بازدید 16680
۱
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۲ آبان ۹۸/ سیگنال افزایشی دلار به بازار سکه

بازار طلا و سکه در روز‌های اخیر هم پای روند افزایشی قیمت ارز، حرکت کرده است. این در حالی است که به گفته محمد کشتی آرای، حباب سکه همچنان صفر می‌باشد و عرضه و تقاضا در شرایط نرمالی قرار دارد و تنها عامل در افزایش قیمت طلا و سکه، افزایش نسبی نرخ ارز به ویژه دلار می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 13 November 2019
قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه 22 آبان 98/ سیگنال افزایشی دلار به بازار سکه
 
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه در روز‌های اخیر هم پای روند افزایشی قیمت ارز، حرکت کرده است. این در حالی است که به گفته محمد کشتی آرای، حباب سکه همچنان صفر می‌باشد و عرضه و تقاضا در شرایط نرمالی قرار دارد و تنها عامل در افزایش قیمت طلا و سکه، افزایش نسبی نرخ ارز به ویژه دلار می‌باشد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز چهارشنبه بیست و دوم آبان ماه ۹۸، بازار طلا و سکه تهران به رغم ثبات نسبی بازار جهانی طلا، با رشد قیمت‌ها همراه شد. به گونه‌ای که هر قطعه سکه تمام طرح جدید از ابتدای هفته تا به امروز ۴۰ هزار تومان رشد قیمت را به ثبات رسانده است.
بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌ها در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با تاکید بر اینکه نرخ جهانی طلا در ده روز اخیر با افت ۵۶ دلار برای هر اونس همراه شده است، افزود: امروز بازار طلا و سکه تهران با توجه به رشد نسبی نرخ ارز به ویژه دلار، با روند افزایشی همراه شد. به گونه‌ای که هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۴ میلیون و ۲۰ هزار تومان رسید و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افزایش نسبت به روز قبل، ۴ میلیون و ۳۵ هزار تومان قیمت گذاری شد.

همچنین امروز هر نیم سکه بهار آزادی به رقم ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی به رقم یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

هر سکه یک گرمی در بازار امروز با افزایش قیمت، به نرخ ۸۴۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۱۰ هزار تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به یک میلیون و ۷۷۵ هزار تومان رسید.

محمد کشتی در پایان با تاکید بر روند نرمال عرضه و تقاضا در بازار طلا و سکه، اظهار داشت: قیمت‌های بازار در شرایط کنونی فقط و فقط تحت تاثیر نوسان نرخ ارز به ویژه دلار آمریکا می‌باشد و همچنان شاهد حباب صفر در قیمت‌های طلا و سکه هستیم.

بر اساس این گزارش، امروز در بازار آزاد ارز، هر اسکناس دلار آمریکا به افزایش بیش از ۱۰۰ تومانی نسبت به روز قبل، به رقم ۱۱۶۷۰ تا ۱۱۶۹۰ تومان رسیده است. همچنین هر اسکناس یورو به قیمت ۱۲۸۰۰ فروخته می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینهاسیگنال نیست طبل است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان