بازدید 24923

هشدار جدی آیت الله دژکام به شورای تامین فارس‌

کد خبر: ۹۳۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 18 November 2019
نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد که اگر شورای تامین این استان نمی تواند اغتشاشات را جمع کند، فردا شخصا و به همراه بسیج به میدان خواهد آمد.

به گزارش ایسناآیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر دوشنبه 28 آبان در جمع گروهی از علما و بسیجیان استان فارس در شیراز تاکید کرد که دیشب و امروز به شورای تامین و مسئولان امنیت فارس تصریحا اعلام کرده است که یا شورای تامین قادر به جمع کردن عده قلیل اغتشاش گران است یا از فردا شخصا وارد میدان خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی بسیجیان انقلابی، خطاب به اغتشاشگران گفت: ما انقلاب، دیانت، اسلامیت خود را حفظ خواهیم کرد، رضا خان با تمام قلدری اش نتوانست عمامه از سر آخوند بردارد، شما چه جایگاهی دارید که می گویید آخوند باید برود؛ هر آخوندی دزدی کن من و افراد انقلابی اولین دشمن او هستند اما نمی نشینیم که هر کس هر کار خواست بکنند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه شیراز گفت: امروز مسئله اصلی مشکلاتی است که به لحاظ مالی و جانی متوجه همه شهروندان شده است؛ بسیاری از کسانیکه در میدان حضور داشتند اعتقاد دارند که عوامل اصلی اغتشاشات شیراز، شیرازی و حتی استان فارسی نیستند.

او با بیان اینکه ادامه وضعیت کنونی به معنای به خطر افتادن جان و مال شهروندان و با مشکل موجه شدن زندگی روزمره مردم، موضوع مهم آنست که با این وضعیت چه باید کرد، تحلیل اینکه دلیل بروز این وضعیت چیست طولانی خواهد بود و امروز هم فرصت تحلیل نیست، امروز اگر کسی کوتاهی کرده نباید برگردد و خودش را توجیه کند، باید بگوید که کارم را درست انجام نداده ام اما جبران می کنم.

امام جمعه شیراز با تصریح اینکه همه در این نظر که هیچ یک از اتفاقات و حوادث اخیر در شیراز و دیگر نقاط اعم از تخریب اموال و آتش زدنها درست نیست، گفت: مهمترین کار امروز آنست که جلوی کار غلط گرفته شود؛ دیشب تصریحا در شورای تامین گفتم که اگر نمی توانید بگویید تا خودمان اقدام کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس