بازدید 3452

میوه افزایش قیمتی از ناحیه بنزین ندارد

انواع میوه از مبدا که به مراکز عمده‌فروشی می‌رسد، به وسیله کامیون‌های سنگین که با سوخت گازوئیل حرکت می‌کنند، حمل می‌شود؛ بنابراین در این بخش هیچ افزایش قیمتی از ناحیه بنزین نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳ 21 November 2019

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار گفت: انواع میوه از مبدا که به مراکز عمده‌فروشی می‌رسد، به وسیله کامیون‌های سنگین که با سوخت گازوئیل حرکت می‌کنند، حمل می‌شود؛ بنابراین در این بخش هیچ افزایش قیمتی از ناحیه بنزین نخواهیم داشت.

به گزارش «تابناک»، اسدالله کارگر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: البته در بخش خرده‌فروشی‌های میوه که انواع میوه را از میادین مرکزی به مراکز خرده‌فروشی تحویل می‌دهند، سوخت برخی از خودروهای این بخش بنزین است که البته وانت‌بارها سهمیه بنزین دریافت می‌کنند و با این وجود در این بخش هم افزایش قیمت نخواهیم داشت.

وی از ارائه درخواست پرداخت تسهیلاتی به مراکز خرده‌فروشی میوه در سطح شهر در راستای اصلاح قیمت بنزین خبر داد و گفت: مغازه‌داران به وسیله وانت‌بار که البته مشمول دریافت سهمیه بنزین یارانه‌ای است و یا خودروی شخصی خودشان میوه را تحویل می‌گیرند که قیمت بنزین روی خودروهای شخصی تاثیرگذار است. البته ما به آن‌ها ابلاغ کرده‌ایم که حق افزایش قیمت در میوه به علت اصلاح قیمت بنزین را ندارید و فقط باید درصد سودی که از سوی اتحادیه مجاز است را به قیمت تمام شده انواع میوه اضافه کنند.

کارگر با بیان اینکه به دلیل شرایط مناسب آب‌وهوایی در کشور و موجودی خوب انواع میوه، افزایش قیمتی در بخش میوه نخواهیم داشت، تاکید کرد: این تسهیلات چه به مغازه‌داران داده شود چه نشود؛ مراکز خرده‌فروشی میوه حق افزایش قیمت ندارند و طبق مصوبه قبلی باید فقط همان درصد سود مجازشان را به قیمت میوه اضافه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲۸
اون میوه فروشی که باوانت از تره باز میوه میاره مغازه اش چی؟ وانت نکنه سوختش اتمه ؟؟؟ تابناک ترسو مرد باش. ترسو نباش . نظرات مردمو بزار.
مردم هم از همه جای ایران برن میدان میوه تهران خرید کنند چون تا اونجا افزایش قیمتی ندارد؟؟ و هزاران وانت نیسان که از شمال و وارمین و وووووووو میوه میبرند به تهران و از میدان به میوه فروشی چه؟؟؟
پس استاد بفرمایند این گرونی میوه و تربار از کجا نشات میگیره؟ یهو خود میوه ها با هم جلسه گذاشتن و گفتن حالا که هیچکس نیست ما رو گرون کنه خودمون گرون میشیم؟
اینطوری نیست. نیسان ها و پیکان بارها بخش زیادی تز میوه رو حمل می کنن و کرایه ها دو برابر شده. قیمت هم رفته بالا.
"سوخت برخی از خودروهای این بخش بنزین است که البته وانت‌بارها سهمیه بنزین دریافت می‌کنند و با این وجود در این بخش هم افزایش قیمت نخواهیم داشت."
آقای اسدالله کارگر، چرا مردم را بیشعور فرض میکنی!؟ بنزین سهمیه وانت ها هم 50% گران شده که قطعا در بخش حمل بار لحاظ خواهد شد
فقط دروغ....دروغ....دروغ...........................................
جوجه رو آخر پاییز میخورن.
میوه ؟؟؟؟ گوجه فرنگی زیر 12000 تومان نیست . این بود وعده دولت در مهار گرانی؟؟؟
از میدان بار تا میوه فروشی چی ؟؟؟؟ اون که دیگه با وانت بنزینی میاد و میوه فروش به بهانه افزایش کرایه میوه اش را گران میکند !!!!!!!
یعنی درخت میوه ها را پرت میکنه تو یخچال خونه؟
قیمت کود و افت کشها و باغدار و کارگر و حمل و نقل و ..... افزایش پیدا نمیکنه ؟ یا فکر میکنید 50 هزار تومان یارانه همشو پرداخت میکنه؟
شهرهایی مانند اراک که میدان میوه و تره بار ندارند مردم مجبورند از میوه فروش میوه بخرند میوه فروشی که با وانت بنزین سوز میوه را به دکان می آورد .
چرا انقدر دروغ تحویل مردم میدید بابا شلغم میخریدیم کیلو 3 تومن الان زیر 7 تومن نمیدن ...گوجه خریدم کیلو 13 تومن ...مگه مردم کورن مگه مردم نمیبینن؟؟!!
کرایه وانتی سه برابرشده
قیمت شلغم
گوجه
لبنیات و...
کرایه ها هم بالا رفته
شما از چه چیزی حرف میزنی؟؟؟
میوه از میادین تا مغازه های سطح شهر با الاغ حمل می شود که افزایش قیمت بخاطر بنزین نداشته باشد؟
یعنی افزایش دارد ولی مطمئن باشیم از ناحیه بنزین نیست؟!

ترفند خوبیست میشود برای گران شدن بقیه اقلام هم از آن استفاده کرد !!!

شما هم فکر کنید ما مطمئن شدیم که از این ناحیه نیست و بلای آسمانی باعث افزایش قیمت شده !!
دروغ پشت دروغ .
پس چرا گوجه شده کیلویی 10000 تومن؟
جواب: گوجه که میوه نیست
چرا فکر مکنین مردم هیچی نمیفهمن ؟!
فعلا که گوجه فرنگی شده 10 هزار تومن
در بهترین حالت بنزین سهمیه‌های پنجاه درصد گران شده که البته شکی نیست برای وانت بخصوص وانت نیسان حجم سهمیه کم خواهد بود و باید بنزین ۳۰۰ درصد گران شده مصرف کنند. اون وقت چطور ادعا میکنند چیزی گران نخواهد شد و نهایتش ۴ درصد؟؟؟
دروغ گفتن است که مردم را بشدت نگران آینده کرده
بنابر اين از سمت ميدون به مغازه ها كه با وانت هست افزايش خواهيم داشت ديگه نه؟
متأسفانه بخش عمده میوه و تره بار در استان های کوچک توسط نیسان های آبی که بنزینی هستند حمل می‌شود!!
جهت اطلاع میوه هم افزایش قیمت پیدا کرد البته ربطی به افزایش قیمت بنزین ندارد بلکه همینجوری یدفه هوس کرد افزایش قیمت پیدا کند.!!
اگر هم افزایش داشته تکذیب می شود ( گل آقا)
مگر ممکنه که افزایش نداشته باشد این چرندیات چی هست
بزرگوار از مراکز عمده فروشی به خرده فروشی با چه ماشینی میاد؟؟با وانت که اکثرا بنزین سوزه.بنزین هم گرون شده پس کرایه حمل هم زیاد میشه مجید جاااااااااااااااان
بزرگوار از مراکز عمده فروشی به خرده فروشی با چه ماشینی میاد؟؟با وانت که اکثرا بنزین سوزه.بنزین هم گرون شده پس کرایه حمل هم زیاد میشه مجید جاااااااااااااااان
ببخشید پس لطف کنید بفرمایید این افزایش قیمت در میوه جات و سبزیجات دقیقا اگر از ناحیه بنزین نبوده، پس از کدوم ناحیه بوده؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر