بازدید 22247
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با «تابناک» مطرح کرد؛

مجلس خواهان افزایش تدریجی قیمت حامل‌های انرژی است/ ما نمایندگان هم می‌دانیم که قیمت بنزین واقعی نیست

پس از تصویب موضوع افزایش بهای بنزین در شورای عالی سران سه قوه، یکی از نخستین نهاد‌هایی که به این تصمیم واکنش نشان داد و اعتراض بسیاری کرد، مجلس شورای اسلامی بود، به گونه‌ای که حتی برخی نمایندگان، طرح‌هایی نیز برای رد مصوبه سه قوه در برنامه خود گذاشتند.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 22 November 2019

پس از تصویب موضوع افزایش بهای بنزین در شورای عالی سران سه قوه، یکی از نخستین نهاد‌هایی که به این تصمیم واکنش نشان داد و اعتراض بسیاری کرد، مجلس شورای اسلامی بود، به گونه‌ای که حتی برخی نمایندگان، طرح‌هایی نیز برای رد مصوبه سه قوه در برنامه خود گذاشتند.

به گزارش «تابناک»؛ نمایندگان فراکسیون امید، دو طرح سه فوریتی و دو فوریتی آماده کرده بودند که به محض ورود به مجلس، تقدیم هیأت رئیسه مجلس شود تا ضمن رد مصوبه سران سه قوا، طرح جایگزین برای افزایش قیمت‌ها ارائه شود.

اما پس از سخنان رهبر انقلاب، فراکسیون امید، طرح خود را از دستور خارج کرد؛ با این حال، برخی نمایندگان به ویژه نمایندگان منتسب به پایداری، همچنان بر باور خود در خصوص افزایش نیافتن بهای بنزین پافشاری داشتند.

سیدحسین نقوی‌حسینی، نماینده ورامین در مجلس دهم در خصوص اینکه طرح مجلس برای بنزین چه بود که امروز تا این اندازه منتقد دولت است، گفت: نمایندگان مردم در مجلس تصویب کرده بودند در سال 98 هیچ حامل انرژی افزایش قیمت نداشته باشد. بنده هم دو ماه و نیم پیش در نطق قبل از دستور خود، سریع و شفاف گفتم که امسال نباید بنزین را گران کرد، زیرا این کار، کبریت زدن به خرمن نارضایتی‌های مردم است.

وی افزود: ما نمایندگان هم می‌دانیم که قیمت بنزین واقعی نیست، اما افزایش آن نیازمند مدیریت و تمهیدات لازم بود. من در دو، سه سال آخر دولت آقای احمدی‌نژاد منتقد ایشان بودم، اما یکی از کارهای خوبی که ایشان انجام داد و امروز نبود آن احساس شد، اطلاع‌رسانی به مردم بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در دولت آقای احمدی‌نژاد و پس از هدفمندی یارانه‌ها، قیمت برخی کالاها یکباره چهار برابر شد، اما به دلیل اینکه قبل از اجرای طرح، کلی بحث و بررسی، مناظره، برنامه تلویزیونی و حتی صحبت رودررو رئیس‌جمهور با مردم برگزار شده بود تا حدود زیادی جامعه آماده این جراحی اقتصادی را پذیرفته بود؛ کاری که متأسفانه در ایام اتفاق نیفتاد و مطمئنم اگر مدیریت می‌شد، شاهد این حجم از نارضایتی‌ها نبودیم.

نقوی‌حسینی اظهار داشت: در ده سال گذشته دولت‌ها همیشه به دنبال خودشیرینی در برابر ملت بودند و از این ‌روی، افزایش تدریجی قیمت بنزین را عملیاتی نمی‌کردند، در حالی که قانون این اجازه را به دولت داده بود که ظرف پنج سال، قیمت حامل‌های انرژی را به فوب خلیج فارس برساند.

وی عنوان کرد: افزایش تدریجی قیمت حامل‌های انرژی، بهترین روند برای دولت و مردم است، زیرا هم مردم زندگی خود را با این افزایش کم و تدریجی تطبیق می‌دهند و هم دولت طبق برنامه کارش را جلو می‌برد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس یادآور شد: قرار نبود نمایندگان طرح خاصی برای افزایش بنزین داشته باشند، بلکه طرح ما همان طرح قانونی گذشته بود که خواستار افزایش تدریجی قیمت حامل‌های انرژی شده بودیم و دیگر لزومی نداشت که طرح جدیدی مطرح شود.

نقوی‌حسینی با اشاره به یارانه نقدی که دولت از محل درآمد افزایش قیمت بنزین به حساب خانوارها واریز کرده است، گفت: حقیقت امر این است که این مبلغ، افزایش قیمت بنزین را پوشش نمی‌دهد؛ از این ‌روی، باید بپذیریم که زندگی بر مردم سخت‌تر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۸۶
انتشار یافته: ۱۰۴
خدا پدرتو بیامرزه شما یارانه پرداختی به مردم رو با توجه به قیمتای کلی اجناس امروز بالا ببر .... چرا نمیخواید یک کم فشار رو از روی مردم بردارید ؟؟؟؟ بجای 45تومن یارانه در ماه اونو به 500تومن در ماه افزایش بده تا یک کم رقم ها ی برداشت از جیب ملت و صدقه پرداختی بهشون به هم نزدیک بشه ....بماند که باید حقوق کارکنان و کرگران هم متناسب با این تغییرات افزایش داشته باشه .....در ضمن الان نزدیک یک هفتس ملت اینترنت بین الملل ندارن کلی ضرر زدید با این قطع اینترنت لطفا وصلش کنید.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
چون حقوق چند ده میلیونی و رانتهای دهها میلیونی داریم
من هم موافق افزایش تدریجی قیمت های انرژی و قیمت ارز هستم . حتی دولت هم مصوبه مجلس محترم را برای حذف دهم های بالا را برای خود شیرینی و برای انتخاب مجدد برای دوره دوم انتخابات اجرا نکرد . درنتیجه ان خروج میلیارد ها دلار از ایران برای خرید ویلا در ترکیه شد.
من هم اگر مثل مسئولین، مدیران دولتی، کارکنان شرکت نفت، وزرا و نمایندگان مجلس در خانه سازمانی یا هتل 6 ستاره با آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت رایگان زندگی میکردیم و ماهانه بیش از 300 میلیون تومن از دولت حقوق میگرفتم و خودرو دولتی با راننده رایگان در اختیار داشتم و کارت سوخت نامحدود در اختیارم بود و خانواده ام در کانادا، استرالیا و آمریکا سکونت داشتند قطعن مثل این نمایندگان و مسئولین از هر طرحی برای گران تر کردن حامل های انرژی و مایحتاج مردم استقبال میکردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
آقا نهایتا زیر ۵ درصد از کارکنان نفت آنهم کارکنان مناطق عملیاتی که سختی کارشون و حجم مالی و حقوقی کارشون درر تصورات شما عزیز نمیگنجد در خانه های سازمانی هستند. پول فرسودگی سریع خون و روح و جسم و انواع مشکلات خانوادگی و روحیشون را میگیرن. مدیراهارو کار ندارم
اولا که به حساب مردم نریخته است
من که چیزی نگرفتم فقیر و یارانه بگیرم اتومبیل هم ندارم مستاجرم
ثانیا مجلس بالاخره چه کرد چه میکنه
و شما همچنان فقط حرف میزنید... دریغ از ی جو عمل
کی قیمت بنزین واقعی میشه؟؟؟هر دفعه که بنزین بالا بره دلار بالا میره و قیمت بنزین دوباره غیر واقعی میشه- میخواین بنزین رو واقعی کنید یا میخواین مقدار حقوق رو پایین بیارین نسبت به دلار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
تا رابطه درست با جهان نداریم وضع همینه
بزرگوار : اولا یادتان رفته که خود مجلس جلو افزایش پلکانی قیمت بنزین را گرفت وممنوع نمود ! دوما : اگر بحث قاچاق بنزین مطرح است که همیشه بهانه افزایش قیمت بنزین شده است سهمیه را بدون افزایش قیمت عادلانه تر کنید وقیمت بنزین آزاد را لیتری بیست هزار تومان کنین ببینید آیا کسی اعتراض میکند؟ آلان با قیمت سه هزار تومان هم قاچاق همچنان ادامه دارد زیرا در کشوری مثل ترکیه بنزین به پول ما لیتری چهارده پانزده هزارتومان است سوما قسمتی از پول مورد انتظار دولت را از طریق مالیات بر خود رو " نسبت به قیمت خودرو " کارسازی کنید آنکه پراید دارد سالی دویست تومان مالیات بدهد وآنکه خود رویش یک میلیارد تومان است سالی ده میلیون تومان مالیات پرداخت کند !!! وده ها راهکار مناسب دیگر !!!
ان افزایش ۴ برابری به خاطر افزایش قیمت همه حامل های انرژی بود و نه فقط بنزین که ۴۵ هزار تومان ان روز معادل ۳۰۰ هزار تومان الان ارزش داشت
فقط تعجبم که چرا نمایندگان هنوز تو مجلس هستند.برا چه کاری؟شاید فقط برا گرفتن حقوق و مزایا و خانه سازمانی برا خودشون.نمیدانم بعضی ها با چه رویی باز هم مردم را دعوت به شرکت در انتصابات می کنند
این آقای نماینده فراموش کرده که چند سال پیش فول خلیج فارس ۱۰۰۰ تومان بود
مردم چه تقصیری دارن که فوب بالا میره یا بهتر بگم ارزش ریال پایین میره.
بایا دیگه الان شما چرا صحبت میکنی، بنزین گران شد خلاص شد و رفت ،
جراحی اقتصادی باید موجب بهبود وضعیت اقتصادی میشد ولی در عمل چی شده؟!
مگر قرار نبود بموازات افزایش قیمت حامل های انرژی یارانه مردم افزایش پیدا کنه؟! چرا قانونی که خودتون تصویب کردید رو اجرا نکردید؟
شما بجای جراحی مجدد برید دنبال افزایش ارزش پول ملی وگرنه با این روش مدیریت اقتصادی تا ابد ارزش پول ملی کمتر خواهد شد و اون موقع چیزی برای جراحی شما باقی نمیمونه!
خداوکیلی ۱۰۰ تومان میدم ؛ اینترنتو وصل کنید
آیا حقوق ۲ میلیون تومانی یک مهندس با ۱۰ سال سابقه کار واقعی است؟ تو نماینده مردمی یا مسولان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
حقوق پزشکان واقعیه. یک ریالم مالیات نمیدهند
چی میگی نماینده
شما فقط بهتون میگن به این لایحه رای بدید و به اون ندید...شما هم با یک چشم دکمه رو فشار می دید
آیا شما نمایندگان میدانید حقوق و دستمزد اکثر مردم غیراز رانتخواران دولتی و بازاری هم واقعی نیست؟؟؟؟
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
اشکال نداره یکبار هم تدریجی گرونش کنید.
کاش به جای اینکارها به دولت اجازه میدادی حقوق کارگر رو هم با فوب خلیج فارس پرداخت کنه! متوجهی که چی میگم یا نه درستون تا همینجا رسیده! همه چیز رو که نمیشه سلیقه ای پیش برد بعضی چیزها حساب و کتاب داره عزیز جان!
یعنی تو مسوولین این مملکت یه نفر ادم کاراامد پیدا نمیشه که بفهمه روش صحیح سهمیه بندی، اختضاص سرانه انرژی به همه ی مردمه و ازاد کردن قیمتش؟ هر کی نیاز نداشت بفروشه و هر کی بیشتر از سهمیه ش نیاز داشت بخره؟ اخه این چه روش مسخره ایه که هر چند سال منجر به یه شوک میشه؟ بخدا خیلی ساده س ها!
محلسی که نتونه منافع مردم را تامین کنه به چه دردی میخوره؟
درود برمجلس مقتدرمان...همچنان با قدرت در راس امور...خدایا شکرت
مجلسی که اینقدر بی ارزشه نبودش از بودنش بهتره
اسفند میاید میگید رای بدید
رای بی رای
مجلس خیلی اشتباه کرده که قبل از افزایش دستمزد دنبال افزایش هزینه های تحمیلی بر مردمه
اقای نقوی با این حرف ها ثابت کردی که مجلس هیچ کاره است و شما هم سخن گوئی بیش نیستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اشتباه منفی دادم
نمیدونم واقعاً نماینده ملت هستند که نمیفهمند شمایی که میخواهید قیمت سوخت رو به فوب خلیج فارس برسانید چرا درآمد و خودرو رو ول کردین و نمیرسونین به خلیج فارس؟
یک بچه پنج ساله میفهمه این رو
من متوجه نمیشم چرا زوم کردین روی درآمد خودتون فقط نه ملت؟
حتما حقوقها و دستمزدها واقعی هستند..عرضه ندارند رشد اقتصادی داشته باشند...ضررش را باید مردم بدهند..از محلس تزیینی بیشتر از این نباید توقع داشت..کجاست مجلسی که زمانی راس امور بود؟
تیتر غرض ورزانه
چرا در مورد اعتراض و استعفای نمایتدگان در مورد بنزین صخبتی نمیکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دقیقا
مجلس ناکارامد
قیمت حامل ها واقعی نیستند؟! دست مزدها واقعی هستند؟!!! به برکت مدیریت شما هیچ نفتی فروش نمی ره
با توجه به به کاهش درآمدهای نفتی پیشنهاد ایشان و همفکرانش برای تامین یارانه بنزین چه بوده و از چه محلی؟! اینگونه اعلام نظرها ناشیب ازبی اطلاعیست؟؟
واقعا بعضی اشخلص حرف نزنن سنگین ترن ،واقعا کجا راه رو اشتباه رفتیم،خودشیرینی برای ملت؟!؟این جمله خیلی واضح مشخص میکنه نمایندگان دقیقا نماینده مردم نیستن!!واقعا ی انتخاب چقد میتونه تاثیرگذار باشه!!خدا گفته همه برنامه هاتون فقط قسمتی که ازش نربوط به قشر ضعیف جامعه است اجرا بشه؟هزارتا ارگان عریض و طویل بدون یک ریال مالیات با صدتا آپشن(از جمله سهمیه بنزین خاص!)داریم که کلا خودشیرینی براشون معنا نداره
اگر منظور از قیمت واقعی بنزین, قیمت آن در اروپا, آمریکا و کشورهای همسایه است لطفا دست مزدهای غیرواقعی را نیز در ایران بر پایه مناطق الگویتان اصلاح فرمایید ...
! افزایش حقوق 10 تا 20 درصد ولی افزایش هزینه ها به نفع دولت 200 درصد
و اینرا میدانید که درامد ملت چقدره کمی
مجلس خاصیتی ندارد.
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مجلس چرا افزایش قیمت بنزین را به عهده دولت گذاشت؟؟،
خخخخخخخ
مرد حسابی
هر وقت خواستن تدریجی گرون کنن تو همون زمان احمدی نژاد یا روحانی اولین کسی که نگذاشت مجلس بود
چرا این قدر ادم ها فراموش کارند یا خودشون رو به اون راه میزنن
خیلی چیزهای دیگه هم واقعی نیست مثل قیمت خودرو و کیفیت دانشگاهها و میزان اشتغال و حداقل دستمزد و آزادیهای اجتماعی و میزان تورم و رشد اقتصادی
تا زمانی که مسئولان به جای مهار توروم فقط به فکر افزایش قیمت ها هستند هیچ گاه قیمت ها واقعی نخواهد شد حتی بنزین 10 هزار تومانی هم در کوتاه ترین زمان غیر واقعی خواهد شد
چرا همیشه منظور از واقعی کردن قیمت ها گرون تر کردنشه؟
دلار رو هزار تومن کنید، با همون بنزین 1000 تومنی گرون ترین بنزین منطفه می شه و دیگه قاچاقی صورت نمی گیره، حقوق مردم هم کفاف خرجشون رو میده
فقط فکر گرونی هستید هیچ فرقی هم بین اصولگرا و اصلاح طلب و پایداری و .... وجود نداره.
چرا ارزش پول ملی و تقویت نمی کنید؟
با این وضعیت هیچ وقت به فوب خلیج فارس نمیرسیم تا کی قراره با بهونه فوب خلیج فارس بنزین و گرون کنید؟
دستمزد ها کی به فوب خلیج فارس میرسند ؟
دلار گران میکنند وپول ملی رابی ارزش وبعدمیگن قیمت بنزین واقعی نیست
عزیز م لطفا بفهم اون کشورهای که قیمت بنزین رابااونها مقایسه میکنی حقوقشان بادلار است
آیا قیمت خودرو و مسکن واقعی است بدوشید این ملت را
شمانمایندگان این روهم میدونین حقوقهاهم واقعی نیست؟حقوق کارگرایرانی یک ملیونوپانصدهزارتومن یعنی ماهی ۱۲۵دلار!!!روزی ۴دلار!!!واقعا خجالت آوره.
بوی انتخابات به مشام میرسه
شما نمایندگان کاری نکنید سنگین ترید.

لطفا به معیشت مردم برسید.
ايكاش كسي در مجلس بود كه فكر ملت و حقوقشان باشد
نمایندگان محترم لطفا شما دیگه در این رابطه اظهار نظر نکنید؟؟؟!!!چرا در رابطه با ثبات قیمتها حرف و طرح نمیدهید ؟؟افزایش قیمت که طرح و هنر نمیخواهد ان خودش شب میخوابی و صبح یهو سه برابر میشود !!!پس طرح نو و هنر و زکاوت نمیخواهد ؟؟؟!!! زیاد فسفر نسوزانید چون گردو خیلی گران هست!!!
شما نماینده های نجومی بگیر میدونید حقوق کارمند هم واقعی نیست؟
شماهاکه کاره ای نیستین...همین شنبه گذشته معلوم شد..البته برای چندمین بار...همتون عقب کشیدین...ازغیرواقعی بودن نرخ دستمزدهم خبرداری؟یافقط میدونی که قیمت بنزین واقعی نیست؟
دیگه حرف و وعده وعید انتخاباتی بسه اگر راست میگید قدمی در گشایش مشکلات اللخصوص بنزین بردارید! یا سهمیه کارت را افزایش بدین یا یارانه نقدی را به میزان متناسب افزایش بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
این وقایع نشون داد که مجلس و رئیس جمهور کاره ای نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
یا با آزاد کردن واردات ماشین، قیمت ماشین رو بیارید پایین، البته اگه دوستاتون ناراحت نمیشن.
با دلال‌ها مسکن هم برخورد کنید چند تا خونه هم بسازید و با کاهش قیمت خونه هزینه زندگی رو برای مردم کمتر کنید البته اگر باز دوستاتون ناراحت نمیشن.
تازه از دلال‌ها مسکن و ماشین و دلار هم میتونید مالیات بگیرید بجایی که فقط از من کارمند با حقوق ناچیز مالیات بگیرید.
پزشکا و وکلا قشر آسیب پذیری هستند نکنه از اونها مالیات بگیرید.
کاهش هزینه زندگی برای مردم کار راحتی فقط اول باید از دوستاتون اجازه بگیرید.
و
مجلس فرمایشی نتیجه اش همینه
پس معلوم هرچي مردم شل بگيرن...................
بعد از اعتراضات مردمي كه طرح چند فوريتي براي بازگشت قيمت بنزين داشتن كه .......................
از ماست كه بر ماست.................................
نه دولت در فكر مردم است ونه مجلس به درد مردم رسيد فعلاً مردم خس وخاشاك وأخيراً هم به لقب أوباش مزين شده اند
مجلس!
دیگه مگه مجلس مهم هم هست که دوستان نماینده نظر میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
احسنت. با نملینده ها صحبت نکنید ارزش خوندن نداره حرفاشون.
مگه مجلس در سال های گذشته جلوی دولت روحانی نایستاد تا قیمت سوخت را زیاد نکند ؟ ؟ جلوی خاتمی هم ایستاد !!
مگه شماهم زنده ایی و وجود داری سخنگو ...؟
نمیشه شما نمایندگان لطفا ساکت باشین ؟!!!!
از این مجلس بی کفایتتر تو تاریخ دنیا نبوده و نخواهد بود
چقدرم نماینده هامون با عرضه هستن
اونایی که قیمت واقعی بنزین و حاملهای انرژی رو می دونیو. ایا قیمت واقعی تخم مرغ و گوشت و گوجه و میاز رو هم می دونید. می دونید کیلویی چند از کشاورز می خرن.
شما حقوق کارمندان و کارگران کشورهای دیگه را که قیمت بتزین واقعی تو کشوزشون هست می دونید چند دلاره.
شنا از رفاه و اسایش در کشورهای بدون نفت و گازی مانند المان و اتریش و دانمارک خبر دارید. می دونید چطور برای مردمشان اسایش اوردن. خوب حقوق خودتون و اطرافیانتون تو مجلس چنده. ماهانه به چند فقیر کمک می کنید
می دونید قیمت یک کیلو گوجه امروز چنده
دیدید چند نفر دارن زباله خوری می کنند و با زباله ها زندگیشون رو می چرخانند.
شما که قیمت بنزین رو می دونید موافق مقابله با تروریسم جهانی هستید. لایحه ااحاق رو امضا می کتید.
عموما دکترا دارید امیدوارم اینده ایران رو در 5 سال لینده بتوانید پیش بینی کنید.
شما که قیمت بنزین واقعی رو می دونید. ایا اگاه هستید بیشتر مردم ما مانند زامبی زندگی می کنند. نه تفریحی نه اسایشی فقط غذا می خورند که حرکت کنند.
چه به جنب و جوش افتادید برادران؟ متاسفانه بیمار خیلی وقته فوت کرده.کسی امیدی به مجلس نداره.
نقش خودتون رو در ایران اینده سرشار از بی اعتقادی.حرص و تجمل گرایی کم ندانید که تمام اینها خصوصیات خودتون بود
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
چرا باید کشوری که این همه ثروت داره، مسی فقیر باشه که انتظار داری نماینده ها به فقیرا کمک منند، اینا تو فکز ما فرو کردن که همواره باید کمک کرد به فقرا، ولی کشور ما نباید همچین تفاوت طبقاتی داشته باشه،
بی زحمت اجازه بدین فحش آزاد باشه
تا دو سه روز پیش قویا مخالف افزایش قیمت بنزین بودند و لایحه سه فوریتی میدادند و مانور برای کسب ارا میدادند اما یهو صدو هشتاد درجه تغییر جهت دادند و اظهار میدارند که ما هم میدانیم که قیمت بنزین ارزان بود
مشکلی هم بود با 124 تماس بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
فقط مردم حق اعتراض دارن
خندیدیم، قیمت دلار.... واقعی نیست
مسکن.... واقعی نیست
خودرو.... واقعی نیست
مردم تو خیابون.... واقعی نیست
قیمت گوشت.... واقعی نیست
قیمت برنج...واقعی نیست
قیمت رب..واقعی نیست
چیزایی که واقعی هستن:
آمار صدا سیما از رضایت 95 درصدی
چرا دولت خودش باعث ایجاد هرج و مرج در جامعه و رویگردانی مردم از خودش را ببارمی آورد ؟
بازم گرون کنید فقط دیگه شعار ندید تحریم اثر نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
یک قدم جلوتر رفتن میگن اثر مثبت هم داره. مثل بنزین که گرونیش به نفع اقشار ضعیفه
چی واقعیه که فقط گیر دادید یه واقعی کردن قیمت بنزین. قیمت دلار هم واقعی نیست و به طرز مسخره ای بالاست
به خداوند قسم قیمت بنزین واقعیه و قیمت دلاره که واقعی نیست
مجلسی که اختیار ندارد مردم اعتمادی به آن ندارند
نمایندگان بی کفایت حالا نطق میکنند ...
جمع کن بساطت رو ...
آدمایی که تا حالا هیچ کاری نکردند و حالا زبون در آوردند
یعنی اگه دلار تا پنجاه هزار هم رسید شما می خواهید طبق اون قیمت را به فوب برسونید....
اگه توانایی دارید ارزش پول ملی رو زیاد کنید تا قاچاق کم بشه و الا باقی حرف مفته...
الآن اگر بنزین لیتری ۵۰۰ تومان هم بشود باز هم قیمتها بالا می روند چون شوک خود را وارد کرده است...
شما نمایندگان نظری درباره قطع اینترنت که حق الناس است ندارید؟؟؟ البته انفعال مجلس در هم قضیه بنزین مشخص شد...
اینترنتمون چی شدددددددددددددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خستمون کردین
پاسخ ها
یونس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
خوب آقای خاتمی گفتن دیگه که اینترنت را باز باز نکنید
خیلی جالبه هیچ کدوم از نظرها موافق حرفهاتون نیست یعنی هیچکی ازتون راضی نیست...
خدایا ما را از شر این مجلس و دولت رها کن
مگه میزان امار بی کاری واقعی هست؟؟ مگه بخشه عمده جمعیت ایران اصلا کار دارن که حقوق بخوان دریافت کنند؟؟ همان بخش کمی هم که دریافت می کنن مگه حقوق شان مطابق توروم و افرایش قیمت ها پیش می رود؟؟؟؟؟؟؟
اين همه نفت و گاز رو مي فروشن پولشو معلوم نيست كجا خرج مي كنن بعد ميان ميگن قيمت بنزين واقعي نيست يه گزارش در مورد درامد و هزينه فروش نفت وجود دارء؟ اگه كسي ميدونه پول نفت و گاز ايران كجا خرج ميشه به ما بگه كه ما هم بدونيم بي زحمت
مجلس؟ کدوم مجلس مگه ما مجلس داریم؟ نکنه همون جایی رو میگین که گلابی میارن میخورن؟ یا همیشه چرت میزنن و از هیچی خبر ندارن و قدرت تصمیم گیری و ندارن
یه نماینده کارامد از این مجلس که به فکر مردمش هست رو خواهشا اسم ببرید؟
با این تفاصیل رای بدیم یا ندیم فرقی نداره اونا نظر مردم براشون مهم نیست
چرا ما باید هرسال تورم داشته باشیم؟ ؟ چرا با وجو. تورم دستمزدها هیچگاه به تورم نمیرسند؟ ؟ چرا وحقوق مدیران ودولتی ها باید با تورم هماهنگ باشه و بقیه اقشار میلیونها تومن زیر خط فقر،نکنه فکر میکنید ما از خارج از کشور برامون پول حواله میشه؟ ؟! چرا ما تو زندگی روزانه خود موندیم هنوز روحانی از برجام و گفتگو صحبت میکنه و هنوز امیدوار به خارجی هاست
مجلس که انگار وجود خارجی ندارد ،فقط نزدیک انتخابات یادشون ن بیفته که رأی دادن واجب است بر هر ایرانی دغدغه رأی فقط دارند این بندگان صالح خداوند.الانم که انتخابت از هرآنچه که فکرش را بکنید بشما نزدیکتر است.
ما هم خواهان کاهش تدریجی زیاده خوری نمایندگان مجلس هستیم .
بالاخره قیمت ها حبابه یا همه چی واقعا گرونه قیمت بنزین ارزون
انشاله انتخابات اسفند۹۸ دوباره به نمایندگان عزیزمون رای میدیم تا بتونن به مجلس راه پیدا کرده و کیف دنیا رو بکنن ما ملت ایران ملت فراموش کاری هستیم.
قطع اینترنت چه طرح مزخرفی بود؟ الان با باز شدنش سیل عظیم اطلاعات جابه جا خواهد شد.
چطور بنزین برسه فوب خلیج فارس،اما حقوقا داخلی حساب بشه اونم زیر تورمی که به دروغ خودتون اعلام میکنید؟!
تاوقتی به یه عده ناکارامد به عنوان نماینده رای میدیم همینه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس