بازدید 4194

احتمال صدور کارت بازی پنج ستاره نساجی درآستانه بازی با استقلال

کد خبر: ۹۳۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 25 November 2019

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره آخرین وضعیت صدور کارت بازی پنج بازیکن تیم نساجی برای دیدار با استقلال ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، جمشید نورشرق درباره آخرین وضعیت صدور کارت بازی برخی بازیکنان تیم فوتبال نساجی در آستانه دیدار با استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: در حال حاضر مسئولان باشگاه نساجی قرار است وعده‌هایی که داده‌اند را عمل کنند و بعد از آن هم ما قرار است به وعده‌های خودمان عمل کنیم! تا این لحظه هم مالک و مدیران این باشگاه به بخش عمده‌ای از قول‌هایی که دادند عمل کردند و ما هم در فدراسیون فوتبال منتظریم تا در صورت عمل به سایر وعده‌ها، کارت بازی بازیکنان این تیم را صادر کنیم.

وی در مورد اینکه آیا علیرضا حقیقی نیز با توجه به اینکه در دیدار هفته گذشته کارت بازی دریافت کرده بود باید برای این بازی مجدداً مجوز بازی دریافت کند، گفت: حقیقی با توجه به اینکه هفته گذشته مجوز بازی دریافت کرده بود، مشمول این رویه نمی‌شود و می‌تواند برای تیمش بازی کند.

رئیس کمیته تعیین وضعیت در پاسخ به این پرسش که «مدیران باشگاه نساجی باید چه تعهداتی را عملی کنند تا کارت بازی بازیکنان آنها صادر شود؟»، تأکید کرد: بخشی از دیون‌ و مطالبات باشگاه را طبق توافقی که انجام دادیم یا باید تسویه و یا رضایت طلبکاران را جلب کنند. بخش عمده‌ای از این تعهد انجام شده و الان هم من در فدراسیون فوتبال منتظرم تا سایر تعهدات انجام و ان‌شاءالله مجوز بازی بازیکنان بعد از آن صادر شود.

محمد قاضی، مهرداد کفشگری، رضا جلالی، مجتبی رمضانی و محمدحسین باباگلی بازیکنان تیم نساجی هستند که هنوز کارت بازی آنها در این فصل صادر نشده است. دیدار تیم‌های نساجی و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر ساعت 15:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر