بازدید 4746
بعد از بلاژویچ و علی پروین؛

ویلموتس دارای سومین شروع ضعیف در تاریخ تیم ملی

تیم ملی نه با بلاژ و نه با پروین، به جام جهانی نرسید. ایران با پروین، نمایش موفقی در انتخابی جام جهانی نداشت و با بلاژ، با وجود رسیدن به پلی آف جام جهانی، به ایرلند جنوبی باخت و شانس حضور در این مسابقات را از دست داد.
کد خبر: ۹۳۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 18 November 2019

دو باخت پیاپی به بحرین و عراق، ویلموتس را صاحب سومین شروع ضعیف روی نیمکت تیم ملی کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از زدن ۱۹ گل در دو بازی به سوریه و کامبوج، کسی فکرش را هم نمی‌کرد آفتاب سرمربی تازه تیم ملی انقدر زود غروب کند.

ویلموتس دو بازی پیاپی از بحرین و عراق شکست خورد و تیمش در راه رسیدن به جام جهانی، شرایط نگران کننده‌ای دارد. کارنامه سه برد، ۱ مساوی و ۲ باخت در ۶ بازی ابتدایی، شروعی است که فقط پروین و بلاژ روی نیمکت تیم ملی، از آن ضعیف‌تر بوده‌اند.

ویلموتس دارای سومین شروع ضعیف در تاریخ تیم ملی

میرسلاو بلاژویچ با ۳ باخت، ۲ مساوی و فقط یک برد، صاحب ضعیف‌ترین شروع در ۶ بازی ابتدایی روی نیمکت تیم ملی است. بعد از او علی پروین با ۲ باخت، ۳ مساوی و یک برد قرار دارد. این دو نفر، تنها مربیانی هستند که بازی‌های ابتدایی روی نیمکت تیم ملی را ضعیف‌تر از ویلموتس آغاز کردند. محمود بیاتی و فرانک مساروش هم شروعی، مشابه ویلموتس داشتند.

نکته نگران کننده، این است که تیم ملی نه با بلاژ و نه با پروین، به جام جهانی نرسید. ایران با پروین، نمایش موفقی در انتخابی جام جهانی نداشت و با بلاژ، با وجود رسیدن به پلی آف جام جهانی، به ایرلند جنوبی باخت و شانس حضور در این مسابقات را از دست داد. ویلموتس، باید بتواند اوضاع را عوض کند و سرنوشتی متفاوت، نسبت به چیرو و پروین رقم بزند. سرنوشتی که بعد از شروعی سخت، پایانش به جام جهانی برسد.

سایت برنامه نود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها