بازدید 10968

زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ ایران اعلام شد

کد خبر: ۹۳۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 13 November 2019

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه‌هایی که می‌خواهند در زمان نقل‌وانتقالات نیم‌فصل بازیکن جذب کنند، حتماً مبانی حقوقی را لحاظ و با توجه به منابع مالی‌شان بازیکن جذب کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ در حاشیه یک همایش فوتبالی درباره شرایط لیگ یک و درگیری‌هایی که هر هفته در ‌بازی‌ها وجود دارد، گفت: کلمه هر هفته با اینکه اتفاقاتی در هفته دوازدهم رخ داده است، فرق می‌کند. ما تا هفته دوازدهم مشکلی نداشتیم، ولی در این هفته هم بلافاصله گزارش‌ها را گرفتیم و به کمیته انضباطی و سایر مراجع ارسال کردیم. آنها پیگیری‌های لازم را انجام دادند و بلافاصله افراد متخلف محروم شدند. ما هواداران را به صبوری دعوت می‌کنیم تا در بازی‌ها شاهد حاشیه‌های کمتری باشیم.

مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ درباره شرایط نقل‌وانتقالات مسابقات لیگ برتر در نیم‌فصل تصریح کرد: با توجه به اینکه اتمام نیم‌فصل مسابقات ما نزدیک می‌شود به زمان مسابقات تیم امید و با توجه به اینکه از آذر ماه نقل‌وانتقالات شروع خواهد شد سعی می‌کنیم مثل گذشته قوانین و آیین‌نامه‌های فیفا را پیاده کنیم و یک جلسه‌ای را هم با باشگاه‌های لیگ برتری برگزار خواهیم کرد تا راهکارها را ارائه کنیم.

محمودزاده درباره کمیته بازیکنان خارجی که پیش از شروع فصل تشکیل شد، اظهار کرد: این کمیته همچنان به کارش ادامه می‌دهد و کارگروه بازیکنان خارجی است. ان‌شاءالله مصوبه‌های کارگروه بازیکنان خارجی طوری خواهد بود که کیفیت بازیکنان خارجی بهبود یابد.

وی در پاسخ به این پرسش که زمان نقل‌وانتقالات چه تاریخی است، خاطرنشان کرد: نقل‌وانتقالات از 24 آذر ماه شروع می‌شود و تا اواسط دی ماه ادامه خواهد داشت. من خواهشی که دارم این است که با توجه به اینکه باشگاه‌ها می‌خواهند در زمان نقل‌وانتقالات نیم‌فصل بازیکن جذب کنند حتماً مبانی حقوقی را لحاظ کنند و با توجه منابع مالی‌شان بازیکن جذب کنند.

مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که دلیل برکناری سعید فتاحی ناهماهنگی با برخی مسئولان سازمان لیگ بوده است، گفت: این موضوع در حیطه اختیارات بنده نیست و در حیطه اختیارات مدیران فدراسیون و سازمان لیگ است. ما هم به تصمیمات آنها احترام می‌گذاریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی