بازدید 10625
۱
سوژه

آیا قهرمانی الهلال در آسیا به نفع بیرانوند شد؟!

با توجه به حضور بیرانوند بین ۳ کاندیدای نهایی بهترین بازیکن آسیا و حضور کاپیتان تیم اوراواردز و از دست دادن قهرمانی آسیا به نظر می‌رسد حالا بیرانوند شانس بیشتری برای تصاحب بهترین بازیکن سال آسیا نسبت به رقیب ژاپنی خود داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 26 November 2019

به نظر می‌رسد قهرمانی تیم فوتبال الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به سود دروازه‌بان تیم ملی ایران و تیم پرسپولیس شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال الهلال عربستان در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ مهمان اوراواردز ژاپن بود که با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و جام قهرمانی آسیا را برای سومین بار در تاریخ خود بالای سر برد.

الهلال در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در خانه موفق شده بود، نماینده ژاپن را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. این تیم در مجموع با نتیجه ۳ بر صفر برنده این تقابل شد و قهرمانی آسیا را کسب کرد.

نماینده غرب آسیا در شرایطی به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسید که این پیروزی در عین حال به نوعی به نفع علیرضا بیرانوند هم شد. با توجه به حضور بیرانوند بین ۳ کاندیدای نهایی بهترین بازیکن آسیا و حضور کاپیتان تیم اوراواردز و از دست دادن قهرمانی آسیا به نظر می‌رسد حالا بیرانوند شانس بیشتری برای تصاحب بهترین بازیکن سال آسیا نسبت به رقیب ژاپنی خود داشته باشد.

آیا قهرمانی الهلال در آسیا به نفع بیرانوند شد؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اونی که رفته فینال شانس نداره ایشون که فقط استعدادش پرتاب توپه شانس داره؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان