بازدید 9295

آغاز واریز کمک حمایتی دولت از امشب

اولین پرداخت مبالغ حمایت معیشتی به خانوارها در راستای جبران آسیب‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین از امشب آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 18 November 2019

اولین پرداخت مبالغ حمایت معیشتی به خانوارها در راستای جبران آسیب‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین از امشب آغاز می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، به دنبال افزایش قیمت بنزین دولت طرح حمایت معیشتی خانوارها برای پوشش آسیب ناشی از افزایش قیمت را در دستور کار قرار داد و از این جهت بر این تاکید داشت که کسب منابع از این محل را در اختیار خانوارها قرار می‌دهد.

براین اساس قرار شد تا کمتر از ۱۰ روز از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، پرداخت کمک به خانوارهای هدف که حدود ۱۹ میلیون خانوار می‌شود در دستور کار قرار گیرد.

اعلام سازمان برنامه و بودجه از این حکایت دارد که پرداخت مبالغ حمایتی معیشتی به خانوارها طی سه مرحله انجام می‌شود که اولین مرحله‌ آن امشب (۲۷ آبان‌ماه)، دومین مرحله پرداخت(پنج‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه) و سومین مرحله پرداخت (شنبه دوم آذرماه) خواهد بود.

در طرح حمایتی دولت برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می‌شود.

بر اساس این طرح حمایتی، هر ماه مبالغ تعیین شده به حساب خانوارها واریز خواهد شد که پرداختی در همان حسابی است که در هر ماه یارانه نقدی به آن واریز می‌شود.

یارانه نقدی آبان‌ماه نیز ساعت ۲۴ شب گذشته (۲۶ آبان‌ماه) با همان مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

به گزارش ایسنا، بامداد جمعه (۲۴ آبان‌ماه) طرح اصلاح قیمت بنزین اجرایی شد و براساس آن قیمت بنزین سهمیه‌ای ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد. از این محل پیش‌بینی شده که حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان منابع به دست می‌آید که بین خانوارها توزیع خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی