بازدید 6399
۳

ترامپ به کیم: سریع عمل کنید و معامله را انجام دهید

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خطاب به کیم جونگ اون رهبر کره شمالی گفت: برای رسیدن به توافق با آمریکا سریع عمل کند و در مورد خلع سلاح هسته ای با من به توافق برسید.
کد خبر: ۹۳۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 18 November 2019

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خطاب به کیم جونگ اون رهبر کره شمالی گفت: برای رسیدن به توافق با آمریکا سریع عمل کند و در مورد خلع سلاح هسته ای با من به توافق برسید.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از یونهاپ، ترامپ روز یکشنبه در توئیتی گفت: من تنها کسی هستم که می توانم شما را به جایی برسانم که باید در آنجا باشید شما باید سریع عمل کنید، معامله را انجام دهید شما را بزودی می بینیم.

وی همچنین ضمن انتقاد از کره شمالی که جو بایدن رقیب انتخاباتی وی را سگ هار خطاب کرده بود اظهار کرد بایدن در واقع از سگ هار بهتر است او خواب آلود و تنبل است اما سگ هار نیست بلکه کمی از سگ هار بهتر است.

در مذاکرات میان دو کشور؛ کره شمالی در ازای برنامه هسته ای خود به دنبال رفع تحریم ها و تضمین های امنیتی است اما ایالات متحده اصرار دارد که کره شمالی ابتدا قدم های اساسی را برای خلع سلاح هسته ای بردارد.

روز یکشنبه، کره جنوبی و ایالات متحده از تعویق تمرین های نظامی مشترک خود در این کشور خبر دادند کره شمالی این رزمایش ها را یک "تهدید بزرگ" خوانده بود و نسبت به آنها هشدار داده بود.

«مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا این تصمیم را یک «حسن نیت» و برای ارتقاء دیپلماسی خواند و از پیونگ یانگ خواست بدون پیش شرط یا تردید به میز مذاکره بازگردد، کره شمالی هم تا پایان سال جاری میلادی به آمریکا مهلت داده است تا پیشنهادی قابل قبول در مذاکرات ارائه دهد.

«کیم میونگ گیل» مذاکره کننده اصلی هسته ای کره شمالی هفته گذشته ادعا کرد واشنگتن دوره دیگری از مذاکرات سطح کاری را برای ماه دسامبر پیشنهاد داده است، وی گفت پیونگ یانگ مایل است فقط در صورتی که آمریکا یک راه حل «اساسی» پیشنهاد کند در این مذاکرات شرکت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
مرد میدان ترامپ است و به فکر مردم امریکا
بعدش کیم چی گفت؟
در واقع جمهوری خواهان و دموکرات ها تقسیم کار کرده اند. دمکرات ها با ایران توافق می کنند و جمهوری خواهان آن را برهم می زنند و برای کره شمالی جهوری خواهان توافق می کنند و دمکرات ها برهم می زنند و اگر هم برهم نزنند اجرا نمی کنند
شیطان بزرگ!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل