بازدید 7832

انتقاد یک نماینده از ادامه یافتن قطعی اینترنت

نماینده مردم بافق معتقد است قطعی اینترنت باعث آسیب دیدن فضای کسب و کار می‌شود و باید راه‌های جایگزین برای آنچه که در داخل قطع می‌شود و یا استفاده نمی‌کنیم فراهم کنیم تا مردم دچار مشکل نشوند.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ 23 November 2019

نماینده مردم بافق معتقد است قطعی اینترنت باعث آسیب دیدن فضای کسب و کار می‌شود و باید راه‌های جایگزین برای آنچه که در داخل قطع می‌شود و یا استفاده نمی‌کنیم فراهم کنیم تا مردم دچار مشکل نشوند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی، درباره قطعی شبکه اینترنت در کشور در پی حوادث روزهای اخیر، گفت: ساختار کارهای روزمره به نحوی تنظیم شده است که عدم استفاده از فضای مجازی برای انجام آن‌ها ناممکن است.

نماینده مردم بافت ادامه داد: قطعی شبکه اینترنت به یکباره برای ما مشکلاتی به وجود خواهد آورد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید برنامه‌هایی داشته باشیم که در صورت قطع شبکه‌های خارجی بتوانیم در داخل از اینترنت استفاده کنیم، گفت: باید شبکه‌های داخلی را ساماندهی و به نحوی این زمینه را فراهم کنیم که پاسخگوی نیاز داخل باشد تا در چنین مواقعی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو نشویم.

وی تاکید کرد: با رویه‌ای که در پیش گرفته شده کارهای اداری و مشاغلی که در این فضا فعالیت می‌کنند، آسیب می‌بیند.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با قطعی شبکه اینترنت خط خبری داخل نیز بسته است و مردم ممکن است سراغ رسانه‌های بیگانه بروند اینگونه رفتارها چه مضراتی خواهد داشت، گفت: در دنیای امروز که اطلاعات حرف اول را می‌زند باید گزینه های جایگزینی داشته باشیم؛ وزارت ارتباطات و دستگاه‌های مربوطه باید این توانایی را داشته باشند که جایگزینی برای آنچه که در دسترس نداریم فراهم کنند.

وی تاکید کرد: ما در حال حاضر در مسئله اطلاع رسانی و خبررسانی دچار مشکل هستیم بسیاری از کارهای ما در مجلس با استفاده از فضای مجازی صورت می‌گیرد که آن هم با مشکل روبروست.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید راه‌های جایگزین برای آنچه که در داخل قطع می‌شود و یا استفاده نمی‌کنیم فراهم کنیم تا مردم دچار مشکل نشوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۵
عجب گیری کردیما. مثلا میخواین چی رو ثابت کنید. باشه شما قدر قدرت. هرچی شما بگید همون درسته حالا وصل کنید این لامصبو...... اه
همه اینها را میدانند ولی کسی حرف گوش کن نیست.
بی خود زور نزن . رای نمیدم.
رای بی رای
رد صلاحیت 100 درصد !
به نظر من اکثریت مردم جنبه استفاده درست از اینترنت را ندارند . پس این قطعی اینترنت به نفع همه است و شاید خودِ مردم این را ندانند .
امیدوارم انشاءاللّه و به امید خدا مسئولین ذیربط ، اینترنت ملی را هرچه زودتر راه اندازی کنند و ما را از شر این اینترنت جهانی نجات دهند ، انشاءاللّه . . .
وصل کنین این نت رو زندگیمون به اندازه کافی داغون هست داغونترش کردین
برای ارتباط آزاد با جهان هیچ جایگزینی وجود ندارد. بی اینترنت کسب و کارها می میرند و در کوتاه مدت و بلند مدت آسیب زیادی به شکل بی کاری و فقر و نارضایتی در جامعه بر جامعه وارد می شود. خود دانید!
95 درصد جستجو در دنیا با گوگل انجام میشود و مجوع همه جستجو در سایر موتورهای جستجوی همه کشورها گمتر از 5 درصد است! چیو قراره با گوگل جایگزین کنید؟؟؟؟؟؟
اوج هنرنماینده مردم = انتقاد !!!
چرا هیچکس نمی فهمه که اینترنت فقط پیام و گروه اشغال و مستهجن نیست. من فریلنسر هستم یعنی خودم پول درمیارم از اینترنت از طریق انجام پروژه های برنامه نویسی برای کلاینت های خارجی و داخلی.حالا می گند اینترنت رو باز باز نکنید در شرایطی که مهمترین سایت های مستندات علمی تحریم‌ هست!بقیه ش هم خود زنی کنیم و فیلتر!
ای وای خدای من نکنین خوب مسئولان و مقامات ما بهترین هستند در دنیا،دیشب اخبار می گفن چندین نفر بی خانمان در انگلیس در سال گشذته مردند،وای خدا از این همه رفاه و عدالت و آزادی
نماینده مجلس چکاره است که اعتراض کنه یا نظر بده؟
جایگزین یعنی چه؟ مگر میشود گفت ما پرواز خارجی نمیخواهیم چون خودمان پرواز داخلی جایگزین کردیم؟ جایگزین ارتباط با دنیا وجود ندارد.
قرار بود ۲۴ ساعت قطع باشه نه اینکه یکهفته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار