بازدید 68555
هزار و هشتصد و چهل و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ترکیب لیست اصول‌گرایان برای انتخابات مجلس از زبان چمران/احمدی‌نژاد به آملی لاریجانی نامه نوشت/مردم از تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی «اسکرین شات» بگیرند/نظر خباز در مورد طرح سرا

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند آشنا: همه ما باید پاسخگوی کشته‌شدگان باشیم/ فعالیت‌های گوگل زیر ذره‌بین اتحادیه اروپا / پنج و نیم میلیون انگشت بی‌اثر در ایران! و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 01 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
سالک: هنرمندان حامی دولت امروز باید پاسخگو باشند

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هنرمندانی که تا پیش از این از کلیت دولت حمایت می‌کردند و امروز زبان به انتقاد از دولت گشوده‌اند باید خود در قبال حمایت‌هایی که داشته‌اند پاسخ دهند و این انتقادات آن‌ها به جای پاسخ‌گویی نوعی فرار به جلو است. حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به انتقادات تعدادی از بازیگران حامی دولت روحانی در عرصه سینما و تلویزیون از دولت گفت: نقش هنرمندان در مسیر هنرمندی‌شان اعم از بازیگری و... ارزشمند است و اگر بخواهند ورود به عرصه‌های دیگر همچون مسائل سیاسی داشته باشند، باید این ورود توأم با یک منطق باشد و اگر اینگونه باشد، فرد مورد نظر هیچ موقع از موضع‌اش عقب‌نشینی نمی‌کند. وی افزود: در شرایط کنونی که دولت به خاطر بحث بنزین و دیگر مسائل مورد انتقاد است، شاید انتقادات به حقی به عملکرد دولت وارد باشد و نباید از این انتقادات گذشت، اما تخریب آن هم در شرایط کنونی جایگاهی ندارد. نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اگر هنرمندان در راستای ماهیت و هویت کاری خود فعال باشند، شاید توفیق داشته باشند، البته این به معنای عدم ورود آن‌ها به مسائل سیاسی نیست و اگر جایی لازم دانستند که باید وارد شوند، با هنرمندی باید وارد شوند که این با پذیرش عمومی نیز همراه باشد. سالک خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، هنرمندانی که تا پیش از این از کلیت دولت حمایت می‌کردند و امروز زبان به انتقاد از دولت گشوده‌اند باید خود بیایند و در قبال حمایت‌هایی که داشته‌اند پاسخ دهند و این انتقادات آن‌ها به جای پاسخگویی نوعی فرار به جلوست.
 
حسام‌الدین آشنا: همه ما باید پاسخگوی کشته‌شدگان باشیم

آشنا در پاسخ به این پرسش که بالاخره افراد در خیابان را چه باید تلقی کنیم، گفت: در این رابطه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و وزیر کشور صحبت کرده‌اند. هیچ کس اظهار نکرده است که تمام افراد اشرار بودند. هویت افرادی که در اعتراضات شرکت داشته‌اند، کاملا تفکیک شده است. هیچ گاه گفته نشده است که تمام افرادی که اعتراض کرده‌اند، اشرار هستند. وی در پاسخ به پرسشی درباره هویت افراد کشته‌شده در اعتراضات گفت: کشته‌شدگان نیز حتما باید فرد به فرد بررسی شوند. مشاور رئیس‌جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا دولت در ارتباط با افرادی که بی‌گناه کشته شده‌اند، پاسخی خواهد داد، اظهار کرد: فکر می‌کنم همه ما باید پاسخگو باشیم.

فرمانده سپاه تهران: برخی معترضان توسط اغتشاشگران از پشت تیر خورده‌اند

«سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله، در حاشیه حضور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران، در ارتباط با اعتراضات اخیر در کشور و در واکنش به اظهارات حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور مبنی بر اینکه تمام کشته‌شدگان اغتشاشگر نبوده‌اند، گفت: برخی از افراد ما در جامعه توسط اغتشاشگران از پشت تیر خورده‌اند. بنده این را تایید می‌کنم و برخی هم آشوبگر بوده اند. افرادی که کشته شده‌اند، بررسی و به خانواده‌های آن‌ها سرکشی می‌کنیم. همانطور که صف آشوبگران از صف مردم جدا شد، صف کشته‌شدگانی که قصد تخریب داشتند از کشته شدگان دیگر جدا می‌شود. فرمانده سپاه محمد رسول الله در پاسخ به این پرسش که هیچ احتمالی در این زمینه وجود ندارد که برخی افراد به اشتباه توسط ماموران امنیتی کشته شده باشند، گفت: این مورد در حال بررسی است. در وضعیت کنونی امکان تایید یا تکذیب این موضوع نیست، ولی به دقت در حال بررسی است که افراد به چه دلیل کشته شده‌اند.

کیهان: میرحسین سال‌ها قبل از ۸۸، جذب محافل ماسونی شده بود

کیهان به بیانیه دیروز "میرحسین موسوی" درباره اعتراضات اخیر و برخورد‌های صورت گرفته با آن واکنش نشان داد و نوشت: یادآور می‌شود در خباثت و رذالت میرحسین موسوی همین بس که سال ۸۸ نیز پس از مشاهده حمله عوامل سازمان منافقین و بهائیت به حسینیه‌ها و هیات‌ها و آتش زدن کتیبه‌ها و سوت و هلهله در روز عاشورا، آن‌ها را «مردمان خداجو» توصیف کرد و بدین ترتیب سرسپردگی خود را بر شبکه صهیونیستی- انگلیسی بهائیت به اثبات رسانده بود. برخی محافل کارشناسی معتقدند موسوی سال‌ها قبل از فتنه سبز، جذب محافل ماسونی شده بود. اردشیر امیرارجمند مشاور موسوی پس از فرار از کشور به پاریس رفت و ارتباطات با سازمان منافقین را گسترده‌تر کرد. خاتمی نیز در اظهارنظر مشابهی، جانب جنایتکاران آشوب‌طلب و وابسته به گروهک‌ها را در حوادث اخیر گرفته و نظام را تلویحاً متهم به خشونت و سرکوب کرد. همچنین مشابه موسوی، بیانیه‌ای هم به نام کروبی از سوی رسانه‌های ضدانقلاب منتشر شده که ادبیات آن، به ادبیات موسوی و خاتمی نزدیک و شبیه است.»

رئیس دادگستری لرستان: پای درد دل "اغتشاشگران" نشستیم

محمد رزم در جلسه ستاد جرایم خاص لرستان، اظهار کرد: مبنای تشکیل جلسات ستاد جرایم خاص بخشنامه ریاست قوه قضاییه و دستورالعمل کنترل مجرمان خاص است. وی با اشاره به اینکه هدف این ستاد مبارزه با جرایم شرارت آمیز، باند‌های مزاحمت نوامیس، پیشگیری از جرایم مهم، جرایم امنیتی و ناامن کننده و سرقت‌های مسلحانه است، افزود: این جلسات در ایجاد امنیت در استان و نیز کاهش جرایم مهم بسیار حایز اهمیت است. نماینده عالی دستگاه قضایی لرستان یادآور شد: در بازدید از زندان پای صحبت و درد دل اغتشاشگران نشستیم که اکثر آن‌ها اظهار ندامت کرده و از قشرهای ضعیف جامعه و بدون هیچ‌گونه گرایش و اهداف سیاسی بودند.

ابراز پشیمانی شدید زیباکلام از رای دادن به روحانی

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران درباره احوال سیاسی این روز‌های حسن روحانی به «نامه‌نیوز» گفت: «من به‌عنوان کسی که آراب بسیاری برای آقای روحانی جذب کردم و نزدیک به سه ماه به این استان و آن استان رفتم تا مردم را تشویق به رأی‌ دادن به او کنم، اکنون اذعان می‌کنم که به این رویه‌های او انتقاد دارم. او تعهدی به ۲۴ میلیون رأیی که در سال ۹۶ اخذ کرد نداشت. آقای روحانی به‌عنوان دومین فرد این مملکت کوچک‌ترین واکنشی بعد از افزایش قیمت بنزین و ناآرامی‌های اخیر نشان نداد، مگر لبخندزدن و گفتن اینکه من هم جمعه از قیمت بنزین مطلع شدم و این خیلی دردناک است. در این روز‌ها اگر کسی از سیاره دیگری می‌آمد و می‌پرسید که حسن روحانی در کشورتان چه مسئولیتی دارد، همه می‌گفتند هیچ مسئولیتی ندارد. باور کنید که رویم نمی‌شود در چشم کسانی که با تشویق من به روحانی رأی دادند، نگاه کنم؛ شرمنده آنهایم. آقای روحانی در این دو سال و نیم حتی یک کنش سیاسی، اقتصادی، و فرهنگی از خودش نشان نداد و هیچ چیز را تغییر نداد. بعد از افزایش قیمت بنزین روحانی آنقدر بی‌تفاوت بود که انگار آب از آب تکان نخورده است و اصلا دغدغه هزینه‌هایی که بر کشور وارد شد را نداشت و این واقعا حیرت‌انگیز است».

پنج و نیم میلیون انگشت بی‌اثر در ایران!

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال: بین ۷ درصد تا ۱۰ درصد ‏مراجعه‌کنندگان برای کارت ملی هوشمند امکان اسکن اثر انگشت ندارند. این افراد به ثبت‌احوال ‏مراجعه می‌کنند و پین‌کدی به این افراد اختصاص داده می‌شود که هرجا نیاز به اثرانگشت بود از ‏آن استفاده کنند. خود فرد عددی را به‌ عنوان پین کد پیشنهاد می‌دهد. اطلاعات ثبت احوال نشان ‏می‌دهد که تا نیمه آبان امسال ۵۴ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام ‏کردند که دست‌کم برای ۷ درصد آن‌ها یعنی ۳ میلیون و ۷۹۰ هزار و ۵۰۰ نفر اسکن انگشت با ‏مشکل روبه‌رو شده است. از جمعیت نزدیک به ۸۰ میلیونی ایران، ۲۶ میلیون نفر هنوز دریافت کارت ‏هوشمند را پیگیری نکرده‌اند. اگر همان عدد اعلام شده از سوی سخنگوی ثبت‌احوال یعنی مشکل ‏دست‌کم ۷ درصد مراجعه کنندگان در اسکن اثرانگشت را معیار قرار دهیم، محاسبه‌ای ساده ‏می‌گوید بیش از ۵ میلیون و ۵۹۴ هزار نفر برای اسکن اثر انگشت با مشکل روبه‌رو هستند و نیاز به ‏تعریف عددی مشخص برای احراز هویت خود دارند؛ جمعیتی که بازی روزگار یا نوع کار، یادگار ‏شکل‌گرفته در دوران جنینی را از سرانگشتان‌شان ربوده است./شهروند
 
دلیل توقف ساخت و ساز در پلاسکو

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: پلاسکو مالک بنیاد مستضعفان است و سرقفلی آن واگذار شده، حادثه یا حریق سبب ضرر به بنیاد شد. اکنون باید مالک دوباره آن را بسازد و تحویل دهد که به دلیل بالا بودن هزینه‌ها به دنبال اختصاص تراکم هستند که به نوعی هزینه ساخت را تامین کنند و این مساله سبب اختلاف با شهرداری شده است. /مهر
 
فعالیت‌های گوگل زیر ذره‌بین اتحادیه اروپا

کمیسیون اروپا با انتشار بیانیه‌ای از آغاز تحقیقات مقدماتی در مورد جمع‌آوری اطلاعات کاربران توسط گوگل خبر داد. اسناد فاش شده حاکی از آن است که این تحقیقات بر جستجو‌های محلی، تبلیغات (و تبلیغات هدفمند)، خدماتی که به وارد کردن نام کاربری و گذرواژه نیاز دارند، مرورگر‌های وب و «سایر موراد» تمرکز خواهد داشت. به عبارت دیگر، اتحادیه اروپا این بار در مورد هسته کسب و کار‌های گوگل تحقیق می‌کند. /ایرنا
 
نظر خباز در مورد طرح سرا

خباز نظر خوبی نسبت به طرح برخی اصلاح طلبان معروف به سرا ندارد. خباز عضو حزب اعتماد ملی تصریح کرد در طرح سرا با دست خودمان نیرو‌های اصلاح‌طلب را می‌سوزانیم در شورای عالی سیاستگذاری سهم‌خواهی وجود دارد، محمدرضا خباز، درباره احتمال ارائه چند لیست از سوی اصلاح‌طلبان می‌گوید: این اتفاق بعید است، چون اولا اصلاح‌طلب‌ها شرایط امروز را خوب درک می‌کنند و ثانیا وجود خاتمی کمک می‌کند که اصلاح‌طلب‌ها اختلاف سلیقه‌شان به حداقل برسد.
 
مردم از تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی «اسکرین شات» بگیرند

یک مقام قضایی از بررسی تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی خبر داد. علی اصغر رفاهی، مدیر کل پیشگیری‌های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این که برخی از افراد و کاندیدا‌های احتمالی شروع به تبلیغات زود هنگام کردند، این موارد آیا مصداق جرائم انتخاباتی است و چگونه پیگیری می‌شود؟ تخلفات و جرائم فرقی نمی‌کند در فضای مجازی به وقوع پیوندد یا در فضای مجازی. وی افزود: در فضای مجازی مردم می‌توانند از گروه‌ها و کانال‌های متخلف اسکرین شات بگیرند و به دیده بان‌های مردمی منتقل کنند. اگر نیرو‌های مردمی گزارشی با مستند و اسکرین شات بفرستند برای مقامات مربوطه ارسال می‌شود. رفاهی با تاکید بر اینکه بستر کار ما بر نیرو‌های مردمی است، گفت: هموطنان می‌توانند تخلفات انتخاباتی را به سامانه سجام ارسال کنند. وی در پاسخ به این سوال که صحت این تصاویر و اسکرین شات‌ها چگونه ارزیابی می‌شود، گفت: موارد برای معاون وزیر ارتباطات و پلیس فتا ارسال می‌شود. این‌ها مقامات تخصصی هستند و راجع به صحت این مراجع نظر خواهند داد. به گفته وی تا کنون مواردی از تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های مختلف شناسایی و به مراجع مربوطه ارسال شده است.
 
احمدی‌نژاد به آملی لاریجانی نامه نوشت

محمود احمدی‌نژاد درباره سکه و بن کارت رفاه اهدایی به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به آملی لاریجانی نامه نوشت.
 
ترکیب لیست اصول‌گرایان برای انتخابات مجلس از زبان چمران

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت وجود پزشک، مهندس حقوقدان و اقتصاددان در لیست نهایی اصول‌گرایان برای انتخابات مجلس، گفت: باید نمایندگان اقشار مختلف در مجلس یازدهم حضور داشته باشند. مهدی چمران عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره نقش مجلس مقتدر و ضد فساد در اصلاح وضعیت معیشتی مردم اظهار داشت: حضرت امام فرمودند: مجلس در راس امور است، اما متأسفانه در حال حاضر این خاصیت از دست رفته و خود نمایندگان باعث بروز این وضعیت شده‌اند. وی اظهار داشت: بخش عمده‌ای از اصلاح امور کشور طبق قانون اساسی بر عهده مجلس شورای اسلامی است. چمران با تأکید بر اینکه مجلس باید با نظارت دقیق خود جریان استیضاح وزرا و قرارداد‌های دولتی را به سرانجام برساند و از آن‌ها اطلاع داشته باشد، افزود: ما معتقدیم مجلس باید به صورت تخصصی و کاملاً بر اساس مسائل انقلاب کار خود را پیش ببرد.

این فعال سیاسی درباره گزینه‌های لیست شورای ائتلاف برای تشکیل مجلس تأثیرگذار، تصریح کرد: تلاش ما بر این است که تخصص‌های نمایندگان تقسیم شود و به اصطلاح همه آن‌ها اقتصاددان نباشند، بلکه باید حقوقدان و سایر تخصص‌ها نیز وجود داشته باشد. عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با اشاره به وجود پزشک، مهندس حقوقدان و اقتصاددان در لیست نهایی، گفت: باید نمایندگان اقشار مختلف در مجلس یازدهم حضور داشته باشند. وی ضمن انتقاد از باند و جناح‌گرایی و حمایت تام از دولت در مجلس فعلی، در خصوص راهکار‌های پرهیز از چنین رویکردی، اظهار داشت: نمایندگان باید منتخب خوب ملت بوده و بر اساس شاخص‌های دقیق انتخاب شده باشند، نه به خاطر دیدگاه‌های سیاسی یک حزب. چمران با تاکید بر اینکه نمایندگان ملت باید مانند شهید مدرس نماینده واقعی مردم باشند، خاطرنشان کرد: مجلس باید زبان گویای ملت ایران باشد. این فعال سیاسی تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید مصالح مردم و نظام را در نظر بگیرند و مصالح حزبی و گروهی برای آن‌ها مطرح نباشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۸۶
یک مثل چینی هست که میگوید به خاطر میخی نعلی افتاد و به خاطر نعلی سواری زمین خورد و به خاطر سواری سپاهی شکست خورد و به خاطر ان کشوری نابود شد. مصداق انرا در نظارت استصوابی میبینم.بدین معنی که انها خانمی از اصفهان را به خاطر عکسهای خصوصی رد صلاحیت میکنند اما اقایانی را تایید صلاحیت میکنند که وقتی به مجلس میروند,در مقام تحقیق و تفحص از خودروساز قرار میگیرند, نه برای منفعت کشور که برای منفعت شخصی خودشان.نتیجه اینکه این طفیلی های اجتماع همچنان نا کار امد باقی میمانند و خودروی پر مصرف و نا ایمن تولید میکنند و دولت برای جبران نا کارامدی انها به مردم فشار میاورد و بنزین را گران و سهمیه بندی میکند و...‌‌اگر نظارت استصوابی مفید بود الان باید مجلسی عالی میداشتیم و از مجلس هفتم به اینطرف مجلس در قعر امور قرار نمیگرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
دین و ایمان در چادر و لباس و موی سر نیست . در گفتار و پندار و رفتار نیک هست .وقتی سه گزینه بالا در فردی باشد دروغ نمیگوید . ریا نمیکند .
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
در اعتراضات مسالمت‌آمیز ایران چه گذشت ؟!
حمله به پیش از 50 پایگاه و پاسگاه نظامی، آتش زدن 730 بانک.
تخریب 140 امکان عمومی و 9 مرکز مذهبی
آتش زدن 70 پمپ بنزین
آتش زدن 34 آمبولانس، آتش زدن 10 ماشین آتش‌نشانی !
تخریب 307 ماشین شخصی و غیر دولتی و 183 خودروی نظامی!
آتش زدن 1078 موتور سیکلت شخصی!!!
کارشناس BBC : بیش از دوسال است که ما در حال شبکه سازی و آموزش لیدر های معترضان هستیم، آتش زدن یک بانک به هیچ وجه کار راحتی نیست! اینکه می‌گویند این اتفاقات کار مردم عادی است دروغ است! ما این افراد را آموزش دادیم.
بیشترین تعداد کشته شدگان مربوط به حملات مسلحانه به پایگاه های نظامی است !!!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
۲۱،۴۵ هنوز مخت کشش نداره که ۸۰ درصد مردم‌جامعه از سیاست گداری تکراری . حرف تکراری . اقتصاد تکراری در حال ازمون و خطا و فرهنگ اجباری خسته شده اند در هر انتخابات رای میدهند که شاید تحولی یا اصلاحاتی انجام شود . مردم به رفاه و اسایش و شادی و خوشحالی و ارتباط با مردمان دنیا رای میدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
جالبه که همه شون هم فکر میکنن 80 درصد جامعه رو دارن :)))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
همه تخریب ها توسط لباس شخصی ها انجام شده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
وقتی نماینده مجلسی دربان اداره ای را بخاطر انجام وظایفش. توهین می کند و بقیه دفاع می کنند . دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
به ۲۱۴۵
واقعا شما و دوستانتان هنوز فکر می کنید که اکثریت مردم حرفهای شما و کیهان را قبول دارند !!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
پرچم امارات از طرف خودت حرف بزن همفکران تو هم اکثریت نیستن
پیک موتوری با 4سر عائله حمایت معیشتی نگرفت.طرف با 8 طبقه ساختمان حمایت معیشتی گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
بازنشسته با ۱۶۰۰ و بیمار و ۳۵ سال کار کردم و پیرمرد
و یارانه ام از ۹۴ قطع است
یک آپارتمان ۶۰ متر زیر ۷۰۰ تومن فقط دارم
پیامک هم آمده و هیچ!!!!!!؟؟؟؟
برادر زنم با داشتن یک کارگاه و به ۲۰ کارگر و کارمند ،
و متوسط ماهی صود تومن سود
یارانه اش وصل است !؟
و جالب اینکه ، به ریش من می خندد !؟
نمی دانم گناه من چیست ؟؟؟؟
سعدی فرمود:

ببند ای پسر دجله در آب کاست / که سودی ندارد چو سیلاب خاست

چو گرگ خبیث آمدت در کمند / بکش ور نه دل بر کن از گوسفند

از ابلیس هرگز نیاید سجود / نه از بد گهر نیکویی در وجود

بد اندیش را جاه و فرصت مده / عدو در چه و دیو در شیشه به

مگو شاید این مار کشتن به چوب / چو سر زیر سنگ تو دارد بکوب

قلم زن که بد کرد با زیردست / قلم بهتر او را به شمشیر دست

مدبر که قانون بد می‌نهد / تو را می‌برد تا به دوزخ دهد

مگو ملک را این مدبر بس است / مدبر مخوانش که مدبر کس است

سعید آورد قول سعدی به جای / که ترتیب ملک است و تدبیر رای
اقای زیبا کلام شما که استاد دانشگاه هستید این گفتمان از شما بعید است!!! بنده بیسواد میدانم که رای به روحانی در ان مقطع لازم بود تا به همه اثبات شود مردم اخرین تلاشها را برای رساندن صدای خود به اقلیت تمامیت خواه انجام دادند و در واقع حجت را تمام کردند.روحانی را برگزیدیم تا به وعده هایش عمل کند و راه تعامل با دنیا را باز کند.اینکه آقایان صدای مردم را نشنیدند تقصیر روحانی نبود.ما روش صندوق رای را برگزیدیم تا در برابر تاریخ سرافکنده نباشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
اقلیت خخخخخخه
ولی نمی دونم چرا اقلیت ها تموم نمی شود و هر وقت گند کاری می کنند این اصلاح طلب ها باید بیایند ان را جمع کنند و کشور را به ارامش برسانند
ولی باز نمی دونم چرا جمعیتش چند برابر هست!!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
اقای روحانی وقتی دیدند که تندروها هر شعاری روحانی بدهند پرس میکنند و با شش چرخ از روی سخنان ایشان رد میشوند ناگزیر و مجبور به بی خیالی شد . دلیل اصلی ان این هست که اگر روز روحانی را بازخواست کردند ایشان بگوید بروید دو سال پیش یکسال پیش مگر من نگفتم این کارها را باید با من هماهنگ کنید و کمک کنید تا برای تحقق برای رای مردم ....وقتی قبول نمیکنند وقتی بی خیال نظر مردم هستند خوب ایشان چه لزومی دارد اینقدر از خودش مایه بگذارد . ادامه راه برای ایشان باعث درد سر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
۲۱:۳۶
عملکرد ضعیف رو توجیه نکن برای برطرف کردن نقائص اون راهکار بده در هر دوره ای مخالف دولت بوده و بعدا هم خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
داداش بازي خورديم بيدار شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
راه تعامل با دنیا رو که روحانی از طول و عرض کیلومترها گسترش داد کی جلوشو گرفت؟ خسته نشدید از این استدلالهای تکراری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
اصولگراها موفق شدند روحانی و اصلاح طلبها و مردم را شکست دهند اینها همه برنامه ریزی اصولگراها بود گرچه اصلاح طلب و اصولگرا دیگر در بین مردم جایگاهی ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
اولا مردم چاره ای نداشتند ،
و انتخاب بین بد و بدتر بود
و ثانیا باید آخرین تیر ترکش را هم شلیک می کردند
تا بعدا شک نکنند ،
که اگر به این اعتدالیون رای داده بودند
شاید درست می شد !؟
ولی حالا کاملا مطمئن شدند که در این سیستم و همه این مسولان ازمایش شدند
و هیچ امیدی به اصلاح و درست شدن نیست
رای بی رای
abbas
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
باسلام ودرود به مدیران تابناک
جناب آقای زیبا کلام استاد بزرگوار اکثرمردم پشیمان هستند که چرا رای دادند به آقای روحانی
آقای روحانی که میگفت اینقدر وضع اقتصادی مردم خوب شود که نیاز به یارانه نداشته باشند
آخدا پدر احمد نژاد بیامرزد اینقدر دروغ به مردم نگفت آقای روحانی دلار را ثابت نگهه داشت دلار هم دست خود بانک مرکزی هست هرروز یک قیمت معیین می کند وکسری بودجه ازاین راه جبران میکنند ومیگویند مردم نابود شوند
آقای روحانی لاقل بیا این اندگ زمانیکه باقی مانده با مردم صادق باش
حامد الوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
مردم نباید فریب امثال آقای زیباکلام و افراد سیاسی جناح چپ را بخورند، تاکتیک آقایان دوری جستن ظاهری از آقای روحانی و حتی مجلس دهم و نرفتن زیر بار مسئولیت از تبلیغ برای ایشان و استفاده هایی که در این مدت برده اند، است برای تطهیر جناح چپ در انتخابات مجلس 1398 و بالاخص ریاست جمهوری سال 1400. کی بود کی بود، من نبودم.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
حجت بر من هم تمام شد ما از روحانی نزدیکتر به قدرت نداشتیم سعی دیگر نخواهم کرد
بعله ماهم بهشون رای دادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
دو سال دیگه اگه دوباره روحانی و رئیسی باشند من باافتخار به روحانی رای میدم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
!!!!!!!!!!!!امثال شما با چه رویی بازهم به روحانی رای دادید
حالا این ماسونی چی هست که همه بزرگان به اون جذب شدن و فقط دانشمندی مثل ایشون جذب نشده؟جدیدا کیهان راههای جدیدی برای تبلیغ فرقه های ناشناخته پیدا کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
وقتی بعضی ها از حمایت های بی حساب و سنگر قوی برخوردار باشند
و پشت شان به کوه دماوند است !؟
و انصاف و عدالت و وجدان را هم هیچ!؟
خیلی راحت به هر کسی که دوست ندارند
، انگ می زنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
شما ماشاالله هم خیلی طاقت داری و هم خیلی رو داری. ما که پشیمون شدیم
آقا چرا پزشکان صد برابر تخصیل کردگان هم سطحشان در ایران درآمد دارن؟ چرا با انحصاری که توسط وزارت پزشکان ایجاد شده مقابله نمیشه؟ چرا ضریب پزشک ایران کمتر از سوریه و تاجیکستان و فلسطینه؟ چرا یک پزشک عمومی معادل فوق لیسانس هست ولی 28 میلیون در ماه میگیره؟ چرا یک پزشک متخصص ماهی 300 میلیون میگیره؟ چرا اداره مالیات 70 درصد درآمد پزشکان رو به عنوان هزینه تعیین کرده و معاف از مالیاتش کرده؟ چرا پزشکان کارتخوان نصب نکردن و هی اتفاقی هم براشون نیوفتاد؟ چرا پزشکان اینقدر در کشور لابی و قدرت دارن که میخوان مالیات کارانه هاشونو از طریق شورای سران قوا حذف کنن؟ چرا پزشکانی که از طریق سهمیه هیئت علمی از دامپزشکی به پزشکی منتقل شدن روی تابلو مطبشون معرفی نمیشن؟ چرا ظرفیت پذیرش پزشکی در کنکور سال 66 در دوره روزانه بیشتر از سال 97 بود و چنین انحصار عجیبی ایجاد شده و صدا از نمایندگان مجلس در نمی آید؟ ( کمیسیون پزشکی مجلس از پزشکان تشکیل شده و رییسشان هم آقای نوبخت است که خودش پزشک است و تو فهرست 30 نفره لیست تکرار تهران بود)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
الان چندین سال هست که باقر لاریجانی یکی از برادران خاندان لاریجانی ها معاون آموزشی وزارت بهداشت در دولت های مختلف بوده و هر وزیری آمده ایشان را برکنار نکرده است این معاونت سهمیه پذیرش در رشته های پزشکی را هرسال در کنکور مشخص می کند ایشان با عملکردشان رانت و انحصارعظیمی در رشته های پزشکی ایجاد کرده اند و مردم را گرفتار .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
۲۲:۲۳
وقتی اطلاعی نداریم به دیگران تهمت نزنیم
ناشناس
| Canada |
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
یک کلمه هم از مادر عروس، این بحث چه ربطی به این موضوع داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
چه ربطی داشت مگه اینجا حرفی از پزشکان بود؟انگار شما را استخدام کردند که با پزشکان ستیز ه کنی حتی ناآگاه ترین مردم میدونند که هزینه های پزشکی در افغانستان هم بیشتر از ایران است شما انگار ماموریت دارید که با شبه افکنی این قشر را بی انگیزه و فرای دهی تا نادونی مثل خودت باشند یا اینکه چون نتونستی پزشکی قبول شی خیلی سختی و عقده ای شدی .من خودم پزشک عمومی ام و با بیش از 15 سال سابقه کل در یافتی ام نزدیک شش میلیون است هرجا به پزشک عمومی 26 میلیون میدهند آدرس بده ما بریم ضمنا هرگز پزشک عمومی معادل فوق لیسانس نیست چون اگه اینطوری می بود شما هم می تونستید از میدون انقلاب یکی برا خودت بگیری و اینقدر دست و پا نزنی.
شش سال پیش روی زمین کشاورزیم کار می‌کردم با تراکتور الآن روی نصف همون زمین کار می‌کنم بدون تراکتور این یعنی تدبیرو امید. آمریکا هم آنقدرتحریم کند تا تحریم‌دانش پاره شود
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
از عباس تو فیلم آژانس شیشه‌ای یاد گرفتی؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
بهت منفی دادم چون دروغ میگی. این دیالوگ مال فیلم اژانس شیشه ای هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
به قول بعضی های اقلیت که خودشان به زور یک موتور گازی داشتند
و الان بنز
شیخی صاحب کرامات فراوان در رودی خروشان در حال غرق شدن بود و هر چه طلب کمک مینمود کسی به داد او نمیرسید و چیزی نمانده بود که هلاک شود تا این که چوپانی به داد او رسید و او را از مرگ حتمی نجات داد.

شیخ به چوپان گفت هر آرزویی داری بگو تا آن را برایت برآورده نمایم که من مستجاب الدعوه هستم.

چوپان بسیار شاد گشت و با خود لحظه ای اندیشید که از شیخ چه بخواهد.

سپس به شیخ گفت: چندیست که به دختری زیبا رو علاقمند گشته اما پول کافی برای ازدواج با وی را ندارد.

شیخ به چوپان گفت: کافیست به نزدیک ترین شعبه بانکی محل زندگیت بروی و با همراه داشتن سند خانه ات و 10 ضامن معتبر کارمند 10 ملیون تومن وام بانکی بگیری و زندگی خود را آغاز نمایی

چوپان با شنیدن این خبر بسیار شاد گشت تا حدی که نزدیک بود از فرط شادی زیاد سکته نماید. پس از آنکه حال چوپان مساعد گشت به نشانه سپاس و شکرگزاری تمام گله گوسفندان خود را به شیخ داد و رفت تا وام بانکی را بگیرد و به مقصود دل خود برسد.

ادامه دارد................................................................................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
دقیقا ده ها سال است این داستان به شکل ها و در شغل های مختلف تکرار تکرار تکرار شده است !؟
و خیلی آشنا است
مردم که انگیزه ای برای رای دادن ندارند چون وضعیت فعلی کشور و بی تفاوتی نمایندگان مجلس مویدی بر هیجکاره بودن نمایندگان است برخی ها هم که برای کاسبی نماینده می شوند لذا افرادی که می خواهند وارد مجلس شوند بهتر است روی اطرافیان خود حساب باز کنند نه عموم مردم
پاسخ ها
Bet
| Germany |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
اونیکه هیچ کاره است ماییم
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
از قضا اونقدر انگیزه برای رای ندادن دارن .... چون مشروعیت دولت را اعلام می کند
هیچ مصیبت و بدبختی در عالم بدتر از ایرانی بودن نیست. چون در عین اینکه بر روی گنج زندگی میکنیم اما به اندازه 1 ریال هم از این گنج بهره نمیبریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
ایرانی بودن بدبختی نیست بدبختی نداشتن مسئولان دلسوز اگاه عاشق میهن باسوادومتخصص واز همه مهمتر پاک دست وبا غیرت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
متاسفانه این توهم "روی گنج نشستن" ما رو بدبخت کرده
شما باشید و انتخاباتتون
از نیامدن لاریجانی ها و همه یارانش به صحنه انتخابات و خداحافظی از سیاست استقبال میکنیم

همه اینها بشرط آنکه نروند به پست و مقام بالاتر در جایی دیگر !!!!!!
اقای رزم بقیه میگفتن اینها داعشی و ایادی استکبار بودند که؟تا موج نباشه موج سواری هم نیست.تا گرونی و بیکاری و بدبختی نباشه پدر بزرگ امریکا هم هیچ کاری نمیتونه انجام بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
یک سوال ساده
شما که همیشه می گویید اروپایی ها گرانی ندارن و بیکاری نیست در فرانسه برای چی اعتراض می کنند؟ یا هنگ کنگ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
توی فرانسه برای یک زندگی بهتر. چون مالیات میدن و زندگی خیلی بهتر هم میخوان فکر کنم تو ایران یک صدم اون زندگی که تو فرانسه هست ایرانی ها ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
ناشناس ۲۱و۳۸ یعنی تو چند ماه هست که اصلآ اخبار ندیدی و علت اعتراضهای هنگ کنگ را نفهمیدی؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
الان من بی پولم تو شهرمون حاجی نخودی هم بی پوله ولی..
خال مه رویان سیاه و دانه فلفل سیاه هر دو لب سوزند اما این کجا و ان کجا
اگر یک فلسطینی امروز تیر بخورد همه شبکه های ایران و به خصوص شبکه خبر تا 1 هفته هر روز با زیر نویس و اعلام خبر آن رو پوشش میدن.

اما در هفته اخیر همه جای ایران صدای اعتراض به اوضاع کنونی وجود داشت صدای اعتراضات شنیده نشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
این نوع حرف های شما دیگر کارایی ندارد و دستتون رو شده چون همه تلویزیون دارند و می بینند
ناشناس
| Spain |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
تیر چیه!!!!!! یه چک بخوره یک هفته میگن حقوق بشر به فنا رفت!!!! بدرفتاری با شهروند فلسطینی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
فلسطینی و یمنی ....اخی نمیرم خونش رنگین تر نیست ؟
ایمان فربد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
رای که می دادیم به روحانی باید بیشتر دقت می کردیم. مخصوصا دور دوم خودمان کردیم با خودمان. شاید یکی بیاید که هم مرام ما نباشد ولی همین که برای اون نصف دیگر دلسوزی و کار کند به ما هم نفعش می رسد. اما این . کلا هیچ کسی برایش مهم نیست !! بنزین رو گرون کرده می گه من خودم هم خبر نداشتم!! حالا تدبیر نداری، برنامه نداری، جرات نداری،، حداقل از ما که بهت رای دادیم خجالت بکش و یک عذرخواهی بکن ای ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
ناشناس 2141

کدوم حرفها دیگه کارایی نداره ؟

دروغ میگه مگه ؟

چرا هیچکس صدای این ملت بدبخت و به روز سیاه نشسته رو نمی شنوه ؟

مردیم بابا مردیم بخدا
دستور فوری نوبخت برای معافیت مالیاتی ۱۰۰ درصدی هنرمندان در لایحه بودجه ۹۹.
یعنی بازیگری که برای یه فیلم مزخرف کاغذی 2 میلیارد دستمزد میگیره و بچه هاشو تو خارج به دنیا میاره تا دو ملیتی بشن معاف از مالیات باشه ولی کارگر و کارمند زحمت کش این مملکت که ماهی 2 میلیون حقوق میگیرن باید مالیات بدن. نوبخت چرا سواد اجتماعی مردم رو هیچ انگاشته است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
برای رای جمع کردن هست که معافیت می دهند و تبلیغات برای این سیاسیون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
تازه بیانیه ضد انسانی هم میدهند که انگار سوادشون به اندازه یک بچه دبستانی است و دنباله رو تایید هم می کنند و ادم یک وقت فکر می کند اتاق فرمان دارن تا ....
آقای سالک چرا شما پاسخگوی این نیستید که مملکت بخاطر عدم تصویب لوایح اقتصادی برای تخریب دولت توسط همفکران شما فلج شده است ؟ اگر افرادی مثل استاد زیباکلام یا .... از اقای روحانی طرفداری کردند و الان منتقد او هستند نه به خاطر ان نمدی است که شما قصد استفاده از ان را دارید بلکه انتظار انان و 25 میلیون رای دهنده این بود که روحانی با قدرت بیشتری جلوی امثال شما و تندروها بایستد و برجام و مذاکره و اجرای لوایح را با قدرت و همت بیشتری به جلو ببرد خوش خیالی را کنار بگذارید طرفداران افکار شما منفی درصد هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
وقتی امثالی مثل شما در کشور باشند و در مدیریت کشور کاره من حتم ندارم اوضاعتون همین است مگر اینکه دست این افراد مثل شما را از تصمیم گیری کلان کشور کوتاه کنند و روی بیاورند به علم اقتصاد و نه بازی های سیاسی ان وقت است که می شود گفت که مملکت راه درستی را طی خواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
آفرین خیلی خوب نوشتی این آقا فکر می کنه تندروها میومدن الان ایران گل و بلبل شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
خدا وکیلی این نحو اجرای سهمیه بندی بهتر نمی تونست اجرابشه و این همه هزینه نذاره؟ ربط دادن این مدیریت ضعیف به دیگران درست نیست خودمون رو گول نزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
شما و دولت اعتدال اصلاح باید پلاسخگو باشد با این همه اختلاس و تورم و بیکاری و حقوق های نجومی و باز هم دروغ های شاخدار آقایان و هزاران مصیبت دیگر
چرا پروانه پزشکی پزشکانی که کارتخوان نصب نمیکنند باطل نمیشه؟ علت این همه مماشات سازمان مالیات با پزشکان چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
متاسفانه عده ای از پزشکان جراح با بیماران برای میزان پول جراحی مانند دکانداران چانه میزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
خدا شفای عاجل به شما بدهد
رييس جمهور حداقل جلوی اجرای افزایش قیمت بنزین را می گرفت تا مردم را صدا و سیمها توجیه و قانع کنند که با افزایش قیمت بنزین یک ریال روی قیمت اجناس نخواهد رفت حیف از رای های سوخته و اعتماد از دست رفته ما دوم شخص مملکتی فعلا نمی بینیم تا به فکر مردم باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
کمیل جان سر فرصت روحانی را اگر بازخواست کنند جواب محکمی دارد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
جواب محکم : آنها عددی نیستن تعدادی اوباش بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
چی می گویی برای خودت دولت ایشان خواستار این افزایش بودندان وقت.....
بالا برید، پایین بیاید، دیگه کسی رای نمیده
چرا هر کسی در این جامعه انتقاد می کند توسط جناب آقای شریعتمداری کافر ویا خبیث و یا رذیل اعلام می گردد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
چه کسی گفته که هر که ریش داره سیاست هم داره . کسی مسجد میره سیاستمدار هم هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
کیهان قطعا به هر کسی تهمت رد و توهین کرد ، بدانید که آن شخص ، انسان درستکار و شریف و دلسوز و وطن پرست و مردمی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
همین امثال شریتعمداریها مملکت رو به این روز انداختن .
اگر مشکلی هم بود با 124 تماس بگیرید
خخخخ اصول گرا ها هم ترکیبی زدن؟ بازار ترکیبی انگار خیلی داغه!!!!!

دوستان ترکیبی های مورد نظرتون رو پیشنهاد کنین کار این دوستامون رو راحت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
اصولگراها باید بین خودشان به توافق برسند چون همیشه تقریبآ رای دهندگان مشخصی دارند و این رایها بین طیفهای اصولگرا تقسیم میشود
آقای سالک شما حودتان باید برای عملکردتان در تمام این سالها در مجلس پاسخگو باشید نه طلبکار بقیه!
ضمناً علاوه بر بازیگران، ما هم از روحانی پشیمان شدیم، چون بین شما و ایشان، او را انتخاب کردیم ولی او از فردای انتخابات مثل امثال شما رفتار کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
رای دهندگان یعنی ۲۴ میلیون نفر فدای عشق برادری شدند
آب سرد، خنک است لاکن آب جوش، بسیار داغ است.
واقعا یعنی هنوزم کسی هست که رای بده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
مشکل شما و امثالهم در اینه که فکر می کنید که شما تمام مردم هستید و همه مردم باید مثل شما فکر کنند بعد هم ادعای طرفداری از آزادی دارید البته به اون آزادی معتقدید فقط شما حق داشته باشید هر کار خواستید بکنید و دیگران هم مثل شما باشند.به شما چه مربوطه که کسی میخواد رای بده یا نه.
چند راه ساده برای پیشگیر و کاهش خطر ابتلا به آنفلوانزا:

1-شستشوی کامل دست ها با شوینده قبل از غذا خوردن و پس از دست دادن با افراد

2- خودداری از روبوسی

3-خودداری از حضور در محل های پر ازدحام در فضای بسته مثل اتوبوس، مترو و ....

4-خودداری از تماس صورت با دست در صورتی که دست های خود را با شوینده تمیز نکرده اید

5-خودداری از تماس مستقیم با دستگیره ها به خصوص در محل های شلوغ و یا سرویس های بهداشتی. در این محل ها حتمن از یک تکه کاغذ یا دستمال کاغذی استفاده کنید و سپس اون رو دور بندازید.

6-تمیز کردن روزانه کارت های بانکی، گوشی، دسته کلید و دیگر اشیاع که با اونها تماس زیاد دارید با یک دستمال الکلی

7- تا حد امکان سعی کنید پرداختهاتون رو با کارت بانکی انجام بدید چون ویروس آنفلونزا تا مدت های زیادی میتونه بر روی پول باقی بمونه و به راحتی چندین نفر رو آلوده کنه

8- موارد دیگری هم هستند که خودتون با یک جستجو در گوگل میتونید اونها رو ببینید اما موارد اصلی همین چند مورد بالا بودند.

البته سازمان بهداشت جهانی و مرکز کنترل بیماری آمریکا توصیه میکنه که افراد حساس ( مثل اونهایی که سن بالایی دارند یا به بیماری های زمینه ای مبتلا هستند و یا شرایط دیگه ای دارند حتمن از یک واکسن در فصل پاییز برای در امان بودن از بیماری استفاده کنن

امیدوارم همتون همیشه سالم و تندرست باشید و پاتون به مطب پزشکا و بیمارستان باز نشه که اگر این اتفاق بیافته و سر و کارتون به پزشکا بیفته دودمانتون بر باد میره و باید خونه و زندگیتون رو بفروشید و به دکترا بدید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
خدا پدرتو بیامرزه ... واگر زندست حفظش کنه انشاالله شما هم سالم و تندرست باشید.
اگر کسی از فردی در مقطعی حمایت کرد دلیل ندارد بعد از بی کفایتی او همچنان به حمایت خود ادامه دهد پس انتقاد از روحانی نشانه خردمند بودن نقاد است
وقتی آقای لاریجانی رییس مجلس نیست وقتی دیگر اصلاح طلبان در اکثریت نیستند یعنی از این به بعد آقای روحانی باید بابت تصمیماتش به مجلس پاسخگو باشد.
نوبخت با صدور دستوری سلبریتی ها رو از پرداخت مالیات معاف کرد. درسته آیا که فقط کارگران و کارمندان مالیات بدن و سلبریتی هایی که دستمزد های کلان دارن برن اونور آب بچرخن و بچه هاشونو اونجا بدنیا بیارن و فیلماشونو تو اینستا بزارن؟ البته انتخابات هم نزدیکه و سلبریتی ها هم تاثیر زیادی دارن فراموش نشه. ولی هر جای دیگه ای بود نوبختو مجبور به استعفا میکردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
وای بر ملتی که سلبریتی هایی مثل مهناز افشار و بهاره رهنما و .. الگویش باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
نوبخت اگر کار درست و علمی انجام داد شک کنید !؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
در این مملکت هر که صدایی دارد میتواند تا اندازه ای حق خودش را بگیرد وما بی صداها فقط حق داریم در سکوت از گرسنگی بمیریم مثال یارانه بنده بازنشسه با دو فرزند بیکار و دانشجو را شش سال است قطع کرداه اند ولی هنوز برای وزرا ووکلا واز ما بهتران دارند چانه زنی میکنند
اصول گرا و اصلاح طلب ثابت کردند که هیچکدام به فکر مردم نیستند. و صرفا دنبال منافعی برای محدودی از طرفداران خودشان هستند. ..
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
این حرف را طوطی وار تکرار نکن . اشتباه میکنی . دلایل زیادی دارد که چند بار خواستم کاربران را توجیه کنم ولی اجازه پخش نطرم داده نشد . اصلاح طلبان خواستند که کشور در حوزه اقتصادی با تجربه و علم جلو بروند ودر حوزه سیاسی و حقوق مردم از صندوق رای ملاک باشد . اما برخی میگویند ما انقلاب کردیم که کشور ایران با تجربه علمی غرب مثل کشورهای غربی نشود ما میخواهیم خودمان باشیم . گرفتی عمو خودمان باشیم یعنی نوع پوشش لباس . جاده و ترافیک و فرهنگ و اقتصاد و سیاست مربوط به خودشان باشد دستاورد دیگران نباشد حتی تولید علوم انسانی جدیدی به مردم‌معرفی شود. نتیجه این دستاورد در حال ازمون و خطا همین مواردی هست که میبینید . بیشتر شرح بدم پخش نمیشود چون خودم‌چند بار پاک کردم و دوباره نوشتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
توجیه هوشمندانه ای بود برای خود رای و یکه تازی عده‌ای تمامیت خواه انوفت چه کسی این مجوز آزمون وخطا را به این عده داده است واقعا خوابی یا خودتو به خواب زدی؟ خطاب به ناشناس 23:38
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
حالا نمیشه توی پی وی برامون بیشتر افاضه می فرمودی استاد!؟
باید دادستانی علیه نوبخت به دلیل اعمال معافیت مالیاتی 100 درصدی سلبریتی ها اعلام جرم کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
و همچنین بخشیدگی ۷۰ در صد درامد پزشکان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
اشتباهات نوبخت و دوستانش اینقدر زیاده که به این راحتی قابل بررسی و بازخواست نیست
اقاي سالك اول بايد كساني كه از شما حمايت كردند و اوضاع را به اينجا رساندند جوابگو باشند . هنر مندان فكر نكردند همه كاره دولت در سايه باشه !
جهت اطلاع اقاي چمران ! دولت و مجلس كاره اي نيستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
جهت اطلاع جنابعالی همه بدبختی ملت زیر سر همین دویت و مجلس است
یارو رو تو ده را نمیدادن سراغ خونه کد خدا رو میگرفت
هنرمندانی که در موقع انتخابات از دولت روحانی حمایت کردند ارلن کجا هستند و باید پاسخ دهند ......پرسش ؟ آیا هنرمندان گناه کردند که به مردم گفتند در انتخابات شرکت کنید تا پرشور شود .آیا ۲۴ میلیون نفر هم اشتباه کردند یا نه به شعارها اعتماد کردند . من میگویم آیا مردم آلان یقه دولت را بگیرند یا یقه حزب اصلاح طلبان را بگیرند اتفاقا نقطه اشتباه در رفتار سیاسی که اتفاق افتاده این هست که نباید رای دهندگان و لیدر رای دهندگان و سلبریتی ها را سرزنش کرد بلکه باید حزب اصلاح طلبان اینقدر قدرت سیاسی داشته باشد که بتواند مطالبه معوق و تحقق نیافته در موقع انتخابات را از مجلس و دولت و فرای دولت طلب کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
برو پپسی بنوش خارج نشین
جناب چمران فقط اقتصاددان ، اقتصاد کلان وخرد اقتصاددان حوزه سلامت اقتصاددان حوزه انرژی اقتصاددان حوزه ورزش اقتصاددان حوزه کشاورزی و... باآن ترکیب پزشک ومهندس اوضاع همین میشود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
کدام اقتصاد دان . این افراد اصلا کتاب اقتصاد را قبول ندارند . این سخنان دهن‌پر کن فقط برای جمع اوری رای برای حزب اقلیت هست . آیا انها نمیدانند که اگر بخواهند تورم را پایین‌نگه دارند چکاری باید انجام دهند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
جناب ۲۱:۴۳باور کن نمیدانندفقط عنوان دکتری اقتصاد دارندبقالی سر کوچه بیشتراز برخی میداندآنان که دانشمند این حوزه هستندهم درگوشه وکناری فقط مشغول تماشا واحیانا حرص خوردن از این بی نظمیها هستند
کیهان .....موسوی و خاتمی طرفداری از اغتشاش گران کردند و نظام را متهم به خشونت کردند .
آتش فشان کیهانی همزمان با ثبت نام نامزدها برای انتخابات مجلس!!!! باید مراقب این حرف ها بود
اقای احمدی نژاد عزیز سکه و بن فقط برای ضعفا ممنوع هست !!!بزرگوار اگر اینها نگیرند پس کی بگیرد؟!!! امثال من بگیرن!!! که از سال ۹۳ تا کنون در شعبه ...تهران نتوانستم سابقه بیمه سالهای ۷۴ تا ۷۷ را که حق بیمه انرا دریافت کرده اند ولی مدارک ان را گم کرده اند و مدارک کپی منو هم به عنوان سند قبول ندارند و یا اینهایی که با یک تلفن مرده را زنده و یا برعکس میکنن بگیرند پس برادرم اعتراض نکن وگرنه شما هم ....
این زیبا کلام بازنشست نمیشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
ایشون استاد راه انداختن جریان های آبکی و بعدش اظهار ندامت است.بار اولش نیست سبقه اش رو چک کنید متوجه میشید
تابناک اگر جرات نداری بیانیه‌ی موسوی رو منتشر کنی لطفا شرافت داشته باش و جواب دیگران -به خصوص کیهان- درباره او بیانیه رو هم منتشر نکن. ما اگر بخوایم بدونیم کیهان چی میگه خودمون هر روز صبح میریم کیهان میخریم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
نون تابناک را اجر نکن . چرا باید افرادی که در خطوط قرمز هستند تابناک را به درد سر بیندازی . اگر تابی را بایکوت و فیلتر کنند درد دل ما جوانان را کجا بگوییم . رسانه های خارجی و معاند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
حالا این بیانیه برای امثال تو مستنده؟ اونم از کسی که باید وقایع دوره مسئولیتش رو خودش یه بار مرور کنه بعد بیانیه بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
موسوی روحانی دوم است برای امثال شما که به این افراد دل بسته اید متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
پانصد شبکه ماهواره ای و تلگرامی بیانیه موسوی رو پوشش دادن از شما بعیده ماهواره نداشته باشی بنابراین برو بخون حالشو ببر که چطور اونایی که با تکرار این بلا ها رو سرمون آوردن الان دست پیش گرفتن
آقای آشنا زمانی که از مرصاد ۲ صحبت میکردی باید به فکر شهدا میبودی...شاید اون طوری می‌شد حداقل از حجم شهدا کمتر کرد!
..........تهران گفت . برخی از اغتشاشگران از پشت سر تیر خورده اند .....( آن‌برخی و بعضی دیگر از کجا و چگونه تیر خورده اند ) میشود از بالای ساختمانهای بلند از پشت سر هم شلیک کرد .بستگی دارد زوایه دید و زوایه نگاه چگونه باشد .سر تفنگ جنگی را میشود چرخاند و از جلو به عقب و راست به چپ گردش داد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
دوتا پسر همسایه ما صبح روز شنبه از خانه خارج شدن و دیگر برنگشتند، آنها را در خیابان با سلاح گرم کشته بودند و جسد بی جان آنها را با ماشین شخصی به خیابان های که درگیری گسترده میان معترضین و نیروهای نظامی بود انتقال داده بودند.
از طریق دوربین هایپرمارکتی که در آن خیابان بود توانستند پلاک ماشین ها را شناسایی کنند و قاتل را روز سه‌شنبه دستگیر کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
ولی در پزشکی قانونی مشخص میشه از چه فاصله ای شلیک شده آیا از نزدیک بوده یا از بالای ساختمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
معلومه فیلم سینمایی زیاد میبینی
احمدی‌نژاد که بن می دادی همه عمر، حالا داره برامون اشک تمساح می ریزه ، دولت خودش استاد همه این مواردی بود که داره ازش انتقاد می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
این به اعضای مجمعه نه به مردم عادی نمیدونم تفاوتشو فهمیدی یا نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
پول هابی رو که یاران و دولت ایشون پخش کرد و بابت
اون ها بعضی از یاران حلقه نوریش به زندان رفتند هم به مردم عادی بوده، تو نفهمیدی که رحیمی چقدر خرج نماینده های مجلس کرده بود.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
چه ربظی داره خلاف خلاف است در هر دوره ای باشد و توسط هر کسی باشد
هروقت آقای سالک در قبال عملکرد خود در چند دوره نمایندگی مردم اصفهان پاسخگو بودند ویک گزارش حتی مختصر درخصوص خدمات خود به مردم ارائه دادند و توضیح دادند که چرا از این صندلی دل نمی کنند . می توانند از دیگران توضیح بخواهند .
واقعا سیاستمدارانی که بصورت جدی و پر دامنه دنبال نامزد شدن و گرفتن رای مردم هستند
و هنوز فکر میکنند ،
که مردم در انتخابات آتی و علیرغم وجود نظارت استصوابی و ناکارآمدی و افلیج بودن مجلس و دولت همچون گذشته ، در این سیستم مجددا شرکت خواهند کرد !؟
یا زیاد خوش خیال هستند ،
ویا به اوضاع و احوال مردم خسته و معترض از سونامی وحشتناک فلاکتها در کشور کاملا ناآگاه و ناآشنا و بی تفاوت می باشند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
این سیاستمداران تحمیلی شده به مردم هنوز نمیدادند که ابزار مردم سالاری قدرت حزبی هست که آنرا هم تندروها شل و پرش کردند . یعنی اولین لازمه قدرت مردم شل و پر شد دوم مجلس مستقل .
درود بر احمدي نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
تو چقدر پررویی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
22:14
همین که تو کمرویی ما را بس است
ناشناس
| - |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
درود
مگه کسانی که به اجمدی نژاد رای دادن و تشویق کردن پاسحگو بودن که حالا حامیان روحانی پاسخگوباشن ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
ولی مدعی مسئولیت پذیری بودن و به همین خاطر از قبلی ها انتقاد میکردن اینو فراموش نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
اشتباهات که روحانی کرده به اندازه صد تا دولت احمدی نژاد هست
احمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
احمدی نژاد باید پاسخ گو باشد که چرا در دوران دولتش به منافع کشور و ملت خیانت نکرد چرا با آمریکا و اروپا زد وبند نکرد چرا ظرفیت های هسته ای را احیا کرد چرا ماهواره به فضا پرتاب کردیم چرا قول
برود چرا پروژه مسکن مهر و سهام عدالت و یارانه به مردم اعطا کرد چرا پیشرفت در صنعت نانو و غیره اتفاق افتاد چرا ماهواره ها ساخته شد چرا در سراسر کشور 2500 جایگاه سی ان جی احداث شد چرا در سیاست خارجی تهاجمی عمل کرد چرا ال 1395 ای.....داد سرانی به فضا
زیبا کلام . من دیگر نمیتوانم توی چشم دیگر هموطنان نگاه کنم چون انها را ترغیب و تشویق کردم که به روحانی رای بدهند ولی روحانی با کارهای که حتی یک کار اقتصادی انجام ندادند هیچ به مردم با لبخند و خنده در مورد گرانی بنزین اظهار بی اطلاعی کردند . ....اقای زیبا کلام شما دیگه چه جور سیاستمداری هستید ؟ چرا روحانی دو سال پیش وقتی پشت تریبون قرار میگرفت چنین نمیکرد . روحانی هر وعده و شعاری که دادند مخالفین ایشان با تخریب سیاسی و شخصیتی ایشان برخورد میکردند و چند بار تهدید کردند یعنی روحانی هر صحبیتی حتی صحبت در مورد اقتصاد هم نظری داشته باشد به او مخالفت میکنند حتی هر روز و هر هفته دولت نمیتواند این حجم زیاد انتقاد را پاسخگو باشد چپ و راست بی امان بهش حمله لفظی میکنند . بنابراین راهی ندارد جز اینکه بگوید من خبر ندارم من هم‌مثل ملت هستم . یعنی با زبان سیاسی و سیاستمدار گفته است من هیچکاره هستم خودتان اجرا کنید مسولیت هم با خودتان . اگر اعتراضی هم شد من فقط نگاه میکنم و لبخند میزنم . آقای زیبا کلام چرا مطالبه مدنی و سیاسی خودت را از طریق حزبی که بهش رای دادی از طریق مجلس مطالبه نمیکنی . ایا این حزب اینقدر بی قدرت شده که حتی پاسخگو نیست . حزب باید اینقدر قدرت داشته باشد که از طریق مجلس دولت را منحل کند . دولت را برکنار کند . آیا شدنی هست ؟ من هم‌جای روحانی بودم لبخند میزدم . چون جوابم این هست که از اول پیش بینی میکردم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
ماشاءالله روحانی به اندازه کافی زبون داره که نیاز نباشه شما به سبک خودش ازش دفاع کنید. نمیدونم بعضی از ما مردم تا کی میخوایم مسئولیت اشتباهات خودمونو گردن دیگران بندازیم؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
تعجب میکنم که چرا مردم متوجه این نیستند که جمله (متهم ... )ایشان به کنایه بود
تابناک تو رو خدا پیگیر اینترنت همراه سیستان و بلوچستان باش
اینجا هنوز وصلش نکردن
مسئولین و نمایندگان ما که عرضه ندارن
شما خبرنگاران صدای ما باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
سیستان مظلوم ترین استان ایرانه که وقتی شما برید اونجا و از نزدیک شرایط مردم رو ببینید فکر میکنید به اندازه 100 سال در تاریخ به عقب رفته اید

کاش حالا دولت های مختلف کاری برای سیسنتان انجام نمیدن حداقل اون رو به یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج مثل امارات میفروختن تا د عرض چند سال تبدیل به یک بهشت میشد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
سیستان اگر تا چند سال دیگر مشکلاتش حل نشه یا هر استانی از نظر تخصیص بودجه با دیگر استانها برابر نشه امکان نفوذ و کمک و دخالت دول دیگر وجود داره
لطفا درمورد مدرك داوطلبان متقاضي نمايندگي از وزارت علوم سوال نماييد،مدارك تقلبي بخصوص فوق ليسانس ودكتري افزايش يافته است
نتونستی متن نامه احمدی نژاد را منتشر کنی .
همینه که از شما ها متنفریم
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
متنفریم
مردم میگویم در انتخابات شرکت نمی کنیم شما میگویید اسکرین است بگیرن نکنه ترفند جدید برای کشاندن افراد و شرکت در انتخابات است
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
جوجه سیاسی اینقدر پر رو تو سایت ها ندیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
پرچم امریکا
یعنی میخوای بگی سیاست حالیت میشه و گنده سیاستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
ناشناس۲۳:۱۸ ، آب رو بریز اونجات که میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
هشت سال که کشور دست احمدی نژاد بود ، چه گلی به سر مملکت زد که ازش طرفداری میکنید . یکی از یکی بدتر
ناشناس
| - |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
درود
مگه قراره کسی رای بده که میخان انتخابات برگزار کنن در ضمن مجلسی که به گواه نماینده هاش هیچ احتیاری نداره برا چی میخاد تشکیل شه به نظرم مجلس و دولت رو تعطیل کنین اینقدم پول صرف انتخابات نکنین
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
احسنت
به نظر دیگه وقتشه شوی انتخابات جمع بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
نمایندگان مجلس اختیار دارند ولی یا درکی از مسائل ندارند و یا صرفا برایی اهداف شخصی وارد مجلس می شوند
شبی که روحانی برنده ی انتخابات شده بود تو ستادش آهنگ جیگلی تتلو رو گذاشته بودیم و سه تا خیابون بزرگ با ازدحام جمعیت بسته شده بودن و می رقصیدن مردم واقعا خوشحال بودن.انرژی و شادی مردمی پشت این دولت بود تا با قوت پیش بره اما حمایت اینها نادیده گرفته شد و خیلی جاها تسلیم خواسته های دیگران شدند و به راست زدند برجام را به راحتی از دست دادن مدیریت اقتصادی ناکام و....سرخوردگی امثال زیباکلام
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
شب پیروزی انتخابات باید سینه و زتجیر میزدند یا دعا پخش میکردند ! باید خوشحال میشدند . مثل اینکه شما انتخابات را اشتباه گرفتی . این روال مردم سالاری هست . مردم باید گریه میکردند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
حالا هم باید مجلس عزا بگیرید واسه انتخاب اشتباهتون
تیربار و پدافند در داخل شهرها ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
به کمک عصر ارتباطات و دوربین های موبایل ها
هزاران فیلم مستند در صحنه موجود است
که بدلیل عدم پخش در سیمای میلی داخل
در تلویزیونهای ماهواره ای نمایش داده میشود
واقع تاسف بار است
که سیمای میلی در دست تند رو ترین جناح جبهه پایداری است
که حتی اصولگرایان قدیمی هم به او اعتماد ندارند !؟
و سالیانه چندین هزار میلیارد تومان بودجه دولتی و تبلیغات را بدون حساب و کتاب هدر می دهند
و حیف و میل میکنند
و با داشتن ۳۵ هزار نفر از کارکنان !؟
از رقابت با یک تلویزیونی که کلا صد نفر نیستند ، عاجز و ناتوان هستند
و از برنامه های آنها بصورت ناشیانه و مسخره کپی می زنند !؟
روحانی نیامده بود برای مردم کار کند بلکه امده بود بنفع سرمایه دارها کار کند.
بقول جناب خان در برنامه خنده وانه "اسکرین شات"
نامه نوشت ؟؟؟!!!همین؟؟؟؟!!!!!چقدر مختصر وغیر مفید..
جناب چمران مثلا این جماعت پوپولیست نان به نرخ روز خور اقتصاد دان بوده اند و ما نمی دانستیم که حالا فکر می کنید نباید کل مجلس اقتصاددان باشند؟کسی که شعار طرح ۳ فوریتی برای برگرداندن نرخ بنزین به ۱۰۰۰ تومان را می دهد ااز اقتصاد سرش می سو ؟
رای بی رای .نه مجلس می خواهیم نه ووووووووووووووزیرا
تابناک عزیز، این روزها خیلی ما را شماتت می کنند که چرا به روحانی رای دادیم، و البته درستومی گویند ما اشتباه کردیم به روحانی رای دادیم ولی این به معنی این نیست که باید به رئیسی رای می دادیم، اگر ایشون هم رئیس جمهور می شدند همین آش بود و همین کاسه، چرا که رئیس جمهور بیشتر مجری اوامر است تا مجری خواسته های مردم. و مشکل از آن سیاست ها و اوامر ناشی می شود.
خلاصه اینکه ما اشتباه می کنیم که رای می دهیم. انشالله از این به بعد شناسنامه مان را سفید نگه خواهیم داشت.
این هم از رعایت اصول خبر نویسی . احمدی نژاد به فلانی نامه نوشت . خوب ثم ماذا
این نوع اخبارناقص تا کی میخواد ادامه داشته باشه .
مثل اینکه کارت ملی برای 15 سال به بالا صادر میشه نه همه مردم آمارتونو اصلاح کنید
مملکت هیچگاه به معنی واقعی دست اصلاح نبوده که ازشون بخواهیم جواب بدن
آقای زیبا کلام 6-7 سال با روحانی یکی بودید حالا شرایط را مناسب فاصله گرفتن میبینید؟!!!!
روحانی شدت و وسعت و دامنه کارهاش یکسان بوده در این 6-7 سال شما تا حالا کجا بودید؟!!!
الآن را مناسب موج سواری دیدید؟!!!!
ما رو چه فرض کردید؟
با سلام واحترام
آقای شریعتمداری ای کاش احترام نخست وزیر امام ،و نخست وزیر دوران دفاع مقدس را نگاه می داشتی.
صحبت های شما درمیان مردم خریداری ندارد.
به نظرم برای صرفه جویی در هزینه ها خود شورای نگهبان یه تعداد نماینده انتخاب کنه برای تشکیل یک مجلس چرا این همه هزینه بشه
شمايي كه ميگي روحاني كاره نيست مگر ايشان در تبليغاتشون نگفتند اگر براي مشكلات كشورراه حل نداشتم نمي امدم ،مگه نمي دونستند،پس چرا امدند؟اين حرفا نيست ايشون ازهمون اول هم کارامدی نداشتند وبا گول زدن كاري امدند.
محمود احمدی‌نژاد درباره سکه و بن کارت رفاه اهدایی به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به آملی لاریجانی نامه نوشت ... مرا ندادند کجا شکایت کنم
باز هم کیهان و ادامهء برچسب زدن بکسانیکه ، امکان پاسخگویی ندارند . یعنی نهایت بی توجهی بقانون و نا انصافی .... !
آقای تابناک لطفا این چرت و پرت ها و توضیح واضحات اول خبرهاتونبا اسم رصد خانه یا هرچیز دیگه رو حذف کنید و اصل خبر رو سریع و بدون حاشیه ارائه بدین، خسته شدیم
وقتی کیهان به فردی حمله می کند یعنی آن فرد قدیسی است که باید وجودش را طلا گرفت.
خواهشا از اصولگراها واصلاحطلبان وباقی گروها ودار ودسته های که میخوان کاندید بشن درخواست میکنیم لیست خود را زودتر بدن که سبزی فروشها با کمبود کاغذ جهت پیچیدن سبزی مواجهند .با تشکر.
بی اختیار به نام نماینده یا رییس جمهور چه کاری می توانند انجام دهند .
خیلی جالبه ؛

آقا چرا این همه پول برای مجلسی هزینه میکنید که گوش به امر بچه های بالاست ؟!!!!!!!!!!!!!!؟

خجالت هم خوب چیزیه بخدا

شما مردم رو چی فرض کردین ؟

اون از انتخابات ، اونم از مجلسی که در یک لحظه طرح دو فوریتی و سه فوریتی خودش رو پس گرفت !!!!


مجلس خانه نماینده های ملت نیست ، نماینده کسانی هستند که . . .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی