ولی بعد برجام سهم نفت را بیشتر کردن در بودجه و باعث شدن دوباره سرکوب کنند قیمت ارز
مسئولین این حرفها رو برای کی میزنن. اصلن مخاطب صحبتهاشون چه کسانی هستند.

ما در کوچه و بازار و هر جای ایران که رفتیم جز لعن و نفرین چیزی در مورد مسئولین نمیگفتن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
کدام‌مسولین ؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
همه مسئولین
رسانه ملی مدتی است در پوشش تظاهرات پاریس از اسله فلش بال اسمی نمیبرد، لطفا مسولان پی گیری کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
فقط تانک و تیر بار جوابه فلش بال مال بچه سوسول هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
۲۲:۳۹
بهتره اول از بی تدبیری دوستانتون صحبت کنی
خودمون انتخاب کردیم که اینطوری زندگی کنیم.

متاسفانه مشکل اصلی این کشور مردم اون هستند.

مردمی که بیمار هستند و چنین مسئولینی روبر سر کار آوردند و نسبت به رنج همنوعان و هموطنان خود بی تفاوت هستند.

در ایران به قدری ثروتمند وجود دارد که اگر به هموطنان خود کمک کنن و سرمایه هاشون برای ایجاد شغل مثل ایجاد گلخانه، کارگاه و حتی شرکت های بزرگ تولیدی و بسته بندی ، آگاه سازی اقشار ضعیف برای کنترل زاد و ولد و وسایل پیشگیری از بارداری سرمایه گذاری کنن ریشه فقر در ایران طی 10 سال کامل از بین میرفته

اما متاسفانه این افراد که تمام سرمایه باد آورده خود رو از فروش منابع و نفت ایران که حق همه مردم هست و به صورت ناعادلانه از اون بهره مند شدند را به امارات ، ترکیه، کانادا ، استرالیا و .... برده و در آنجا سرمایه گذاری میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
مسایلی در طی این چند سال در سیاست اتفاق افتاده که جامعه در حال افول اخلاقی رسیده است . دلایل را پیدا کن
اخبار منفی . نا امیدی یاس و افسردگی تاوان ملتی بیچاره و دردمند برای تصمیمات مسئولانی که دم از اهمیت به رای مردم دم میزنن.
دولت به جای اینکه از ثروتمندان مثل خود مسئولین و خانواده هاشون، پزشکان، کارکنان شرکت نفت، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، دلالان و .....مالیات بیشتری بگیره میاد و مایحتاج مردم عادی رو مثل بنزین و حامل های انرژی رو گرون تر میکنه و از اونها و تولید کننده ها و کارآفرینان مالیات بیشتری میگیره

این واقعن به دور از بی عدالتی هست چون اونی که پولدار هست و خودوری چند ملیارد تومنی داره و ماهانه بیش از 50 ملیون تومن از بیت المال یا دلالی درآمد باد آورده داره براش فرقی نمیکنه بنزین لیتری 1000 تومن باشه یا لیتری 100 هزار تومن
حتمامیام رای میدم شمانام نویسی کن
به من گفتند علی دایی را بیرون نکن تا بابت چند تا باخت مردم اور را با سنگ و کلوخ بیرون میکردند ... کدام‌مربی را در ایرانوبا سنگ و چوب از کار برکنار کردند.کدام‌مسول را مردم توانستند با سنگ و کلوخ و چوب برکنار کردند . اتفاقا هیت مدیره ورزشی برای همین هست که کاری کنند که چنین اتفاقی نیفتد . در رده دولت هم‌چنین هست که باید کاری کنند که مردم در رفاه و اسایش باشند نه اینکه مردم با چماق و دست به چوب ببرند
حیلی شاهکار کردی اقای عارف
خانم سلحشوری شدیدا دنبال رای جمع کردنه. اما من بعید میدونم حتی صلاحیتش تایید بشه. نباید هم تایید بشه. چون فقط موج سواری می‌کنه. یه روز رو موج دختر آبی، یه روز رو موج آزادی زنان، یه روز رو موج اعتراضات و ... خلاصه این که کارش شده از ملت سواری گرفتن. در عمل هیییییچ
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
شما که هنوز جوونی ولی من فکر میکنم بزرگان جناح شما که تایید صلاحیتها دستشون هست اونو تایید کنن چون ایشون خانمه و نمیتونه رییس جمهور بشه پس خطر زیادی شما رو تهدید نمیکنه و چون عادت به گرفتن ژست دموکراسی و مردمسالاری دارین تاییدش میکنین تا بگین همه جناح ها امکان حضور در انتخابات رو داشتن‌
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
یعنی نمیشه دنیای سیاست فقط ازدواج زنان و دختران و چند همسری باشه . نمیشه انتطار داشت همه در موارد سیاسی مثل هم‌فکر کنند . این انتطار بیهوده ای هست . افرادی هستند که در حوزه سیاسی ممکن هست بیشتر بدانند یا اصلا نفهمند . خانم سلحشوری در مورد زنان و حقوق زنان دفاع میکند و این‌حق طبیعی ایشان هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
از شماهایی که برای کامنت دادن هم به پرچم امریکا پناه می برین جز این حرفها انتظار نمیره
آقای آشنا چند روز پیش اعتراضات را به فروغ جاویدان منافقین و سرکوب کننده ها را به رزمندگان اسلام مرصاد تشبیه کرده بود چی شده که الان نظرش عوض شده؟!
اگه به احتمال نیم درصد در انتخابات شرکت کنم به جناحی رای میدهم که فعالیت اقتصادیش زیر ذربین است، به جناحی رای نمیدهم که از هفت دولت ازاد است. به جناحی رای میدهم که اگر پسر یا داماد یکی از انها جرمی کرد تا شش ماه خبر اول رسانه ها میشود به جناحی رای نمیدهم که در صورت خلاف مالی ،ابروی مجرمش حفظ میشود و بدهکاریش از بیت المال پرداخت میشود
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
دادش مرگ من این نیم درصد م به خاطر ما بیخیال شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
شماها همیشه مظلوم بودید
خجالت بكشيدبنام داشتن خانه تعاوني وماشين سمندكه آنهم باسنوات پايان خدمت بازنشستگي خريداري شده فردي وخانواده ايي راكه دختردانشجوداردودخترش وپسرش بيكارو و ساليانه براي تحصيل دخترش دردانشگاه هزينه ميكندوفرزندپسرش بايك پرايدهرچه درمياورد هزينه بيمه ودرمان وبنزين وتعميرات آن ميكندميخواهيديارانه آنهاراقطع كنيد بي انصافاي بي احساس وبي دردشمافرق انسانهاي آبرومندوبي حيارانميدانيدفرزندانمان زمان ازدواجشان هست بيكاروبي پشتوانه به كجابايدپناه ببرند
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
خجالت چی؟ طلبکار هم هستند
خانواده ای دچار تنگنای شدید مالی شد یکی از پسرها گفت من در شهر مجاور کسی را میشناسم می روم و از او قرص میگیرم. وقتی پسر با وام گرفته شده بازگشت اعضای خانواده پول را تمام وکمال از او گرفتند و به او گفتند این چه کاری بود که کردی ابروی ما را بردی و او را شماتت کردند. با اورندگان برجام چنین شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
خانواده ای که در تنگنای اقتصادی هست چرا ۵ تا فرزند دارد . بیشتر این مشکلات زایده خود مردم هست . یعنی مردم خودشان مقصر هستند وقتی بیکار هست و گرانی هست چه نیازی به فرزند بیشتر هست . چه لزومی دارد که زن دیگری اختیار کند . مثالب برات میزنم . طرف بیکار هست و مثلا معتاد یا دزد هست خانواداش میگویند اگر ازدواج‌کند همه چیز درست میشود . به دختر مقابل که میخواهند ازدواج دهند میگویند سن شما در حال بالا رفتن هست امکان دارد این خواستگار را رد کنی دیگری نتوانی ازدواج کنی .......... یعنی مردم‌را ناخواسته و با جبر و سنت اجتماعی به سمت مکانی هول میدهند که واقعا خودشان نقش چندانی ندارند یعنی وقتی جامعه در فشار سیاسی و اقتصادی قرار میگیرد
علی دایی را بیرون نکن . مردم با او با سنگ و چوب بیرون کنند . بنزین را یکباره سه برابر کن بعد از سنگ و چوب نه وچماق بلکه با سلاح گرم‌مقابله کن . هر جه زودتر اصلاحات سیاسی و اداری و اقتصادی را مثل ممالک پیشرفته انجام‌دهیید و اینقدر باعث خسارت مادی و جانی برای مردم‌ایجاد نکنید .
زلزله در البانی باعث شد که منافقین هم کشته شوند یعنی به عذاب الهی در سرزمین‌کفر مبتلا شدند .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
پ ن پ . یعنی اینها به ربط نداره٬ اینها همه دشمن هستند و خدا می داند کجا هستند و انها را می کشد. اره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
چطوره که وقتی کشور ما زلزله میاد اسمش میشه امتحان الهی، ولی اگه یه کشور دیگه زلزله بیاد میشه عذاب الهی!؟!؟
خ خ خ

"پس از ١٢ سال نمایندگی و کار طاقت فرسا با دنیای آلوده سیاست خداحافظی میکنه و زندگی با عزت خود را در کلاس درس و دانشگاه پی می‌گیرم."

تو رو به اون جدتون حداقل دانشگاه ها رو خراب نکنید. شما که حقوق چند صد ملیون تومنی رو از مجلس تا مادام العمر دریافت میکنید حداقل دانشگاه رو بزارید برای چند تا جوان بیچاره هرچند اونجا هم تبدیل به یک سیستم مافیایی و آلوده شد و تنها افرادی که دارای روابط هستند میتونن عضو هیات علمی بشن
سخنگوی ستاد انتخابات: ۹۱ درصد داوطلبان آقا هستند

منظور ایشان را میتوان این طور تفسیر نمود که تقریبن درصد از داوطلبان آغا زاده هستند و گرنه یک آدم عادی و مردمی هیچ وقت نمیتونه به مجلس یا مسئولیت های مهم راه پیدا کنه و شورای نگهبان اون رو رد صلاحیت میکنه
گام پنجم برجام ...در گام ششم از برجام خارج خواهیم شد . یعنی شرایط بسمتی در حال فرود هست که بسمت نقض و انحلال این قرار داد میرسد .
آمریکا گفته اگر شیخ حسن یا جهانگیری را برای سر و سامان دادن اقتصادشان به آنها برای 6 ماه قرض بدیم تمام تحریم ها رو حذف میکنه
حجاریان ...مفت سوران سیاسی با روش هایی میوه ها و دستاورد انقلاب و انتخابات را میچینند .
آقای ظریف این کنایه ها مشکلی را حل نمی‌کند بهتر است رو راست وشفاف باشید
صدا وسیما در بر نامه خبری امشب از مردم سوال میکرد ایا شما توانایی نماینده شدن را دارید و پاسخ ها را ترتیبی داده بود که القا کند کار نمایندگی سخت است و مسئولیت اجتماعی و سیاسی سختی دارد باید گفت وقتی نمایندگان از مهمترین تصمیم گیری قیمت بنزین در کشور خبر دار نمی شوند چه سختی تحمل میکنند و به نظرم کار نمایندگی سخت است ولی رانت خواری کاری سخت تر از نمایندگی است و بعضی توانایی خوبی دارند و مردم عادی نمیتوانند این کارها را انجام دهند
برو قوی شو ؛ اگر راحت جهان طلبی / که در نظام سیاست ؛ ظریف پایمال است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
خب الان داریم با کم کردن تعهدات اتمی حسابی قوی میشیم. مگه نمی بینی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
الان تعهداتمون رو کم کردیم و چهل ساله جلوی تمام ایستادیم و مرگ فرستادیم میبینی هرروز قویتر میشیم؟
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
بهره برداری از تمام منابع رو ببین تو کشور و بعد بگو جلوی تمام دنیا ایستادیم و موفق یم . تمام دنیا دروغه ما راست؟
دشمن دشمن دشمن دشمن . بابا دشمن مسئولاند که فقر و بیکاری و بدبختی مردم را نمی بینید .
نشان شیر و خورشید، نشانی اسلامی و شیعی است.

خورشید (شمس) نماد رسول الله(ص) و شیر با شمشیر ذوالفقار، نماد امیرالمومنین علی(ع) است.

اصلا و ابدا ربطی به طاغوت ندارد که هیچ

به جای اون، پرچم ترکیه را برای هلال احمر ، شیر و خورشید سابق گذاشته اند.
از خیلی ها میپرسم قرار نیست رای بدن
حالا ببینیم روز انتخابات حوزه ها خالی میشه یا با معطل کرن عمدی سعی در ایجاد صف میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
صف ایجاد کنن؛ صندوق اضافی بیارن
مقایسه دو زن در دو جایگاه سیاسی . خانم سلحشوری در مجلس در روند دمکراسی و انتخابی و فرماندار زن فرمانداری قدس در روند انتصابی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
توی کجا فرماندار رو مردم مستقیم انتخاب میکنن
بنزین ۱۰۰۰ تومانی تا ۱۵۰۰ تومانی تفاوت قیمت ۵۰۰ تومان . آیا در قیمت کالاها تاثیر ندارد ؟
بعض ها برای مرگ انسانها گریه میکنند وبرخی ها می خندند.ولی ان کجا و این کجا
خانم پروانه سلجشوری وجود نمایندگانی چون شما در مجلس موجب سرخوردگی مردم شده در این ایام نزدیک به انتخابات خیلی به خودتان زحمت ندهید مردم خودشان قوه تشخیص دارند و خالص و ناخالص را از هم خوب تشخیص می دهند و از انگیزه های جناحی شما هم بخوبی مطلع هستند.
خواهشا به آقایان برسونید که این جملات و کلماتشو نوعوض کنن که دیگه بیش از حد تکراری و رو اعصابه. همه اخبار و زندکی ما شده نقشه دشمن و اغتشاش اراذل و اوباش و بعدشم حضور هوشمندانه مردم و پایان . آقا تو را به ارواحتون بس کنین .. ولمون کنین بیشنر نرید تو اعصابمون.
دولت یک تشکر به گروه های معاند و برانداز و آشوب گران وحشی بدهکار است که باعث شدند مردم به خاطر حفظ امنیت و مصالح عمومی دست از اعتراضات مسالمت آمیز خود بردارند و یکپارجه شوند و باید به این ملت آفرین گفت که هوشمندانه عمل کردند و نگذاشتند حوادثی شبیه عراق و سوریه در این کشور تکرار و غوز بالای غوز شود. امیدوارم خداوند متعال نسبت به حل این اعتراضات و خشم فرو رفته در سینه های مردم اراده کرده و پاسخی دندان شکن برای این مسئولین بی کفایت فراهم کند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
آشوب گر خودتی . بگو مطالبه گر . بگو معترض . بگو ناراصی از بی عدالتی . بگو فردی که با سیاست های اشتباه چند دهه در پایین ترین فاصله طبقاتی گرفتار شدند . هیچ فرزند پولداری اعتراض نمیکند . چشات را باز کن . اگر همچنان به این سخنان خودت ادامه بدی فردا فردی سیاسی با حداقل شعور سیاسی ممکن هست به مقام برسی و با همین تعابیر با مخالفت خود صحبت کنی . گرفتی . کتاب های اقتصادی روی سایت ها دانلود کن را زیاد مطالعه کن .
بوی نامطبوع در تهران به اعتراضات اخیر ربطی دارد ؟ فاجعه اینقدر بزرگ هست که تا مدت زیادی از اژهان مردم خارج‌نمیشود
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
اول املای اذهان ( جمع ذهن ) را یاد بگیر تا بقول خودت اژهان ننویسی
آقای ظریف هیچ از خودت پرسیده ای از میان اینها که به جرم دور زدن تحریم در امریکا دستگیر شده اند یک نفر هم جرمش خرید دارو و لوازم پزشکی نیست.
آقای ظریف اگر جای کنایه زدن بیل می زدید کشور بیشتر پیشرفت می کرد
از ناصرالدین شاه پرسیدند فلانی را می شناسی؟
جواب داد : این پدر سوخته خیلی فحش میده ؛ حرمت فحش را از بین برده!
مردم مواظب باشید وارد بازی دلالان ارز نیفتید ، فعلا دارن برای اماتورها تور پهن میکنند ؟؟
زدی ضربتی ضربتی نوش کن.بدروغ گفتند برجام دستپخت لاریجانی و روحانی بود و بیست دقیقه ای تصویب شد و ما خبر نداشتیم. به دروغ گفت صبح جمعه فهمیدم و خبر نداشتم
:)
وترد فرمانداری شدند و دکمه های لباسش را دراورد و سینه اش را جلو اورد و گفت بزن . بعد من هم دستور دادم‌گفتم بزنید ......واقعا .به کجا داریم‌میریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
جهنمممممممممم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
جوابت مثل مادر بزرگ پیرم هست که بابت ماهی ۸۰ هزار تومان کمک چنین جواب میدهد ودر موقع انتخابات هم فقط اثر انگشت او بر روی برگه رای میرود . انشالاه به سرنوشت انها دچار نشی .
آقای آشنا کاش حالا که از صداوسیما شکایت دارند کمی هم درباره ی ایده‌ی مرصاد ۲ توضیح میدادن.
تابناک جان اگر تونستی از این وزیر ارتباطات جویا شو که وضعیت IP6 در چه وضعیتی است و پای چه سودجویانی در کار است که این موضوع هنوز در ایران عملی نشده است در حالی که در دیگر کشورها عملی و در حال اجرا است
هرچند من خیلی سال است از جبهه‌ی اصلاحات نومید شده‌ام ولی این دلیل نمیشه از شرافت افراد سالم این جریان مانند محمد خاتمی و آقای صادقی و آقای عثمانی و خانم سلحشوری و البته بزرگان در حصر تقدیر نکنم!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
محمد . وقتی برای شهروندان قانون مینوسیند که دولت برای مردم برنامه ریزی کند چگونه لباس بپوشند . چگونه غدا بخورند . چگونه آرایش کنند . چگونه آهنگ بخوانند . چگونه شعر بگویند . چگونه فکر کنند . چگونه . چگونه چگونه ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
شرافت یعنی چی؟
حسن روحانی= هاشمی رفسنجانی= اسحاق جهانگیری= سعید جلیلی= حمید رسایی= محمد خاتمی= عارف=.... شریعتمداری همشون یکی هستند...
طبق برآوردها در سال آتی ایران به دلیل تحریم و متعاقب آن از دست دادن بازار نفت سالانه ۵۵ میلیارد دلار ضرر خواهد کرد که البته اگر تحریمها ادامه پیدا کند اوضاع بدتر هم خواهد شد، بماند دور زدن تحریمها و رانت سواستفاده کنندگان،
این کجدار و مریز کاریهای ها ی غربیهابمنظوروقت کشی تا حصول نتیجه فشارهای اقتصادی کدخدایشان وتسلیم بلا شرط ما میباشد ولذا نباید منتظر آنها ماند .
باید بیاد داشت که چون اینها درجنگ جهانی دوم در خطر اضمحلال کامل در آمده بودند بنا چار ازکمک آمریکا درحد کفایت بر خوردار شدند ,طبق قوانین (نا نوشته) جنگی جزو متصرفات آن درآمده اند وبدون مواقت آن هیچ تصمیم مهمی نمیتوانند بکیرند .
دولت و ، وزارت رفاه ،و سازمان برنامه و بودجه ،و سازمان هدفمندی یارانه ها باید در پرداخت ، دیمی ۶۰ میلیون نفر تجدید نظر کنند ،و اولین ،و مهمترین شاخص را میزان درآمد خانواده در نظر بگیرد ؟‌کسانی که توان پرداخت سه میلیون اجاره خانه را با ودیعهٔ‌صد میلیونی دارند حتما درآمد ماهانه ای ۱۵ تا ۲۰ میلیونی دارند ، و شاخصه های بعدی را لحاظ نمایند ؟ دولت بطور عام باید از پوپولیستی ،و جمع کردن رای از این راه بحد پرهیز نماید ؟ اگر چه بلطف اینترنت ،و تلفن موبایل و سیستم هوشمند یکپارچه ؟ دولت از همهٔ درآمد و دارایی های مردم آگاهی دارد ،پس نیازی به آبکشی نمودن جا نماز نیست ؟ سه دهک بالا مانند روز روشن است ؟ اما مسولین ،با بی تدبیری یارانهٔ خیلی از خانواده ها را که حد اکثر درآمد آنان سه میلیون است و سالمند هستند را قطع نموده است ،که این بدترین نوع بی عدالتی میباشد ؟،، برای پرداخت یارانه ،و کمک معیشت تغییر قیمت بنزین ، لازم ،و، واحب است یک همه پرسی اینترنتی با سوالات مشخص که مشخصهٔ دهکهای هفتم به پایین است انجام گیرد ؟ ،،
بیشترین فشار روی ما ست در حاشیه شهر زندگی میکنیم هزینه حمل و نقل .....
اتحادیه حقارت و ذلت اروپایی در حال وقت کشی است تا ایران به زانو در آید
اتحادیه ذلالت کمتر از یک مستعمره ی حقیر است و بدون اجازه ارباب کاری نمی تواند انجام دهد
اگرهمه نمایندگان مجلس جرات و جسارت نماینده محترم بوکان را دارا بودند روزگارشان از امروز بهتر بود
خدایا میشه روزی برسه که دیگه اسمی از این آشنا توی خبرها نبینم؟؟!!! تابناک آخه این کیه که باید هر روز ازش خبر بذاری... سمتش چیه که همه جا خودش رو میندازه وسط. نشسته برای خودش و فقط گل وازه میگه تا الان هم هیچ جایی عملا کاری انجام نداده.
هی هی پاشم برم دنبال مسافر که این پیروزیهای لحظه به لحظه مردم بر دشمن و حماسه آفرینی های هموطنان عزیزم و راهکارهای عالی مسئولین محترم رو صاحبخونه گلم به عنوان کرایه خونه قبول نمیکنه.
از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
درود بر آقای عثمانی عزیز نماینده باشرف و باعزت مجلس
خداحافظی تنها نماینده مستعفی مجلس با عالم سیاست
آفرین به این شجاعت
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی