بازدید 6235
۲

غفوری: درست نیست در جیب بازیکن دست ببرید و پولش را بردارید

کد خبر: ۹۴۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸ 30 November 2019

مدافع تیم استقلال می‌گوید برای شرایط این روز‌های استقلال خوشحال است و به مجموعه این تیم افتخار می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، وریا غفوردی پس از تساوی تیمش برابر سپاهان، اظهار کرد: نمی‌خواهم درباره بازی صحبت کنم. بازی خیلی خوب بود و من برای این روز‌های استقلال خیلی خوشحالم و به تیم و مجموعه خودمان افتخار می‌کنم. ان‌شاالله از این هم بهتر شویم.

وی افزود: از وزیر ورزش تقاضا دارم تکلیف درصدی که از قراداد بازیکنان کسر می‌شود را مشخص کنند. ۳درصد هیات فوتبال برمی‌دارد و ۳درصد هم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برمی‌دارند. حدود ۱۵درصد هم به عنوان مالیات کسر می‌شود و باشگاه‌ها هم ۱۰ تا ۲۰درصد پول بازیکنان را نمی‌دهند. یعنی اگر یک باشگاه خوب پول بدهد، بازیکن بیشتر از ۵۰ تا ۶۰ درصد پولش را نمی‌گیرد. باید تکلیف این را مشخص کنند که چرا درصدی برای حق عضویت و حق حضور در لیگ از قراداد بازیکنان برمی‌دارند؟ بازیکنان حتی بیمه ندارند و اگر برای بازیکنی اتفاقی رخ بدهد، معلوم نیست برای زندگی‌اش چه اتفاقی رخ خواهد داد. باید برود و کار کند. برخی بازیکنان قراداد بالاتری دارند و برخی قراداد پایین تری می‌بندند، اما بر اساس، چون درصدی می‌گیرند از برخی بازکنان پول بیشتری می‌گیرند درحالی که شرایط حضور در لیگ برابر است. این را برای ما توضیح بدهند. این کار غلط است و درست نیست در جیب بازیکن دست ببرید و پولش را بردارید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اقاي غفوري ميشه لطفا با كسر همه اين مبالغ بگيد سالي چقدر پول ميگيرن بازيكناي فوتبال...شما يكي از بهترين درامدهارو دارين خدا رو شكر كنيد..زحمت ميكشيد تلاش ميكنيد قبول داريم ولي وقتي بازيكناي تيمهاي بزرگ فوتبال از بي پولي مينالن عجيبه براي مردمي كه صبح تا شب تلاش ميكنن و هيچي ندارن اگثر تيمها دولتي و پول از سفره بيت المال ميريزن تو جيب فوتباليستها اگه بيشتر ميخواين تلاش بيشتر كنيد برين كشورهايي كه پول بيشتري ميدن
بیچاره ها خیلی محتاجند وتافته جدا بافته پیشنهاد میکنم یارانه هم بدهید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار