بازدید 3837

بحران تعطیلی لیگ کشتی برسر کناره گیری اعتراضی مدعیان

کد خبر: ۹۳۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ 12 November 2019

مدیر و سرمربی تیم کشتی رعد ستارگان ساری با تاکید بر اینکه تیمش دیگر نظامی نیست، اعلام کرد: اگر به تخلف تیم‌های توس و دانشگاه آزاد در مورد استفاده از کشتی‌گیر خارجی رسیدگی نشود، از لیگ کشتی کناره‌گیری می‌کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، در روزهای گذشته دو تیم «تا ثبت جهانی توس» و دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به استفاده همزمان تیم رعد پدافند ستارگان ساری از کشتی‌گیر خارجی و سرباز اعتراض کردند و این اعتراض براساس آیین‌نامه داخلی تربیت‌بدنی نیروهای مسلح بود که تیم‌های نظامی اجازه استفاده از ورزشکاران و مربیان خارجی را ندارند.

در این خصوص 20 آبان سرتیپ پیمبری با ارسال نامه‌ای به فدراسیون کشتی، بار دیگر بر آیین‌نامه داخلی تربیت‌بدنی نیروهای مسلح اشاره و اعلام کرد دو تیم آسانسور و پله برقی بهران – پاس تهران و رعد پدافند ستارگان ساری، تیم‌ نظامی نیستند.

بعد از این مصوبه، مرتضی قربانی سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری نیز به تسنیم گفت که تیمش از این به بعد دیگر نظامی نیست و آنها بدون استفاده از کشتی‌گیران سرباز و با نام ستارگان ساری به جای رعد پدافند ستارگان ساری، مسابقات را ادامه خواهد داد.این در حالی است که تنها یک هفته دیگر از دور برگشت لیگ برتر آزاد باقی مانده و هنوز تکلیف تیم‌های صعودکننده از این گروه به مرحله نیمه‌نهایی مشخص نشده است.

مرتضی قربانی گفت: دو تیم «تا ثبت جهانی توس» و دانشگاه آزاد اسلامی درحالی در مسابقه دور رفت از کشتی‌گیران خارجی استفاده کردند که ترانسفر اتحادیه جهانی را پرداخت نکرده‌اند و باید امتیاز کشتی‌گیر خارجی آنها باطل شود. اگر به اعتراض ما رسیدگی نشود، از ادامه مسابقات کناره‌گیری خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان