بازدید 4356

باهنر: دولت در اصلاح قیمت بنزین مصمم است

کد خبر: ۹۳۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 18 November 2019
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، گفت: دولت در ارائه تسهیلات همراه با اجرایی شدن سهمیه‌بندی و اصلاح نرخ بنزین خود را مصمم و متعهد می‌داند.

به گزارش ایرنا «محمدرضا باهنر» روز دوشنبه در نشست خبری در محل خبر آنلاین اظهار داشت: اعتراض عده‌ای از مردم، مسئولان و نمایندگان نسبت به بی اطلاعی از روز اجرایی شدن افزایش قیمت بنزین بود در حالی که اگر یک هفته قبل این موضوع را اعلام می‌کردند ممکن بود مشکلات زیادی در کشور به وجود بیاید مثلا صف‌های زیاد و طولانی برای گرفتن بنزین تا ذخیره‌های غیرفنی بنزین در منزل را شاهد بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره آخرین تصمیم گیری‌ها در شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: شورا سه موضوع را در دستور کار خود قرار داده که یکی از آن‌ها دخالت نکردن در کار استان‌ها است. شورای ائتلاف بر این نظر است به جای دخالت در کار استان‌ها بر روی آن‌ها مدیریت و نظارت داشته باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: ۱۵ روز به ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است؛ گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد ۱۵ هزار نفر یعنی در هر کرسی ۵۰۰ نفر داوطلب می‌شوند.

باهنر خاطرنشان کرد: شهر‌های بزرگ وضعیتی متفاوت نسبت به شهر‌های کوچک دارد. از آنجا که بیش از ۱۶۰ حوزه انتخاباتی تک نفره هستند رقابت‌های در این شهر‌ها بیشتر به شکل منطقه ای، قومی و حتی صنفی است و نه سیاسی. اما در شهر‌های بزرگ مانند تهران رقابت‌ها سیاسی است.

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۴۰۰ تا ۵۰۰ اسم به شورای ائتلاف در تهران رسیده که قرار است به ۹۰ نفر خلاصه شود. سپس نظرسنجی در سطح جامعه انجام می‌شود و تعدادی در لیست قرار خواهند گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار