بازدید 17762
۶

بررسی منشأ بوی نامطبوع در تهران

انصاری گفت: در حال حاضر مشغول بررسی علت انتشار این بو و پیدا کردن منشأ آن هستیم و به محض مشخص شدن علت آن به شهروندان در خصوص آن اطلاعات خواهیم داد.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 02 December 2019
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: با توجه به شکایات شهروندان تحقیقات برای شناسایی منشأ بوی نامطبوع در مناطق مرکزی شهر تهران آغاز شده است.

شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در گفتگو با فارس در خصوص انتشار بوی نامطبوع در مناطق مرکزی شهر تهران که از ساعتی پیش آغاز شده است، گفت: از ساعتی قبل شکایت‌هایی در خصوص انتشار بوی نامطبوع در مناطق مرکزی شهر تهران به اداره کل محیط زیست شهرداری تهران واصل شد.

وی افزود: متعاقب این شکایت‌ها گروه‌هایی از سوی اداره کل محیط زیست شهرداری تهران برای پیگیری موضوع و همچنین مشخص شدن منشأ بو مسئولیت پیدا کردند.

انصاری گفت: در حال حاضر مشغول بررسی علت انتشار این بو و پیدا کردن منشأ آن هستیم و به محض مشخص شدن علت آن به شهروندان در خصوص آن اطلاعات خواهیم داد.

از ساعتی قبل همچون دی‌ماه سال گذشته بویی نامطبوع در شهر تهران و در مناطق مرکزی آن استشمام شده است.

سال گذشته پس از بررسی‌های همه جانبه منبع این بو شناسایی نشد و برخی آن را به دلیل پخش ماده شیمیایی (مرکاپتان) دانستند که این موضوع هم قطعی نبود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۶
الودگی هوا کم بود بوی نامطبوع هم اضافه شد
پاسخ ها
مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
خدا به دادمون برسه. خدا کنه مربوط به حرکت لایه های زمین و زلزله نباشه
دیشب که در اتوبان تهران ساوه بودم..از تهران تا فرودگاه رفتم..در مسیر رفت و برگشت در هر دو طرف وحوش مشغول سوزاندن زباله بودند و از قضا باد غربی..شرقی هم میوزید..فضا اکنده بود از دود مسموم و سیاه رنگی که سرتاسر مسیر سی چهل کیلومتری رو غیر قابل نفس کشیدن کرده بود.....این کار جرم بسیار بزرگی هست...اسان ترین کار برای ناراحت و نا رضایتی مردم...چرا جنایتکارهایی که با نقاب شب در تاریکی بطور عمد مشغول نابودی هوا و فضا هستند رو نمیگیرین ببرین ببندین .....
من اگر جای شهرداری بودم کلیه شرکتهای تخلیه چاه را تحت نظر میگرفتم. در جنب ما انتهای کارگر شمالی یک واحد دانشگاهی چاه فاضلابش پر شده و تانکری برای تخلیه سه مرتبه آمده برایم عجیب بود که این تانکر مخزن خود را در کجا تخلیه میکند که چنین با سرعت برمیگردد. بوی نامطبوعی فضای ما را هم آلوده کرده شاید همان بوی مناطق دیگر باشد.
به خوابگاه دانشگاه تهران سری بزنید.
تو این شرایط آلودگی هوا و بوی نامطبوع، پیشنهاد می‌کنم که تهرانی‌های اصیل یکی دوهفته برن شهرستاناشون تا اوضاع یه کم بهتر شه!
هنوز بوی بد قبلی منشا آن پیدا نشده این هم رفت بغل بررسی قبلی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر