بازدید 21143

اینترنت موبایل در دو استان وصل شد

کد خبر: ۹۴۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ 27 November 2019
اینترنت موبایل در قزوین وصل شد

اینترنت تلفن همراه در استان قزوین وصل شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، اینترنت تلفن همراه که از هفته گذشته و پس از شلوغی در شهر‌های مختلف با دستور شورای عالی امنیت ملی قطع شده بود از دقایقی پیش در استان قزوین وصل شد.

اینترنت خانگی و ادارات و دانشگاه‌ها از اوایل این هفته وصل شده بود.
 
اینترنت همراه در بوشهر وصل شد /هیچ مشکلی گزارش نشده است
 
 از ساعتی پیش اتصال اینترنت همراه نیز در استان بوشهر برقرار شده و شبکه‌های اجتماعی مختلف و همچنین تمامی سایت‌های داخلی و خارجی از طریق بسته‌های اینترنتی همراه در دسترس کاربران است.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مدیرکل ارتباطات و فناوری استان بوشهر عنوان کرد: در حال حاضر اینترنت همراه وصل شده و مشکلی ندارد، بوشهر جز استان‌هایی بوده که از عصر امروز موضوع اتصال اینترنتی آن عنوان شده و با پیگیری‌های به عمل آمده مشکل رفع شد.

علی سملیان توضیح داد: با توجه به اتصال اینترنت استان‌ها به ترتیب، بوشهر هم در لیست قرار گرفته و ممکن بود ساعت ۲۲ یا ۲۳ شب وصل شود که سعی کردیم این زمان را کاهش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: از حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز جاری اینترنت در استان بوشهر وصل شده و تمامی مشترکین نیز به اینترنت همراه خود دسترسی کامل داشته اند.

این مسئول اظهار کرد: هم اکنون اتصال اینترنتی اپراتور همراه اول نیز به طور کامل برقرار است و در تماس و بررسی وضعیت توسط ارتباطات سیار هیچ گونه مشکلی گزارش نشده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان بوشهر تاکید کرد: در خصوص اپراتور ایرانسل نیز اگر موردی وجود داشته باشد حتما بررسی و رفع خواهد شد. مشکل اتصال اینترنت خانگی نیز در همان روز‌های اولیه و با پیگیری‌های انجام شده برطرف گردیده بود.

به گزارش ایسنا، از روز شنبه هفته جاری و با تصمیم شورای عالی امنیت کشور دسترسی به سایت‌های دارای سرور خارجی و همچنین برخی از اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان قطع شده بود. محدودیت ایجاد شده در راستای جلوگیری از سوء استفاده از اینترنت بوده، و به منظور برقراری آرامش در کشور دسترسی به شبکه‌های پیام رسان خارجی قطع شده بود.

اکنون با برقراری مجدد آرامش و رفع تهدیدات، اتصال اینترنت در استان بوشهر نیز مجددا برقرار شده و همه شهروندان می‌توانند، چون گذشته از خدمات مبتنی بر اینترنت استفاده نمایند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر