بازدید 15853

چنددرصدیارانه‌بگیران،«حمایت معیشتی»نگرفتند؟

آمار دریافت‌کنندگان حمایت معیشتی به تفکیک ۳۱استان کشور نشان می‌دهد، در استان سیستان و بلوچستان ۱۷.۹درصد و در استان تهران ۴۲.۸درصد یارانه‌بگیران، در گروه «مشمولان حمایت معیشتی» قرار نگرفتند.
کد خبر: ۹۴۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳ 01 December 2019

آمار دریافت‌کنندگان حمایت معیشتی به تفکیک ۳۱استان کشور نشان می‌دهد، در استان سیستان و بلوچستان ۱۷.۹درصد و در استان تهران ۴۲.۸درصد یارانه‌بگیران، در گروه «مشمولان حمایت معیشتی» قرار نگرفتند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، آمار «مشمولان حمایت معیشتی به نسبت یارانه بگیران» به تفکیک ۳۱ استان کشور نشان می‌هد که در استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از استان‌های کم‌برخوردار ۸۲.۱ درصد از یارانه‌بگیران، حمایت معیشتی دریافت کردند؛ بنابراین ۱۷.۹ از یارانه بگیران این استان، مشمول دریافت حمایت معیشتی نشدند.

استان سیستان و بلوچستان بیشترین مشمولان حمایت معیشتی را به نسبت دریافت کنندگان یارانه نقدی به خود اختصاص داده است. همچنین در استان تهران ۵۷.۲ درصد از یارانه بگیران، مشمول دریافت حمایت معیشتی شدند. به عبارتی در استان تهران ۴۲.۸ درصد از یارانه بگیران، «حمایت معیشتی» دریافت نکردند. در بین ۳۱ استان کشور، خانوارهای یارانه‌بگیر استان تهران، کمترین سهم را از «یارانه حمایت معیشتی» دارند.

بر اساس این گزارش، بعد از استان سیستان و بلوچستان که ۸۲.۱ درصد از یارانه بگیران این استان از دریافت حمایت معیشتی بهره‌مند شدند، به ترتیب در استان‌های خراسان شمالی ۷۹.۲ درصد، استان خراسان جنوبی ۷۸.۴ درصد، استان گلستان ۷۸ درصد، استان لرستان ۷۷.۷ درصد، استان گیلان ۷۷.۱ درصد، استان کهگیلویه و بویراحمد ۷۷ درصد، استان کرستان ۷۵.۹ درصد، استان اردبیل ۷۵.۲ درصد و استان همدان ۷۵.۲ درصد از یارانه بگیران، حمایت معیشتی دریافت کردند. یعنی در این استان‌ها بین ۱۸ تا ۲۵ درصد از یارانه بگیران مشمول حمایت معیشتی نشدند.

همچنین در استان‌های کرمان ۷۴.۷ درصد، زنجان ۷۴.۶ درصد، خراسان رضوی ۷۴.۵ درصد، آذربایجان غربی ۷۴.۵ درصد، آذربایجان شرقی ۷۴.۴ درصد، هرمزگان ۷۴.۳ درصد، چهارمحال و بختیاری ۷۴.۱ درصد، قزوین ۷۳.۷ درصد، کرمانشان ۷۳.۳ درصد و خوزستان ۷۲.۴ درصد از خانوارهایی که یارانه نقدی دریافت می کردند، مشمول دریافت حمایت معیشتی شدند. در این استان‌ها بین ۲۵.۳ تا ۲۷.۶ درصد از خانوارهای یارانه بگیر در گروه دریافت کنندگان حمایت معیشتی قرار نگرفتند.

اما در بین ۱۰ استانی که در گروه کمترین مشمولان دریافت حمایت معیشتی قرار دارند، ۷۲.۳ درصد از یارانه بگیران استان مرکزی، ۷۰.۸ درصد از یارانه بگیران ایلام، ۶۹.۰ درصد از یارانه بگیران استان سمنان، ۶۸.۷ درصد از یارانه بگیران استان مازندران، ۶۸ درصد از یارانه بگیران استان قم، ۶۷.۸ درصد از یارانه بگیران استان فارس، ۶۶.۸ از یارانه بگیران استان بوشهر، ۶۵.۹ درصد از یارانه بگیران استان اصفهان، ۶۴.۹ درصد از یارانه بگیران استان یزد، ۶۳.۶ درصد از یارانه بگیران البرز و ۵۷.۲ درصد از یارانه بگیران استان تهران، حمایت معیشتی به آنها تعلق گرفت و مابقی یارانه بگیران در این استان‌ها، مشمول دریافت حمایت معیشتی دولت نشدند.

بر اساس این گزارش، میانگین ۳۱ استان کشور نشان می‌دهد، در کل کشور ۷۰.۱ درصد از یارانه بگیران، حمایت معیشتی را دریافت کردند و حدود ۳۰ درصد نیز در گروه مشمولان حمایت معیشتی دولت نشدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۴
من که نگرفتم یعنی هیچ کس نگرفته تعداد انهایی که گرفتن آنقدر کم است که به نظر نمی اید
هر جا به نفعشان هست اعداد را به درصد بیان می کنند و هرجا به نفع باشد به عدد و رقم آمار می دهند.
دولت محترم !
لطفا در این مورد درصد نگویید ، به عدد بگویید چند میلیون نفر کمک معیشتی گرفتند ؟
می خواهیم با ادعای 60 میلیون مقایسه کنیم .
ضمنا آقای روحانی گفتند " به غیر ار 60 میلیون بقیه مردم هم درخواست کنند و ما پرداخت می کنیم اشکالی ندارد اگر 5 میلیون و یا 10 میلیون نفر دیگر هم درخواست کنند پرداخت می کنیم . ما مشکلی نداریم."
نکنه خدای ناکرده دروغ گفتند ؟!!!
این آمارها همش کشکه از هر کی می پرسی میگن به ما پرداخت نشده کما اینکه در نظر سنجی تابناک 90در صد از شرکت کنندگان گزینه عدم پرداخت را انتخاب کردند
خير نبينن من سرپرست خانوارم سه تا هم يتيم داريم يارانه منوقطع كردن ميگن چرا سه دفعه مبلخ چهل ميليون تو حسابت وارد شده . ولي خارج شدن آن را نميبينن كه براي فرزندم وام گرفتم و قرض كردم ماشين بخرم اسنپ كار كنه حالا هم كه اسنپ رفت رو هوا ديگه كار نميكنه بدبخت شدم با اين همه قسط
گفتند تو گلستان 78 درصد مردم این یارانه را گرفتند ولی تو روستای ما خیلی از فک و فامیلای ما دارایی هیچ کدومشون زیاد نیست نگرفته اند حتی یکی از همسایه هامون که تحت پوشش بهزیستیه هم نگرفته بود. نه پدرم گرفته (که زندگیش با گندمکاری در 4 هکتار زمین (با در آمد سالانه حدود 20 میلیون تومن) می گذرد) گرفته نه برادرم که با کارگری داره روزگار می گذرونه بخواهم بگم از این مثالها تا دو روز می تونم تایپ کنم ...
فکر کنم دولت در این زمینه هم داره دروغ میگه
کاش مجلسی داشتیم که می تونست به دروغها و بی تدبیریهای دولت رسیدگی کنه
میگن یکی داد زد واعلام که یک کشف جدید کرده
پرسیدند چی کشف کردی؟
پاسخ داد : اینجا که او ایستاده وسط اسمان است
پرسیدند از کجا میدانید؟
پاسخ داد اگر قبول ندارید خودتان بروید متر کنید
حالا اندر حکایت اعلام دولت درباره درصد و تعداد مشمولین بسته حمایتی هست
اگر کسی قبول ندارد مستندات دولت را خودش برود از تک تک مردم سئوال کند و بعد نتیجه را اعلام کند
یاعلی
دروغه
طبق آمار تابناك فقط ١٠ درصد از ٦٠ ميليون نفر يارانه ي معيشت گرفتند
به دلیل اینکه ما مردم خیلی به حرفها وامار شما اطمینان داریم می پزیریم. شما درست میگید.
فقط به تعداد کمی یارانه پرداخت شد. بقیه پولها کجا رفت؟
با توجه باظهارات آشنایان و ... 30% اعلام شده برای حذف شدگان ، نمیتواند درست باشد .
این آمار مثل بقیه آمارها دروغه.من کارمند هستم در یکی از استانهای شمالی با دریافتی ماهانه 2300.و حمایت معیشتی هم نگرفتم.تقریبا بیشتر همکارانم هم نگرفتن.
با سلام

ببخشید این درصد ها به درد مردم نمی خوره

شفاف بصورت نفرات اعلام کنند در هر استان چند نفر . چند خانوار

ای کمک معیشتی رو گرفتن.

ما که هنوز سر درنیاوردیم

به سامانه کد ملی رو ارسال کردیم

و هنوز پیامک و کد رهگیری برایمان نیامده

این واقعا مسخره است.

هیچ کس هم پاسخگو نیست

و میگن تلفن نزنید

مراجعه حضوری هم نکنیند

لطفا شما اطلاع رسانی کنید

شاید کسی به فریاد ما برسد.

با تشکر
سلام. من الآن سه ساله ازدواج کردم نه یارانه ام به حساب شوهرم واریز میشه نه این بسته حمایت معیشتی. اعتراض هم کردیم ولی سیستم هدفمندی یارانه قطعه. جالبه که بعد از ازدواجم یارانه ام از یارانه پدرم جدا شده یعنی الآن خانواده پدرم سه نفر محسوب می شن و در واقع یارانه من حذف شده. ممنون میشم پیگیری کنین که کجا باید مراجعه کنم. پلیس +10 هم رفتم ولی میگن فعلا ثبت نام جدید یا تغییر در اطلاعات ندارن.
کار دولت غلط است. به کل یارانه بگیران باید مبلغ افزایش بنزین را بریزند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار