بازدید 4497

تل‌آویو: فرمانده یگان راکتی جهاد اسلامی ترور شد

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» علی‌رغم برقراری آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و گروه جهاد اسلامی، دقایقی پیش چند فروند راکت از نوار غزه به سمت مناطق صهیونیست‌نشین شلیک شده است.
کد خبر: ۹۳۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 14 November 2019
بعد از ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور فرمانده یگان راکتی جهاد اسلامی در نوار غزه، حداقل ۵ راکت به سمت جنوب اراضی اشغالی شلیک شد.

به گزارش فارس، منابع محلی از به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار حمله موشکی در مناطق جنوبی فلسطین اشغالی و نزدیک نوار غزه خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» علی‌رغم برقراری آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و گروه جهاد اسلامی، دقایقی پیش چند فروند راکت از نوار غزه به سمت مناطق صهیونیست‌نشین شلیک شده است.

برخی گزارش‌های تایید نشده نیز حاکی از شنیده شدن صدای انفجار و احتمال برخورد یکی از این راکت‌ها به شهرک‌های مرزی غزه دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای گفت: ۵ راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های نزدیک این منطقه شلیک شده که دو فروند از آن‌ها با سامانه پدافند موشکی «گنبد آهنین» رهگیری شده است.

این تحولات پس از آن است که ساعتی پیش سخنگوی ارتش صهیونیست‌ها مدعی شد در حملات بامدادی به نوار غزه، یکی دیگر از فرماندهان جهاد اسلامی را نیز ترور کرده‌اند.

«آویخای ادرعی» سخنگوی عرب‌زبان ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش در صفحه شخصی توئیتر خود ادعا کرد «رسمی ابو ملحوس» از سران جهاد اسلامی و فرمانده یگان راکتی گردان مرکزی این گروه در جریان حمله هوایی شب گذشته به «دیر البلح» به شهادت رسیده است.

درگیری‌ها در نوار غزه بعد از حمله صبح بامداد روز سه‌شنبه (بیست‌ویکم آبان) رژیم صهیونیستی به منزل مسکونی «بها ابوالعطا» از رهبران جنبش جهاد اسلامی و شهادت وی و همسرش آغاز شد. در حمله دیگری، رژیم صهیونیستی به منطقه «المزه» دمشق، «معاذ» فرزند «اکرم العجوری» از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی به شهادت رسید.

ارتش این رژیم درباره تحولات روز دوم درگیری‌ها با غزه گفت که از ساعت هشت صبح امروز حدود ۳۵۰ راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده و جهاد اسلامی به‌طور میانگین طی ۲۷ ساعت گذشته، هر هفت و نیم دقیقه یک راکت پرتاب کرده است.

امروز، اما ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از تن دادن تل‌آویو به آتش‌بس با گروه جهاد اسلامی بعد از ۵۰ ساعت راکت‌باران شدن مناطق صهیونیست‌نشین نوار غزه خبر داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر